שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -11 שעות ו--11 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
עטיפה

דרישות מערכת
מערכת הפעלה
Windows 7 (SP1) או 8/8.1 או 10 (עדכון 1903/May 2019 ומעלה) - גרסת 64 ביט
מעבד
Intel Core 2 או AMD Athlon 64 ומעלה
מהירות המעבד
1.8GHz ומעלה
זיכרון RAM
4GB ומעלה
כרטיס מסך
כרטיס מסך עם 256MB זיכרון ומעלה:
NVIDIA GeForce 9600M GT ומעלה
ATI Mobility Radeon HD 3650 ומעלה
Intel GMA X4500 ומעלה.
שטח פנוי בדיסק
7GB

מחשבי Mac: מערכת הפעלה גרסה 10.13.6, 10.14.6, 10.15.5, 11 ומעלה עם זיכרון 4GB RAM.
עמוד משחק - Football Manager 2024
תאריך שחרור: 06/11/2023

Football Manager 2024 הוא המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית והממכרת לעונת 2023/2024.
המשחק החדש הוצג בסוף חודש ספטמבר 2023 וכולל מאות חידושים ושיפורים.
FM 2024 יהיה המשחק ה-20 בסדרת Football Manager ויהיה גם האחרון מסוגו, סיום של תקופה. מה זה אומר? זה אומר שהמשחק שיבוא אחריו הולך להיות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו. אבל קודם FM 2024. מכיוון שמדובר בחגיגות יום הולדת 20 לסדרת המנג׳ר, מפתחי המשחק מבטיחים כי FM 2024 יהיה המשחק השלם והמלוטש ביותר בסדרה. הוא יביא עימו מגוון רחב של חידושים ושיפורים, גדולים וקטנים, וכמובן מאגר מעודכן לעונת 2023/24, כולל סגלים וחוקי מפעלים מעודכנים לעונה החדשה.

רשימת החידושים ב-Football Manager 2024





טעינת שמירות מהמשחק הקודם (FM 2023)

Football Manager 2024 מגיע עם האפשרות להמשיך שמירות של המשחק הקודם בסדרה, FM 2023. אופציה שרבים ממעריצי הסדרה חיכו לה שנים רבות. אז איך זה יעבוד? פשוט מאוד. ב-FM 2024 לאחר שתלחצו על הכפתור ״טען משחק״, תהיה אופציה לבחור שמירה שבוצעה במשחק הקודם.

מנוע משחק משודרג

המשחק החדש כולל מנוע תלת מימד משודרג עם שיפורים משמעותיים בתנועת השחקנים, באינטלגנצייה המלאכותית של השחקנים על המגרש ושל המנג׳רים היריבים, בתנועת הכדור, בתאורה ובגרפיקה של משחקי הכדורגל.
מנוע האנימציות שודרג גם הוא וישקף בצורה מדויקת יותר תנועות אמיתיות של שחקני כדורגל. משחקי הכדורגל ב-FM 2024 יהיו מציאותיים מתמיד.

יוצר מצבים נייחים

יצירת המצבים הנייחים עברה מהפך רציני עם מערכת חדשה לגמרי שתאפשר להגדיר את התנהגות השחקנים שלך במצבים נייחים באופן ברור ופשוט יותר.
לצד זה, נוספה אופציה למנות מאמנים שיהיו ממוקדים באימון מצבים נייחים.

שוק העברות דינמי ומציאותי

שוק ההעברות ב-FM 2024 ישקף באופן מדויק את עולם הכדורגל האמיתי. המנג׳רים היריבים יהיו מתוחכמים יותר בכל הקשר לרכש ולמכירת שחקנים וידאגו לתת לך פייט רציני בשוק ההעברות.
שופרה משמעותית יכולת קבלת ההחלטות ובחירת ההרכב של המנג׳רים הממוחשבים (אלו שישחקו נגדך), והמשחק ישקף בצורה טובה יותר את המגמות הקיימות בשוק ההעברות בעולם האמיתי.
ולא רק תחום גיוס שחקני הרכש הפך לחכם יותר, אלא גם מערכת הכספים שודרגה והפכה דינמית יותר.

מתווכים ומכירת שחקנים

בעקבות הפידבק שקיבל ממעריצי המשחק לגבי הקושי והתסכול שבמכירת שחקנים, צוות הפיתוח של Football Manager 2024 הוסיף מספר כלים שאמורים לסייע בתהליך, ושדרג את כל תחום מכירת השחקנים.
בנוסף, מפתחי המשחק התייעצו עם גורמים בעולם הכדורגל על מנת להבין טוב יותר איך מועדונים מקצוענים מוכרים את השחקנים שלהם, ושיקפו זאת בגרסה החדשה.
אם תרצה למכור את אחד השחקנים שלך אך הסוכן שלו לא ישתף פעולה, FM 2024 יאפשר לך אופציה חדשה: לשכור מתווך לצורך המכירה.
מתווכים הם בעצם עסקני כדורגל שנשכרים ע״י המועדון ותפקידם הוא לסייע לייצר התעניינות חדשה בשחקן, ולעזור לך למכור אותו. מה המתווך מקבל בתמורה? עמלה כספית, כמובן (אחוזים מדמי ההעברה).

יעדים אישיים לשחקני הסגל

במשחקי Football Manager אין דבר מספק יותר מאשר לראות את התוכנית שלך מתגשמת ואת היעדים שלך מושגים. בין אם זה כיבוש שערים במשך 10 משחקים ברציפות, שמירה על שער נקי במשך חצי עונה, או מיצוי הפוטנציאל של הכישרון הצעיר שלך בסגל.
לפעמים יש גם מהמורות וקשיים בדרך להשגת היעדים. קשיים שמעכבים את השגת המטרות וגורמים לך לחשב מסלול מחדש.
כעת, במשחק המנג׳ר החדש, Football Manager 2024, תינתן לך האפשרות להגדיר לכל שחקן רשימת יעדים אישיים, וכך לדרבן אותו ולעורר בו השראה. בנוסף לזה, בוצעו שינויים ושיפורים בכל הקשור לאינטראקציות עם השחקנים ועם אנשי הצוות המקצועי בניסיון להפוך את השיחות האלו למציאותיות יותר.

מצבי משחק חדשים

כשתתחיל שמירה חדשה ב-FM 2024 תוכל לבחור את מצב המשחק מבחינת סגלי הקבוצות:
* רגיל - בתחילת כל שמירה חדשה, כל השחקנים יהיו בסגל הקבוצה אליה הם שייכים לפי מאגר הנתונים העדכני של FM 2024 (כלומר אם המאגר מעודכן עם ההעברות של חלון ינואר - כל שמירה חדשה תתחיל עם הסגלים של אחרי חלון ינואר).
* עולם אמיתי - בתחילת כל שמירה חדשה, כל הסגלים יהיו מעודכנים לתאריך תחילת השמירה (כלומר יוני/יולי), וההעברות שהתרחשו במציאות יתרחשו גם בהמשך השמירה, באותו תאריך, עם התקדמות הזמן (כלומר העברות שקרו במציאות בחלון העברות ינואר יתרחשו גם בשמירה בחודש ינואר).
* העולם שלך - בתחילת כל שמירה חדשה, כל הסגלים יהיו מעודכנים לתאריך תחילת השמירה (כלומר יוני/יולי) ולא יתרחשו העברות עתידיות, גם אם הן קרו במציאות.
עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה