שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -15 שעות ו-0 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
מהי חקירה?
המשחק Football Manager מורכב ממיליוני פרטים ונתונים מעודכנים ומקיפים על מיליוני קבוצות, שחקנים, אנשי צוות, שופטים, מדינות, תחרויות מכל העולם.
במשחק האחרון בסדרה ישנם מעל 300,000 שחקני כדורגל מכל העולם! לכל אחד יכולות, פרטי אישיות, נתונים מקצועיים וכו', הפרטים כמובן מתעדכנים בכל עונה כאשר יוצאת גרסה חדשה בסדרה.
למאגר הנתונים העצום והלא ייאמן הזה של Football Manager יש חלק גדול בהצלחה של המשחק וקיימים אפילו סיפורים על מנג'רים אמיתיים שמשתמשים במשחק כדי לחפש ולעקוב אחר שחקנים.

Sports Interactive, החברה הבריטית שמפתחת את המשחק, לא יכולה לחקור, לוודא, לטפל ולעקוב לבדה אחרי כל הפרטים והנתונים מכל העולם.
אז מי עושה את העבודה "השחורה" והחשובה, אתם שואלים את עצמכם?
לשם כך הוקם צוות גדול של חוקרים (Researchers) מכל רחבי העולם שתפקידם לחקור , לעקוב ולהכניס את כל הפרטים והנתונים הקשורים למדינה שלהם.
צוות החוקרים הנוכחי של Football Manager מונה כמה אלפי חוקרים והפך למעין "צבא" קטן.

לכל מדינה יש צוות חוקרים משלה כאשר בראש הצוות עומד החוקר הראשי שאחראי לפקח מלמעלה ולדאוג למצב הכללי של הפרטים והנתונים במדינה שלו.
כל חוקר מקבל קבוצה מסוימת או מספר קבוצות להיות אחראי עליהן והוא צריך לחקור ולעקוב אחרי הקבוצה, לקבוע את היכולות והנתונים של כל שחקן ושחקן ולספק פרטים אודות הקבוצה.

במשחק Championship Manager 4 (שנת 2003) הוכנסה לראשונה הליגה הישראלית למשחק ומאז פועל צוות חקירה ישראלי שאחראי בכל שנה לספק ליוצרי המשחק את המידע העדכני ביותר אודות הליגה הישראלית, הקבוצות, השחקנים והפרטים הנלווים לה.

מה זה להיות חוקר?
עבודת החקירה מאוד דומה לעבודה עם האדיטור של המשחק. מי שעבד עם האדיטור של המשחק, לא ירגיש הבדל גדול.
בעקרון, העבודה נמשכת לאורך כל השנה, כאשר בדרך כלל יש "פגרה" כלשהי בין פברואר-אפריל, כשהדאטאבייס עובר עדכון לקראת המשחק הבא בסדרה.

מה זה בדיוק אומר להיות חוקר?
בעקרון, תחום האחריות של חוקר הוא להיות אחראי לספק את כל הנתונים הקשורים לקבוצה - ברמת השחקנים ואנשי הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה (מתאריך לידה, ועד היכולות עצמן), וברמת הנתונים של הקבוצה (הטקטיקה המועדפת על הקבוצה, האצטדיון שבו הקבוצה משחקת וכו').
העבודה עצמה לא לוקחת יותר מדי זמן, בטח שלא בהסתכלות שנתית, אם כי קשה להעריך כמה זמן זה בדיוק לוקח וזה גם מאוד אישי. מה גם, שזה תלוי בכך שהחוקר יעמוד במשימות שיש לכל שלב בחקירה, וגם בתוך כל שלב, לא ידחה משימות ויחכה ל"רגע האחרון" לפני שצריך לשלוח את הקבצים.
בכל מקרה, ככל שצוברים יותר נסיון, ולאחר ה"עריכה" המסיבית שבדרך כלל חוקרים חדשים עושים (כדי להתאים את הקבוצות לתפיסה שלהם), לא אמורות להיות מהפכות גדולות מדי.

חקירת הקבוצות נעשית בהתנדבות. מי שחוקר 2 קבוצות לפחות מליגת העל ו/או הליגה הלאומית זכאי לקבל עותק של המשחק, וכמובן להופיע ב-Credits של המשחק.
חוקרים מצטיינים מעל גיל 18, עשויים להשתתף בגירסאות ה-BETA של המשחק (מה שאומר שמדי שנה בסביבות יולי-אוגוסט כבר יש אפשרות לטעום מהמשחק החדש, ומהצד השני, לנסות ולאתר טעויות ובאגים בליגה הישראלית).

איך העבודה נעשית:
העבודה נעשית באמצעות אדיטורים - אחד לעריכת אנשים (Staff Editor), והשני לעריכת פרטי הקבוצה (Club Editor).
בנוסף, יש לנו מערכת אינטרנטית של הצוות שבאמצעותה אנחנו יכולים להוסיף בקשות אחד לשני (לדוגמא, אם חוקר הפועל פתח-תקווה יכול להוסיף בקשה לחוקר מכבי תל-אביב בנוגע להשאלת שחקן דרך המערכת, וכך יש בקרה ומעקב אחרי ההתקדמות). באופן אידיאלי, גם בתקופת ה"פגרה", העבודה נמשכת באמצעות מערכת החקירה, שבה אפשר להוסיף משימות לטיפול, כשנוכל לחזור לעבוד על הקבוצות שלנו, במקום להתחיל לחפש את אותה כתבה שבה הוזכר ששחקן מסויים חתם על חוזה.

את כל הקבצים אנחנו משתפים באמצעות ה-Dropbox, כדי שגם תהיה אפשרות בכל שלב לעקוב אחרי ההתקדמות וכו'.

אז אם זה מעניין אתכם, ונשמע לכם מאתגר - אנחנו יותר מנשמח שתגישו מועמדות ותמלאו את טופס המועמדות.
העמוד נצפה 26978 פעמים
עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה