שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -14 שעות ו--40 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
FM 2024 - מכירת שחקנים
המשחק החדש FM 2024 כולל מגוון רחב של חידושים ושדרוגים בתחום מכירת שחקנים, כמו למשל שימוש במתווכים, ועוד
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 24/09/2023 | צפיות: 1473
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2024
יוצרי משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2024, ממשיכים לחשוף עוד ועוד פרטים על המשחק החדש דרך האתר הרשמי של המשחק.
והפעם: מכירת שחקנים.

מתווכים ומכירת שחקנים

בעקבות הפידבק שקיבל ממעריצי המשחק לגבי הקושי והתסכול שבמכירת שחקנים, צוות הפיתוח של Football Manager 2024 הוסיף מספר כלים שאמורים לסייע בתהליך, ושדרג את כל תחום מכירת השחקנים.
בנוסף, מפתחי המשחק התייעצו עם גורמים בעולם הכדורגל על מנת להבין טוב יותר איך מועדונים מקצוענים מוכרים את השחקנים שלהם, ושיקפו זאת בגרסה החדשה של Football Manager.

שימוש בסוכנים לניהול טוב יותר של המכירה

בניסיון לתת יותר שקיפות לגבי סכום הכסף שתוכל לקבל על שחקן שלך כשאתה מנסה למכור אותו, נוסף השנה כפתור חדש של ״שאל את הסוכן לגבי ההתעניינות בשוק״, כפתור שיופיע בפרופיל של כל שחקן בסגל שלך.
אם תלחץ על הכפתור, זה ייקח אותך למסך חדש של צ׳אט קצר עם הסוכן של השחקן. בתור מנג׳ר, יהיו לך 3 אופציות תגובה שבכל אחת מהן יש גישה שונה. הגישה הראשונה היא ״נואש״ ובה אתה תביע דחיפות רצינית למכור את השחקן, הגישה השנייה ״מעוניין״ תאפשר להביע רצון למכור אבל לא בכל מחיר, והשלישית ״סקרן״ תיתן לסוכן להבין שאתה רק רוצה לשקול את האופציה.
לאחר שתבחר את אחת האופציות האלו ותביע את רצונך למכור את השחקן, ובמידה והוא גם מעוניין לעזוב, הסוכן שלו ישלח לך את השווי הנוכחי של השחקן ואת רשימת הקבוצות שמתעניינות בו.
לעומת זאת, אם הרצון שלך למכור את השחקן יפתיע אותו והוא לא ירצה לעזוב, הסוכן יסרב לשתף איתך פעולה בניסיון המכירה, ובמצב זה תצטרך לעקוף אותו ולמצוא דרכים אחרים.
כמו כל דבר במשחקי FM, גם כאן תהיה השפעה חיובית או שלילית לכל החלטה שתיקח, ולכן מומלץ להיות זהיר מאוד.



לאחר שהסוכן יספק לך מידע על מכירת השחקן, תהיה לך אופציה לבקש ממנו להמשיך בתהליך ולחפש מועדון שירכוש, או שאתה יכול לשקול מחדש את האופציות שלך אם אתה לא מרוצה ממחיר השחקן או מהמועדונים שמתעניינים.
אם השחקן מעוניין לעזוב אך אין אף מועדון שמעוניין לרכוש, הסוכן יסביר מדוע.
לאחר השיחה שלך עם הסוכן, תג המחיר של השחקן במסך הפרופיל שלו יתעדכן בהתאם לשווי החדש שדובר ביניכם. השווי החדש הזה יוצג בצבע בולט ויישאר בפרופיל השחקן עד שהוא יפוג (תאריך התפוגה של שווי השחקן תלוי במספר גורמים כמו: האם זה אמצע העונה, האם יש חלון העברות פתוח, וכו׳).
חשוב לזכור כי למרות שהאופציות החדשות האלו ייתנו לך מידע מקיף ואפשרות לנהל טוב יותר את מכירת השחקנים, זה לא מבטיח שתצליח למכור בכל פעם שתרצה.



גם הכפתור של ״שאל את הסוכן לגבי זמינות״ שודרג השנה. הכפתור הזה נכנס למשחק לראשונה ב-FM 2022 ואיפשר לנהל צ׳אט עם הסוכן לגבי רכישת שחקן. כעת, במשחק החדש נוספו מספר שיפורים, כמו למשל העובדה שסעיף שחרור מינימלים ומשך חוזה צפוי יופיעו ברשימת הדרישות של השחקן. תוכל לנהל מו״מ עם הסוכן על הסעיפים האלו, או להשאיר את זה פתוח למו״מ בשלב מאוחר יותר.

מתווכים: גורם חדש בשוק

אם אתה רוצה למכור את אחד השחקנים שלך אך הסוכן שלו לא משתף פעולה, או שההצעות שהתקבלו לא משביעות את רצונך, FM 2024 יאפשר לך אופציה חדשה: לשכור מתווך לצורך המכירה.
מתווכים הם בעצם עסקני כדורגל שנשכרים ע״י המועדון ותפקידם הוא לסייע לייצר התעניינות חדשה בשחקן, ולעזור לך למכור אותו. מה המתווך מקבל בתמורה? עמלה כספית, כמובן (אחוזים מדמי ההעברה).
ההתעניינות שהמתווך יצליח לייצר עבור השחקן שלך תלויה ביכולות של המתווך ובמעגל הקשרים שיש לו. למשל, אם יש מתווך שעובד בעיקר במזרח אירופה, אז הוא יוכל לייצר לך התעניינות בעיקר מצד מועדונים במזרח אירופה. המתווך יסייע לך להבין גם כמה עניין יש בשחקן וגם מה טווח המחירים שאתה תוכל לקבל עליו.

כמה כסף יקבל המתווך בסוף התהליך? העמלה המקסימלית היא 10% מתוך סכום העסקה, ממש כמו במציאות. פרטים לגבי העמלה שתצטרך לשלם למתווך יופיעו לכל אורך התהליך, מרגע תחילת המו״מ על העסקה ועד החתימה הסופית ומכירתו של השחקן.
חשוב מאוד לבחור את המתווך בחוכמה. מתווכים בעלי קשרים רבים אך עם יכולות נמוכות עשויים לדרוש ממך בסוף עמלה גבוהה מהממוצע, בעוד שמתווך עם פחות קשרים אבל כשרוני מאוד, כנראה יבקש פחות.
גורם נוסף שישפיע על גובה העמלה זה משך הזמן שהמתווך עבד עבור העסקה. מתווכים ברמה גבוהה יוכלו למצוא לך הצעות במהירות גבוהה, אך כמובן שהם ידרשו בסוף יותר כסף.

כדי להשתמש במתווך, יש להיכנס לפרופיל השחקן (אותו תרצה למכור), לפתוח את תפריט ״העברות״ ושם ללחוץ על הכפתור החדש ״לשכור מתווך כדי למכור את השחקן״.
אם הסוכן של השחקן לא רצה לעזור לך למכור אותו בתחילת התהליך בגלל שהשחקן לא רוצה לעזוב, אז במקרה שתלך מעל הראש שלו ותמנה מתווך, זה עלול לגרום לשחקן לזעום ולהוריד את האווירה בחדר ההלבשה.
מצד שני, זה גם יוכל להביא לך אופציות מכירה שהסוכן של השחקן לא היה מסוגל אפילו להביא בחשבון, כי למתווך יש כנראה יותר קשרים ממנו בעולםה כדורגל.



אם תחליט לשכור מתווך, אתה תקבל מסך של צ׳אט מהיר עם אחד מאנשי הצוות המקצועי במועדון, בו הוא יציג לך את רשימת המתווכים הזמינים, ומה כל אחד מהם מציע, כולל גובה העמלה.
לאחר שתבחן מה כל מתווך מציע לך, תוכל לבחור את מי שהכי מתאים, ולבקש ממנו לחזור עם הצעות קונקרטיות. ברגע שתקופת הזמן הסתיימה, המתווך יחזור אליך עם ההצעות שהוא השיג. אתה תוכל להסכים, לסרב או לנהל מו״מ.



אם אף אחת מהקבוצות שהמתווך סימן כמתעניינות לא תגיש הצעה על השחקן, ההסבר יוצג לך. גם במקרה והוא לא יצליח להשיג אף קבוצה מתעניינת, הוא יעדכן אותך. במקרה כזה תוכל לנסות שוב במועד מאוחר יותר.

אם לא קיבלת אף הצעה ואתה עדיין רוצה מאוד למכור את השחקן, יש גם אופציה לשלוח הודעה לכל המתווכים, במקום לבחור רק אחד מהם. סוג של מכרז. במכרז הזה אתה בעצם אומר לכל המתווכים שינסו להשיג עסקה עבור השחקן, והראשון שיצליח להביא משהו, יקבל את העמלה.
החיסרון כאן הוא שאתה לא תוכל לבחור מראש מתווך ספציפי ולכן לא תדע את אחוז העמלה שלו מראש. אם לאחר חודש עדיין לא קיבלת שום הצעה, המכרז יסתיים.
במידה ואתה מבטל מכירה של שחקן שהתרחשה באמצעות מתווך, אז גם המתווך וגם הקבוצה הרוכשת כנראה לא יגישו הצעות נוספות על השחקן בתקופה הקרובה, ולכן כדאי לחשוב טוב מאוד לפני שעושים זאת.



מתווכים יכולים לעבוד גם עבור קבוצות אחרות, וזה אומר שהם יוכלו לפנות אליך אם קבוצה אחרת מנסה למכור שחקן שלה. במקרה כזה אתה תקבל דו״ח סקאוט שמפרט את פרטי העסקה.

להציע שחקנים דרך TransferRoom

TransferRoom הוא שירות אונליין בו משתמשים מעל 700 מועדוני כדורגל מכל העולם על מנת לחפש שחקני רכש. סוג של מנוע חיפוש ושוק העברות שמתקיים באינטרנט. השירות נפתח בשנת 2017 ומאז סייע למועדונים לבצע מעל 4,000 עסקאות רכש. המועדונים יכולים לפרסם שם שחקנים שהם רוצים למכור, וגם לחפש שחקנים לרכוש.

אחד החידושים במשחק המנג׳ר Football Manager 2024 הוא שיתוף פעולה מעניין במיוחד עם TransferRoom.
במקום הכפתור המוכר של ״הצע את השחקן למועדונים״, במשחק החדש הפנייה למועדונים אחרים לגבי מכירה של שחקנים שלך תתבצע באמצעות TransferRoom.
זה לא יקרה מיידית כמובן, כי המועדונים לא ירעננו את המערכת בכל דקה ביום, אך הצוות המקצועי שלך ידאג לאסוף את ההצעות ולעדכן אותך בהתאם. מועדונים ישתמשו בזה בשלבים שונים של העונה ושל חלון ההעברות, אז התגובות יגיעו בהתאם (למשל בזמן חלון ההעברות, אתה צפוי לקבל תגובות מהירות יותר).
חשוב לציין כי השימוש באופציה החדשה של ״מכרז מתווכים״ עליה דובר מקודם, לא תמנע ממך להציע שחקנים שלך דרך TransferRoom.
זו כמובן רק ההתחלה של השילוב של TransferRoom במשחקי המנג׳ר, כאשר בעתיד צפויות להיות אופציות רבות יותר.

מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 24/09/2023
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה