שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -15 שעות ו--9 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
FM 2024 - כדורגל מציאותי מתמיד
מנוע המשחק של FM 2024 שודרג באופן משמעותי ויציג משחקי כדורגל הרבה יותר מציאותיים וקרובים לעולם האמיתי. כל הפרטים בכתבה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 01/10/2023 | צפיות: 1560
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2024
יוצרי משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2024, ממשיכים לחשוף עוד ועוד פרטים על המשחק החדש דרך האתר הרשמי של המשחק.
והפעם: מנוע המשחק.

הרגעים האלו בהם השחקנים שלך עולים על המגרש, רגע לפני שהשופט שורק לפתיחת המשחק, הם הרגעים הכי מרתקים ומלאי אדרנלין ב-Football Manager. זה הזמן בו התוכנית הטקטית שלך באה לידי ביטוי על כר הדשא, הרגעים בהם סיפורי הסינדרלות והאנדרדוג הגדולים ביותר נכתבים, בהם שחקנים כובשים שער ניצחון מתוק ונכנסים לך עמוק ללב.
בכל גרסה חדשה של Football Manager, צוות הפיתוח של המשחק מוסיף עוד ועוד שיפורים וליטושים שאמורים להפוך את משחקי הכדורגל למציאותיים יותר, כמה שיותר קרובים לעולם האמיתי.
כמובן שגם הגרסה החדשה FM 2024 מביאה עימה מגוון רחב של שיפורים בתחום משחקי הכדורגל, שנועדו להפוך אותה לגרסה המציאותית ביותר בסדרת המנג׳ר.

אפשרויות חדשות למשחק התקפי

בזכות פפ גוארדיולה ומנצ׳סטר סיטי האגדית שלו, ״משחק המיקומים״ הפך לאחד הסגנונות הכי פופולריים בשנים האחרונות. אז מה המשמעות של ״משחק מיקומים״? בפשטות, זו גישה בה השחקנים תופסים עמדות ומיקומים על המגרש שיעזרו לקבוצה שלהם ליצור יתרון מספרי, באמצעות מסירות במשולשים ויהלומים. המטרה בסגנון הזה היא ליצור מרחבים פנויים, לספק למי שמחזיק בכדור מספר אופציות מסירה, ולאפשר לקבוצה להתקדם עם הכדור לכיוון רחבת היריב.

באופן מובן לגמרי, רבים ניסו להעתיק את השיטה המוצלחת הזו של גוארדיולה ומנצ׳סטר סיטי גם ב-Football Manager וכעת בגרסת 2024, מפתחי המשחק יספקו יותר כלים שיאפשרו לעשות זאת, במיוחד בכל הקשור לשיפור של רוטציית והחלפת שחקנים על המגרש.
אתם תראו שחלק מהשחקנים, בהתאם לתפקיד שלהם ולמי שנמצא סביבם, יוכלו כעת לנוע אל עמדה אחרת במגרש, עמדה שונה ממה שאפשר היה לצפות לפי העמדה ההתחלתית שלהם.
בסרטון הבא תוכלו לראות את שחקני הקישור מבצעים ביניהם החלפת מיקומים בצורה מתוחכמת בזמן שהקבוצה מייצרת התקפה.



בנוסף לשינויים האלו בכל הקשור להחלפת עמדות על המגרש, שופרה ההתנהגות של תפקידים רבים, שישחקו כעת באופן מציאותי יותר, כמו למשל Inverted Winger ו-Inside Forward ההתקפיים ו-Half-Back ההגנתי.
באופן כללי, שחקני הקבוצה שלך יתנהגו כעת באופן יותר חכם, וידעו למקם את עצמם בהתאם לתפקיד שלהם ולשחקני הקבוצה סביבם. זה יאפשר דינמיות רבה מבחינת המערך והמבנה של הקבוצה על כר הדשא, ויספק הרבה יותר הזדמנויות מסירה וכיבוש.

המשחק החדש כולל תפקיד טקטי (Role) חדש לגמרי: מגן הפוך (Inverted Full-Back).
בהשראתו של קייל ווקר ממנצ׳סטר סיטי, התפקיד החדש הזה יגרום לשחקן להתנהג בעצם כמו מגן קלאסי כשהקבוצה מתגוננת, אך כבלם שלישי כשהקבוצה תוקפת.
סגנון המשחק ההגנתי הזה נמצא בשימוש של רבות מהקבוצות הגדולות בעולם, וכעת יהיה אפשרי גם ב-FM 2024.

הסרטון כאן למטה מדגים מבנה של 3-2 שמשלב תפקידים של Inverted Full-Back ושל Inverted Wing-Back.



ליברו משודרג

כולנו מכירים את תפקיד ה״ליברו״, תפקיד קלאסי ומוכר של בלם אחורי, אך מה שעשה פפ גוארדיולה (כן, שוב הוא) עם הבלם שלו ג'ון סטונס בעונה שעברה, היה שדרוג מדהים באופי של התפקיד.
התפקיד הזה של ״ליברו משודרג״, או אם תרצו ״תפקיד ג'ון סטונס״ נכנס כמובן גם ל-FM 2024, באמצעות שיפורים רבים שבוצעו באופן שבו הליברו מתנהג על המגרש.
תפקיד הליברו ישחק כעת באופן הרבה יותר מתוחכם והרבה יותר דומה לסגנון של ג'ון סטונס במציאות, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית.
הסרטון כאן למטה מציג שער מדהים שנוצר בזכות ההתנהגות החכמה של התפקידים המשודרגים האלו עליהם דיברנו.



תנועת כדורגל יותר אמיתית

חוץ מהשיפורים עליהם דיברנו מבחינת תפקידי השחקנים, במשחק החדש גם תבחינו מיד שהשחקנים כולם ייראו יותר חכמים והגיוניים כשהם מבצעים תנועה על המגרש.
מנוע האנימציות שודרג וישקף בצורה מדויקת יותר תנועות אמיתיות של שחקני כדורגל.





תנועת כדור יותר מציאותית

בנוסף לתנועת השחקנים, גם התנועה של הכדור עצמו תהיה הרבה יותר מציאותית ב-FM 2024 והרבה יותר קרובה למציאות.
מנוע המשחק יידע כעת לקחת בחשבון גורמים נוספים כמו התנהגות האוויר, רוחות, גובה האצטדיון בו משחקים וכו׳, וישקף תנועה אמיתית יותר של הכדור על כר הדשא. גם כשהכדור יתנגש ברגל של שחקן, התנועה שלו תהיה כעת מציאותית יותר.
בסרטונים הבאים ניתן לראות את השינויים שקשורים לכדור.





גרפיקת משחק מציאותית יותר

ב-FM 2024 כל הגרפיקה של סביבת המשחק תיראה מציאותית יותר. התאורה באצטדיון תהיה מציאותית יותר, בהתאם לשעה ביום ולמזג האוויר. אם יש ערפל, זה גם יבוא לידי ביטוי וייראה באופן ברור יותר.
גם כר הדשא עצמו, הצבעים שלו והטקסטורות שלו, ייראו כולם מציאותיים יותר ומתאימים יותר לשעה ביום ולמזג האוויר בזמן המשחק.
בתמונה כאן למטה תוכלו להשוות את ההבדל בגרפיקה של מגרש הכדורגל, מצד שמאל FM 2023 ומצד ימין המשחק החדש FM 2024.


מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 01/10/2023
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה