שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -10 שעות ו--11 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
FM 2024 - החידושים נחשפים!
יוצרי משחק המנג׳ר החדש ממשיכים לחשוף עוד ועוד פרטים על החידושים והשיפורים שיגיעו במשחק החדש שישוחרר ב-06/11
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 23/09/2023 | צפיות: 1842
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2024
יוצרי משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2024, ממשיכים לחשוף עוד ועוד פרטים על המשחק החדש דרך האתר הרשמי של המשחק. אספנו עבורכם את השיפורים והחידושים המעניינים שנחשפו עד עתה. Football Manager 2024 ישוחרר ב-06/11 לחנויות ול-Steam.

טעינת שמירות ישנות

בחודש יוני חשפו מפתחי המשחק כי Football Manager 2024 יגיע עם האפשרות להמשיך שמירות של המשחק הקודם בסדרה, FM 2023. אופציה שרבים ממעריצי הסדרה חיכו לה שנים רבות.
אז איך זה יעבוד? פשוט מאוד. ב-FM 2024 לאחר שתלחצו על הכפתור ״טען משחק״, תהיה אופציה לבחור שמירה שבוצעה במשחק הקודם.
כמובן שכל החידושים והשיפורים של FM 2024 יחולו גם על שמירות של FM 2023 ובחלק מהמקרים תתבקשו להגדיר מספר הגדרות כדי לבצע את ההמרה במלואה.
שימו לב - ישנם מספר דברים בשמירות של FM 2023 שלא יוכלו לעבור למשחק החדש, כמו ה״הישגים״ (achievements) עבורם יש להתחיל שמירה חדשה, וכמו גם סרטוני שידור חוזר של משחקים, גם הם לא יהיו זמינים לצפייה בשמירות של FM 2023 שנטענו במשחק החדש.





העברות, כספים ובניית סגל

השאיפה המתמדת של מפתחי המשחק ב-SEGA לדמות בצורה מציאותית ככל האפשר את ההתפתחויות בעולם הכדורגל האמיתי, תהפוך את FM 2024 למשחק הכי שלם ומציאותי בסדרה. 2 תחומים עליהם בוצעה עבודה נרחבת השנה הם: כספים, וגיוס שחקני רכש.

לגבי גיוס שחקני רכש, שופרה משמעותית יכולת קבלת ההחלטות ובחירת ההרכב של המנג׳רים הממוחשבים (אלו שישחקו נגדכם), והמשחק ישקף בצורה טובה יותר את המגמות הקיימות בשוק ההעברות בעולם האמיתי.
ולא רק תחום גיוס שחקני הרכש הפך לחכם יותר, אלא גם מערכת הכספים שודרגה והפכה דינמית יותר.

תתכוננו לקרב קשה על שחקני הרכש

שוק ההעברות העולמי מתפתח ומשתנה ללא הפסקה וניתן לראות זאת בבירור בחלון ההעברות האחרון שהתקיים בקיץ. כתוצאה מהשינויים העולמיים האלו, FM 2024 עודכן כדי לשקף בצורה טובה יותר את המצב בעולם הכדורגל האמיתי.
קודם כל, על מנת לוודא שהיריבים שלך ידעו למכור ולרכוש שחקנים בצורה חכמה, בוצעו שיפורים רבים בתחום זה. המנג׳רים הממוחשבים יהיו מתוכנתים כעת לשקול אלמנטים כמו הכושר הנוכחי והמוניטין של השחקן, בצורה בולטת יותר מבעבר. הם גם יידעו לקחת בחשבון את סגנון הטקטיקה של הקבוצה כאשר הם בוחרים שחקני רכש. וזה אומר שאם יש יכולת שחסרה לשחקני הסגל, הם ינסו לחפש שחקני רכש שיש להם את היכולת הזו.
כאשר הוא יחפש שחקני גיבוי להרכב, המנג׳ר הממוחשב גם ישים כעת יותר דגש על הפוטנציאל של השחקן ולא רק על היכולת הנוכחית שלו.

כמובן שהשיפורים האלו באינטלגנצייה של המנג׳ר הממוחשב יבואו לידי ביטוי גם במכירה והשאלת שחקנים. אם המנג׳ר ירגיש ששחקן מסוים צריך לעבוד על הפיזיות שלו, הוא ינסה לחפש לו קבוצה משאילה שיש לה סגל פיזי שיוכל להתאים לו ולעזור לו להשתפר.

לסיכום, השינויים האלו יגרמו למנג׳רים היריבים שלך להיות חכמים יותר ולקבל החלטות טובות יותר בנוגע לבניית הסגל שלהם. צפויה לך תחרות קשה יותר בשוק ההעברות, וכאשר היריבים שלך יעשו טעויות רכש, זה ירגיש הרבה יותר מציאותי והגיוני מבעבר.

התפתחות השחקנים

לצד השיפורים בבניית הסגל, נעשו גם שדרוגים רבים לגבי האינטלגנצייה של המנג׳ר הממוחשב בבחירת ההרכב.
בעבר, המנג׳רים היריבים שלך פחות נטו לתת דקות משחק לכשרונות צעירים כי הם נתנו יותר דגש ליכולת הנוכחית (שהיא נמוכה) מאשר לפוטנציאל (שהוא גבוה במקרה זה). ב-FM 2024 יהיה לכשרונות הצעירים האלו סיכוי גבוה יותר לשבת על הספסל ואפילו לקבל דקות משחק כשהקבוצה מובילה בבטחה. המנג׳ר הממוחשב גם יידע לסדר טוב יותר את משחקי הליגה לפי חשיבות וכך לאפשר יותר רוטציה במשחקים הפחות חשובים.

בנוסף לכל אלו, גם בוצעו שיפורים בתחום התפתחות השחקנים. חלק מהשחקנים יחוו התפתחות מואצת במהלך שנות הנעורים שלהם ויגיעו לתקרת הפוטנציאל המקסימלי שלהם בשלב מוקדם מאוד, בעוד ששחקנים אחרים יצליחו לפרוץ רק בשלב מאוחר יותר של הקריירה, אחרי הגיל הממוצע של הפריצה.

ניהול כלכלי

באופן שמתקשר לשינויים האלו בשוק ההעברות, FM 2024 כולל גם מספר שדרוגים בתחום של מערכת הכספים וישקף בצורה מציאותית יותר את כל הנושא הכלכלי בעולם הכדורגל האמיתי.
השינוי הראשון הוא שבמשחק החדש תקבל יותר ידיעות וחדשות שיספקו לך מידע לגבי המצב הכלכלי של המועדון (הוצאות, הכנסות וכו׳), והמידע יהיה ברור ובולט יותר מבעבר.
במקרה שחרגת מתקציב ההעברות שלך, אתה תקבל הודעה על תקציב העברות שלילי (אלמנט חדש במשחק). ואם הקבוצה שלך נמצאת בתקציב שלילי, ההנהלה תבקש ממך למכור שחקנים או למכור סעיפי חוזה על מנת לייצר הכנסה נוספת, ואף תספק לך רשימה של מועמדים למכירה ואת הסכום המדויק שתצטרך להכניס כדי לחזור לתקציב העברות חיובי.
אם לא תצליח לייצר הכנסה בתקופת הזמן המוגדרת, ההנהלה תיכנס לפעולה ותתחיל למכור שחקנים במקומך, ורק כאשר יהיה מספיק כסף, השליטה תחזור אליך.
אם תיכנס לתפקיד המנג׳ר במועדון שכבר נמצא בתקציב שלילי, צפוי לך אתגר גדול במיוחד.



תקנות אופ"א לתחרות כלכלית הוגנת

גם בנושא של תקנות אופ"א לתחרות כלכלית הוגנת (FFP) המשחק החדש כולל מספר שיפורים, כמו גם בחוקים כלכליים של מדינות ספציפיות.
אם מועדון עובר על תקנות אופ״א, יהיו כעת סנקציות שיוטלו עליו, כולל מגבלות על גודל הסגל ועל הכסף שניתן לו לבזבז, כמו גם קנסות. אם המועדון שלך קרוב למצב שהוא עובר על התקנות, אתה תראה הודעה במסך הכספים שתסביר לך שתקציב השכר שלך ננעל.
אם מועדון עובר לשליטה של מפרקים, אתה תקבל כעת ידיעה בחדשות שתציג מידע כלכלי כמו החוב שלהם, גרפים של רווחים והפסדים, הוצאות כלליות והכנסות כלליות. ואם זה קורה למועדון שאתה מאמן, אתה תקבל הודעה שתקציב ההעברות שלך בוטל ושהמפרקים ישקלו כעת כל הצעת רכש שתגיע לגבי שחקני הקבוצה.
אם לא תצליח לעמוד בתשלום משכורות, ארגון השחקנים יתערב בנושא ואף יוכל להטיל עליך סנקציות רכש, עד שהמשכורות ישולמו.



אפיקי הכנסה חדשים ודינמיים

השינויים בוצעו לא רק בכל הקשור להוצאות כספיות אלא גם להכנסות ורווחים וכעת תהיה דינמיות רבה יותר בכל הקשור לכספים הנכנסים לקופת המועדון שלך.
ב-FM 2024 אתה תקבל הודעה כאשר המועדון והליגה חותמים על הסכם שידור עם ערוץ טלוויזיה למספר שנים קבוע מראש, וההודעה תפרט גם את השינויים בהסכם מהשנים הקודמות ואת ההשפעה של זה על הפרס הכספי בתום העונה.



יהיו גם ידיעות חדשות לגבי איך מחירי הכרטיסים וההכנסות מספונסרים מושפעים כאשר הקבוצה שלך עולה/יורדת ליגה, ותהיה גם טבלה חדשה שתציג את מועדוני הליגה לפי מספר המנויים שכל אחד מהם מכר העונה.
כל המידע המקיף הזה ישפר את השקיפות ויעזור לך להבין טוב יותר את הנושא הכלכלי.

במסך הכספים במשחק החדש, יהיה פחות שימוש בסעיף של ״אחר״ או ״שונות״, והייעוד של כל סכום כסף יהיה ברור ושקוף יותר.
במקרה של מועדונים בליגות נמוכות, הם יהפכו למועדון מקצועני ברגע שעלו ליגה ולא רק בתום העונה.



וזו רק ההתחלה...
במהלך השבועות הקרובים ימשיכו להתפרסם פרטים חדשים, תמונות, סרטונים ובלוגים על החידושים של FM 2024
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 23/09/2023
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה