שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -10 שעות ו--45 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
FM 2024 - יעדים אישיים לכל שחקן
אחד החידושים הגדולים במשחק המנג׳ר החדש FM 2024 הוא האופציה להגדיר לכל שחקן רשימת יעדים אישיים. כל הפרטים בכתבה הבאה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 30/09/2023 | צפיות: 994
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2024
יוצרי משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2024, ממשיכים לחשוף עוד ועוד פרטים על המשחק החדש דרך האתר הרשמי של המשחק.
והפעם: יעדים אישיים.

במשחקי Football Manager אין דבר מספק יותר מאשר לראות את התוכנית שלך מתגשמת ואת היעדים שלך מושגים. בין אם זה כיבוש שערים במשך 10 משחקים ברציפות, שמירה על שער נקי במשך חצי עונה, או מיצוי הפוטנציאל של הכישרון הצעיר שלך בסגל.
לפעמים יש גם מהמורות וקשיים בדרך להשגת היעדים. קשיים שמעכבים את השגת המטרות וגורמים לך לחשב מסלול מחדש.
כעת, במשחק המנג׳ר החדש, Football Manager 2024, תינתן לך האפשרות להגדיר לכל שחקן רשימת יעדים אישיים, וכך לדרבן אותו ולעורר בו השראה. בנוסף לזה, בוצעו שינויים ושיפורים בכל הקשור לאינטראקציות עם השחקנים ועם אנשי הצוות המקצועי בניסיון להפוך את השיחות האלו למציאותיות יותר.

לעורר את הרעב של השחקנים עם יעדים אישיים

המשחק החדש מאפשר לך כמנג׳ר להציב יעדים אישיים לכל שחקן בסגל (כולל כאלו שמושאלים לקבוצה אחרת) על מנת לסייע להם לממש את מלוא הפוטנציאל. היעדים האפשריים הם:
1. כמות שערים
2. כמות בישולים
3. שער נקי
4. תפקוד במשחקים
5. שיפור באימונים (עמדה חדשה, תפקיד חדש, וכו׳)



האפשרות להגדיר לשחקן רשימת יעדים אישיים תיפתח לך במספר הזדמנויות: ברגע שתחליט לשבח או להעביר ביקורת על שחקן על התפקוד שלו, ברגע ששחקן עוזב בהשאלה, במהלך מו״מ חוזה עם רכש חדש וחידוש חוזה לשחקנים קיימים, או בתור דרך לפתור חוסר שביעות רצון של שחקן.
שים לב שגם השחקן וגם הסוכן עשויים לבקש לנהל מו״מ על רשימת היעדים.
כאשר מגדירים יעד אישי, האישיות של השחקן, היחסים שלו איתך והסיטואציה הספציפית, כולם יהיו גורמים חשובים שכדאי לשקול בכובד ראש.

במשחקי המנג׳ר הקודמים בסדרה, במהלך מו״מ חוזה עם שחקן רכש חדש, יכולת להעלות לו את המוטיבציה להצטרף לקבוצתך ע״י הגדרה של ״מעמד עתידי בסגל״, למשל להבטיח לו שבעוד 3 שנים הוא יהיה במעמד של ״שחקן חשוב״. אבל מצד שני, לפעמים קשה לדעת האם זו הבטחה ריאלית.
ולכן ב-FM 2024 תהיה לך יותר גמישות ויותר אופציות בנוגע למסלול העתידי של השחקן. במקום פשוט להבטיח לו הבטחה בנוגע למעמד הסגל, תוכל להגדיר יחד איתו רשימת יעדים שיהיו תנאי לקיום ההבטחה.
למשל, אם חלוץ צעיר ומבטיח ביקש ממך שתבטיח לו מעמד של ״שחקן הרכב קבוע״ לעונת 2025/26, אתה יכול כעת להציב לו יעד בתור תנאי להבטחה הזו: למשל יעד לעונת 2024/25, יעד של כמות שערי ליגה.
רק אם הוא יגיע ליעד של x שערי ליגה ב-2024/25, אתה תכבד את ההסכמות ותהפוך אותו לשחקן הרכב קבוע בעונה לאחר מכן.



לאחר שתגדיר יעדים אישיים לשחקן, תוכל לצפות בהם במסך היעדים החדש (מסך Targets), שם גם תוכל לעקוב אחר ההתקדמות בכל אחד מהיעדים. שחקנים מושאלים יסומנו בצבע סגול על מנת שתוכל לדעת שהיעדים האלו לא רלוונטיים לקבוצה שלך אלא לקבוצה אליה השחקן מושאל כעת.
שחקנים שאתה מחתים בהשאלה עשויים להגיע עם רשימת יעדים שהקבוצה שלהם כבר הגדירה להם, ולכן יהיה חשוב לעזור לשחקן להגשים את היעדים.
גם אנשי הצוות המקצועי שלך יהיו מעורבים בתהליך ויציעו לך מפעם לפעם המלצות ועצות לגבי יעדים אישיים לשחקני הסגל.

אם שחקן הצליח להגיע ליעד שהצבת לו (למשל הצליח לכבוש x שערים, או לבשל y בישולים), תוכל לברך אותו, אבל תוכל גם לתגמל אותו בדרכים שונות כמו למשל להציע לו חוזה חדש.
חשוב לעקוב אחר ההתקדמות של השחקנים ואחר ההבטחות שהבטחת לכל אחד, כדי שהם יהיו מרוצים.
מהצד השני, אם שחקן נכשל ולא מצליח להשיג את היעד, אחד מאנשי הצוות המקצועי שלך יעדכן אותך בנוגע לכישלון, ינסה להסביר את המצב ואולי אפילו לסמן את האחראי. בשלב הזה, אתה תצטרך להחליט איך להגיב לסיטואציה. ניתן יהיה לדבר עם השחקן שנכשל, אולי הוא יתרץ את זה בבעיות שיש לו איתך או בבעיות שיש לו עם המנג׳ר בקבוצה אליה הוא מושאל.



בסיטואציות של כישלון, השחקן יכול להגיב במספר דרכים שונות. אם הוא היה קרוב מאוד ליעד, הוא יבוא אליך ויסביר את עצמו. לעיתים הוא גם יסביר שאמנם הוא לא השיג את היעד הספציפי, אך השתפר בתחומים אחרים (למשל לא הצליח לכבוש x שערים כפי שציפית ממנו, אך הצליח לבשל y בישולים בתקופה הזו).
אם הייתה פציעה במהלך הדרך שגרמה לעיכוב, השחקן ישלים עם המצב ויבין שהיעד לא היה אפשרי.

לסיכום, אם אתה מרגיש שהחלוץ הכוכב שלך צריך עוד קצת מוטיבציה ליד השער, או אם אתה רוצה לראות את הכישרון הצעיר שלך עושה התקדמות משמעותית בתקופת ההשאלה שלו, האופציה החדשה של ״יעדים אישיים״ תיתן לך את ההזדמנות לאתגר את השחקנים ולנסות להוציא מהם את המקסימום.

שיחות מציאותיות יותר

מלבד התוספת החדשה של ״יעדים אישיים״, FM 2024 יכלול גם שינויים רבים בכל הקשור לשיחות האישיות עם השחקנים, שיהפכו אותן למציאותיות יותר.
במשחקים הקודמים בסדרה, היו לפעמים מצבים לא הגיוניים במהלך שיחות עם שחקנים, בהם הם הגיבו תגובה מוגזמת ולא מציאותית, פשוט כי לא הייתה להם אופציה אחרת. מערכת התגובות שלהם הייתה מוגבלת.
אחד השינויים הגדולים בתחום הזה ב-FM 2024 הוא שכאשר שחקן יגיב לך, יהיו לו 3 רמות שונות של חומרה בתגובה, גם בתגובות חיוביות וגם בשליליות. למשל אם השחקן רוצה להגיב לך באופן שלילי, יהיו לו 3 רמות הדרגתיות משתנות על מנת שיוכל לדייק את התגובה שלו: מאוכזב, מאוכזב מאוד, ורותח מזעם. וזה כמובן יבוא לידי ביטוי בטקסט של התגובה שלו במהלך השיחה, ויגרום לכך שהשיחות ירגישו יותר אמיתיות ויותר מדויקות, עם הרבה פחות מצבים לא הגיוניים ומוגזמים.

בנוסף לכך, יהיה יותר מידע ויותר הקשר בתגובות של השחקנים, מידע שיסייע להבין את הסיבות מאחורי התגובה, וגם הזדמנויות לשכנע את השחקן לשנות את דעתו, כשזה רלוונטי.
למשל אם השחקן מודיע לך שהוא בודק אופציות בקבוצות אחרות לאחר סיום החוזה שלו, הוא גם יידע להסביר ולשקף טוב יותר את הסיבות מאחורי ההחלטה, בין אם זה הרצון לעבור למדינה אחרת, לשחק בליגה גבוהה יותר וכו׳.

פגישות הצוות המקצועי יהיו רלוונטיות יותר

תחום נוסף שעבר שדרוג ב-FM 2024 הוא הפגישות של הצוות המקצועי.
כאשר תקבל את רשימת הנושאים של הפגישה, תוכל כעת לדלג על נושאים ספציפיים אם הם לא רלוונטיים לך בשלב זה. למשל, אם השבוע אתה רוצה מאוד לשוחח על האימונים ומעדיף לדחות את השיחה על שחקני רכש לשבוע אחר, כעת תהיה לך האפשרות לעשות זאת. להתאים את נושאי השיחה לרצונות ולצרכים שלך.



הכפתור החדש ״העדפות הפגישה״ (Meeting Preferences) יאפשר לך להגדיר במדויק את רשימת הנושאים עליהם תרצה לדבר בפגישה עם אנשי הצוות המקצועי שלך. תוכל לבחור לכלול בשיחה נושאים ספציפיים, לקבל סיכום עליהם לתיבת הדואר שלך או פשוט לדלג עליהם לגמרי.

תוספת חדשה היא שברגע שתקבל המלצה לאיש צוות שכדאי לצרף לצוות המקצועי, יופיעו כעת היכולות הרלוונטיות לתפקיד שלו, ומידע נוסף שיסביר מדוע הוא מומלץ. המידע הזה יהפוך את התהליך לברור יותר ויסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה כאשר המידע הרלוונטי מופיע מולך.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 30/09/2023
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה