שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3456 ימים, -20 שעות ו-0 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
שיחות קבוצתיות
איך להגיב בכל מצב?
נכתב ע"י: Eladlr | בתאריך: 08/12/2006 | צפיות: 3829
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2007
הקבוצה שלך נמצאת עכשיו בגמר הכי מרתק ששוחק אי פעם, קבוצתך משחקת בהתאמה מוחלטת לצורת המשחק שלך, ככשחקניך חוזרים לחדר ההלבשה במחצית, אתה אומר להם שיהנו מההצלחה שבאה בדרכם.
שיחות קבוצתיות הן אף פעם לא כ"כ קלות ככה, כמו שמנג'רים רבים מצאו בגרסאות האחרונות של Football Manager שכללו את האפשרות הזאת.
השיחות האלו הן אפשרות מצוינת להראות לשחקני הקבוצה את האופי שלך. במצבים מסויימים זה יכול לקחת כמה דקות למצוא את הדבר המצוין להגיד לקבוצה שלך.
מדריך זה מנסה להקל עלי למצוא את המילים הנכונות בזמן הנכון. אין ספק שמילים נכונות יכולות להיות ההבדל בין ניצחון להפסד ולכן ההחלטה מה לומר לשחקניך יכולה להיות קריטית.

הכל תלוי באופי השחקנים של הקבוצה שלך, כאשר תשנה מדי פעם את התגובות תוכל לראות את החלקים החזקים והחלשים של האופי של השחקנים באפשרות שעוזר המאמן יכול לתת לך את התגובה המוראלית של השחקנים שלך לשיחה איתם.
למשל, שחקן שמשחק לא טוב במשחקים האחרונים, טיפת עידוד תעזור לו המון והרבה יותר ממילים קשות . מצד שני שחקן עם מוראל גבוה יכול לשחק לא טוב ולכן מילה או שתיים קשות כן יכולות לעזור.
אחרי משחק ידידות או שניים, אתה תוכל למצוא בערך את הסגנון תגובות שאתה צריך להגיב לטובת קבוצתך.

אז מה אמור להחשב כהופעה סטנדרטית וטובה? זה תלוי רק ברמה של הקבוצה שלך וברמה של היריבה וגם ברמת המוראל שלשחקן יש.
באופן כללי, ציון 7 או 8 יהיו טובים שכל דבר מעליו הוא יוצא מן הכלל. אך אם אתה צ'לסי ואתה מקבל קבוצה בליגת החובבים בגביע ציון 9 או 10 יהיו הציונים הצפויים וציונים כמו 6 או 7 יהיו ציונים צפויים אם אתה המאמן מהצד של ליגת החובבים.

שיחות קבוצתיות לפני תחילת המשחק

זאת אפשרות חדשה מFM2007 שבה אתה יכול להמריץ את שחקניך או להיות חסר חיוניות במילים שלא אומרות כלום.אישית אני אוהב להגיד 'אנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה' ( ‘We can win this').
אני משתמש באפשרות הזאת ברוב הפעמים. עוד אפשרות מועדפת היא 'למען האוהדים' ('For the fans').
אפשרות זאת תהיה טובה נגד קבוצה עם יריבות מרה או במשחק גדול כמו גמר גביע או משחק אירופאי.

'אני מצפה לניצחון' ('I expect a win here')- אפשרות זאת כאשר אתה נוקשה עם הקבוצה שלך.
אם אתה עם קבוצה ענקית ברמה העולמית שמשחקת נגד קבוצה מהליגות הנמוכות אז אפשרות זאת אולי תהיה בחירה טובה. בנוסף, אם באחד המשחקים האחרונים אמרת לשחקנים שאתה מצפה שהיכולות תהיה דומה כל שבוע אז גם אז אפשרות זאת תהיה טובה. אפשרות שאני כמעט ולא משתמש במשחקים תחרותיים היא 'לכו שחקו ותהנו מעצמכם' (‘Go out and enjoy yourselves.’).
אפשרות זאת יכולה לגרום לקבוצה לקבל את הכוונה הלא נכונה שלך.כדאי להשתמש רק כאשר יש לך משחק ללא חשיבות.

יש אפשריות מועטות בשיחות קבוצתיות לפני המשחק,עוד לפני שהכדור הפתיחה נבעט. לכן אתה לא יכול לנחש את יכולות השחקנים.

שיחות קבוצתיות במחצית ובסוף המשחק

פה, יש כבר אפשרויות מגוונות הרבה יותר של מה שאתה יכול להגיד לשחקניך.תלוי בתוצאה במחצית או בסוף המשחק, יכולים להפתח לך מספר אפשרויות שונות לבחור מהן. והנה הההמלצות שלי על האפשרויות השונות:

עצבני Anger
אפשרות זאת של שיחות הקבוצתיות יכולה להיות בשימוש עם אתה בפיגור 2 או יותר במחצית וקבוצתך משחקת קטסטרופה ובכלל לא לפי הוראותיך.
רחם יותר על קבוצתך כאשר אתה משחק רחוק מאוד מהבית ואם המשחקים האחרונים הם משחקים טוב.
כמה אפשרויות שמופיעות הם 'עצבני'('Angry') או 'אני לא מצפה לשום דבר חוץ מניצחון'('‘I expect nothing less than a win here').אני משתמש באפשרויות האלה עם ברצלונה ואני משח נגד קבוצה חלשה מאוד.
בכל מקרה, שימוש באפשרות זאת יכול לגרום להורדת המוראל של הקבוצה והודעות על הצעקות שלך יכולות להציף את תא ההודעות שלך אחרי המשחק.
לדעתי אפשרות ה'עצבני'('Angry') צריכה להיות בשימוש רק כאשר שני המחציות היו גרועות. אם היה שיפור כלשהו במחצית השנייה אז כנראה שהאפשרות הבאה תתאים.

'אכזבה' 'Disappointment'
במחצית, אפשרות להביע את ההתאכזבות יופיע כאשר אתה מוביל אבל אם אתה מפגר בתוצאה אז האפשרות 'אני מצפה יותר ממך'('I expect more from you') תהיה האפשרות הרצויה.
אם יצרת הרבה מצבים במחצית הראשונה אבל נכשלת ביצירת גולים, זה יכול להיות אפשרות להעביר ביקורת ספציפית על שחקני ההתקפה שלך.
אם הפסדת בהפרש של גול אחד ולא שיחקת טוב, זאת יכולה להיות האפשרות הנכונה בשבילך. בסוף המשחק,זאת אפשרות מועדפת כדי להגיד לשחקנים שאתה מאוכזב מהם בלי לגרום לירידה עצומה בביטחונם העצמי.

'עידוד' 'Encouragement'
כנראה האפשרות הבטוחה ביותר להשתמש מכל האפשרויות. שום דבר רע לא יכול לצאת ממנה במחצית.
אם התוצאה היא 0-0 או משחק עם תוצאה נמוכה שבו אף קבוצה לא דומיננטית, אז עידוד יכול להיות מה שהשחקנים צריכים כדי להמריץ אותם.
אפילו אם אתה מוביל, האפשרות הזאת יכולה לומר לשחקנים שהמשחק עדיין לא נגמר. עידוד פרטני לשחקן שציון שלו הוא או 7 יכול גם להוכיח את עצמו כמועיל.מובן שאפשרות הזאת לא קיימת בסוף המשחק כאשר אין שום דבר לעודד אותו...

'סימפטיה' 'Sympathy
אפשרות שאני לא משתמש בה הרבה אלא אם הפסדתי או עשיתי תיקו שנגנבנו מהקבוצה.
כולנו יודעים שקבוצות של המחשב אוהבות להבקיע נגדנו בדקות האחרונות, ואם זה המקרה, אז קצת הבעת סימפטיה עם הקבוצה יכולה להיות הדבר הנכון.
במחצית הדבר שהכי דומה להבעת הסימפטיה הזאת זה 'גול אחד זה כל מה שאנחנו צריכים בשביל ניצחון' ('One goal is all we need for win').
זה אומר לשחקנים שהם משחקים טוב אבל יכול להמריץ אותם כדי להבקיע את השער המנצח.

'מרוצה'. 'Pleased'.
אפשרות טריקית, במיוחד במחצית. אם אתה אומר לשחקנים שאתה מרוצה מהם במחצית, אז זה יכול לומר להם שהם לא צריכים לעשות שום דבר אחר חוץ מלהגן ולחכות שיסתיים המשחק.
זה מסוכן, אז אני מייעץ לך לומר להם את זה כאשר אתה מוביל בלפחות 2-3 גולים, תלוי ביריבה.
בסיום המשחק, כמה שבחים יכולים להיות הדבר הנכון אם הקבוצה ניצחה בגול אחד או שניים עם הופעה טובה ויציבה. שבחים אלו אישיים יכולים להיות דבר טוב אם השחקן קיבל ציון 8-9.

'תענוג'. 'Delighted'
אפשרות זאת כמעט אף פעם לא משומשת במחצית אלא אם יש איזה אירוע יוצא דופן.
אם הצד שלך מוביל ב4 או 5 גולים וקורע את הקבוצה השנייה בדרך לניצחון אולי אז אפשרות זאת לא תהיה מזיקה מדי פעם.
בסיום המשחק, ניצחון בהפרש של 3 שערים ויותר יכולה לגרור את השבחים המיוחדים האלה, אבל זה רק אם הקבוצה הציגה יכולת מרשימה מאוד.

'אזהרה נגד שאננות' . 'Warning against complacency'
זאת אפשרות טובה במחצית אם הקבוצה שלך מובילה בשער אחד והקבוצה שלך לא נותנת ליריבה לנשום. זה מראה שאתה מרוצה מהיכולת של הקבוצה, אבל אתה יודע שטעות אחת יכולה לזרוק את כל היכולת הטובה לפח.
אני הייתי ממליץ לכם לא להשתמש בזה בסוף המשחק כיוון שרוב השחקנים יגיבו בצורה שלילית לסוג תגובה כזאת ממך.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Eladlr בתאריך 08/12/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה