שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3478 ימים, -23 שעות ו--46 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
פציעה של שחקני מפתח
כיצד לעבור פציעות של שחקני מפתח ולהשאר בחיים
נכתב ע"י: tustus441 | בתאריך: 05/12/2006 | צפיות: 3351
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2007
זה קורה לכולם, ואתה מתפלל שזה לא יקרה לך....עוד לא עבר שבוע מסגירת חלון ההעברות, ושחקן מפתח שלך נפצע ומושבת לתקופה ארוכה. עכשיו אתה צריך למשוך עד ינואר או במקרה הגרוע יותר, עד סוף העונה....מה עושים???

1.שוק הפשפשים - סירקו את רשימת השחקנים החופשיים לעומק! בניגוד לשחקנים אשר נמצאים תחת חוזה בקבוצה כלשהי, שחקנים חפשיים אפשר להחתים בכל שלב של העונה. גם אחרי סגירת חלון ההעברות. אז נכון, לרוב לא מדובר בשחקנים שיתאימו לקבוצות הגדולות, אבל לפעמים אפשר למצוא "מציאות".
למשל שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל או אפילו שחקנים פצועים שיוכלו לתרום כשיחלימו.

2.כוכב נולד - בקבוצת הנוער והמילואים בדקתם? זאת יכולה להיות ההזדמנות שלכם לגלות את הכוכב הבא,או פשוט להרוויח עוד שחקן טוב לרוטציה. כי אם עכשיו לא תתנו צ'אנס לשחקני הנוער, אז מתי כן?

3.שינוי תפקוד לשחקן קיים – חפשו פתרונות יצרתיים.
רק בגלל שלשחקן כתוב DM אחרי שמו לא אומר שהוא לא יכול להיות קשר תוקף מצוין.
בדקו את הנתונים של שחקני הסגל, בעיקר כאלה שמשחקים בתפקידים קרובים או דומים לעמדה שבה חסר לכם שחקן.
הבעיה עם פתרון כזה שלרוב הוא עובד בטווח הקצר – כל עוד המנג'ר שמולכם מופתע משינוי התפקוד. אחרי כמה משחקים כאלה היריבות תופסות את הפרינציפ, ואז הכל תלוי בשחקן וביכולת ההסתגלות שלו לעמדה החדשה. כדאי להגדיר לשחקן New position (עמדה חדשה) במסך האימונים שלו ולעקוב אחר ההתקדמות שלו והאם הוא מרוצה מלוח האימונים החדש שלו או לא.

4.שינוי טקטיקה- (הפוך,גוטה,הפוך) אז בסדר, אתה תמיד משחק 4-4-2 עם שני קשרים מהירים באגף. אבל הקשר הימני נפצע, ואתה חש (ובצדק) שהמחליף שלו, אם יש לך אחד כזה, לא יספק את הסחורה. הוא איטי מדי, מוסר פחות טוב או שיש לו סיבולת של 4 ואם תיתן לו לפתוח סביר שכבר בדקה ה-50 הוא ימצא את עצמו שוכב על הדשא מתנשף ומתחנן לחילוף.
אולי הגיע הזמן לשנות את הגישה? הכל תלוי במידת ההבנה והאינטלגנציה של השחקנים שלך.
אם כבר 4 עונות רצוף הם לא רואים שום שיטה אחרת מ 4-4-2, סביר להניח שהם יתקלו בבעיות קשות כשתעבור פתאום לשיטה שונה לגמרי, אבל כמו שאומרים – משבר הוא לעתים קרובות הזדמנות לצמיחה.
זה הזמן לחשוב מחדש על כל הטקטיקה וחומר השחקנים שיש לך. עשה ניסויים, אבל בזהירות, לאט-לאט, ותמיד עם יד על הדופק.
לשחקנים מסוימים זו יכולה להיות הפריצה הגדולה בעוד שאחרים לא ימצא את עמם בשיטה החדשה שלך. באופן כללי, חפש שחקנים בעלי אינטליגנציה וניסיון להוביל את השינוי. אל תזרוק פתאום להרכב יותר מדי שחקני ספסל, כי תקבל בעיקר בלאגן.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש tustus441 בתאריך 05/12/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה