שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3479 ימים, -9 שעות ו--4 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
להשקיע בחוכמה - להרוויח בגדול
כיצד לבנות קבוצה טובה בעזרת חשיבה כלכלית נכונה
נכתב ע"י: Cynicoren | בתאריך: 19/01/2010 | צפיות: 4182
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2010
הכדורגל המודרני הוא עסק כלכלי לכל דבר. בדרך כלל הצלחה מקצועית של קבוצה תביא להצלחה כלכלית. המשוואה הזאת עובדת גם בצורה הפוכה - הצלחה כלכלית תבטיח לכם הצלחה מקצועית לטווח ארוך.
כדי לבנות קבוצה טובה לעונות רבות יש להקפיד על מסגרת תקציבית נכונה ולנסות להגדיל את המסגרת הזאת במשך הזמן על ידי פעולות חכמות בשוק ההעברות.

כמנג'ר של קבוצה עליך לדאוג גם לצד הכלכלי והעסקי של המועדון. השחקנים בסגל שלך הם בעצם סוג של מוצרים, לכל שחקן יש ערך כספי שלפיו הוא נרכש או נמכר. הרעיון הוא לקנות בזול, להשביח את המוצר כך שהערך שלו יעלה ולמכור אותו ברווח. הרווחים שלכם ממכירת שחקנים יוכלו להיות מושקעים בחזרה בשיפור הקבוצה, שיפור מתקנים והגדלת האצטדיון וכך תוכלו עם הזמן לצמוח ולהתפתח.


הכדור הוא ירוק

במשחק שלי לקחתי את קבוצת סוואנסי (Swansea) מליגת המשנה באנגליה. ההתחלה היתה לא פשוטה, התקציב היה מוגבל מאוד והקבוצה היתה בינונית. היתי צריך לבחור את ההשקעות שלי בחוכמה רבה. כיועץ השקעות, אני תמיד מחפש - מאיזו עסקה ניתן להרוויח הכי הרבה? אחרי שתי עונות קשות הצלחתי לעלות לפרמייר ליג וגם התקציב גדל בצורה ניכרת. כדי להגיע לתקציב כזה, עשיתי לא מעט עסקאות השבחת המוצר בכמה צעדים פשוטים.

תתחילו במציאת השחקנים המתאימים לכם. שלחו את הסקאוטים שלכם לעבוד. רצוי לתת לסקאוטים משימות רבות לחיפוש ומעקב אחרי שחקנים, כך יגדל בסיס הנתונים של המועמדים הפוטנציאלים שממנו תוכלו לבחור. רצוי כמובן שהסקאוטים יהיו ברמה גבוהה ויהיו בעלי יכולת הערכת פוטנציאל טובה. כך תוכלו לגלות שחקנים שעתידים להשתפר וכמובן להעלות את ערכם בעתיד ולהפיק לכם רווח גבוה יותר.
כמובן שתוכלו גם לגלות שחקנים שווים בעצמכם על ידי חיפוש עצמי. וכאן עולה השאלה - איזה סוגים של שחקנים כדאי לחפש?

- שחקנים צעירים וזולים עם פוטנציאל גבוה. שחקנים מוכשרים בתחילת דרכם עם פוטנציאל להתפתח ולהשתפר בעתיד יכולו להניב לכם רווחים נאים כאשר הערך שלהם יעלה בהתאם.

- בקבוצות הגדולות והעשירות עם הסגלים הרחבים כמעט תמיד יש שחקן או שניים מיותרים שהקבוצה תהיה מעונינת להפטר מהם. חפשו שחקנים בקבוצות המילואים ושחקנים שנמצאים ברשימת ההעברות. בדרך כלל תוכלו להשיג אותם במחיר נמוך מהערך האמיתי שלהם.

- בסוף כל עונה ישנם שחקנים רבים אשר מסיימים חוזה והופכים לשחקנים חופשים. בדרך כלל אלו הם השחקנים שיפיקו את הרווחים הגבוהים ביותר. הם מצטרפים אליכם ללא תמורה ואם פגעתם בשחקן הנכון תוכלו למכור אותו כעבור עונה או שתיים ברווחים של עשרות ומאות אחוזים.

מומלץ להיות עם היד על הדופק בשוק ההעברות ולנסות לאתר הזדמנויות להחתים שחקנים מראש, כך תוכלו להקדים מועדונים יריבים שאולי יהיו מעונינים גם. בדרך כלל כאשר מועדונים אחרים נכנסים לתמונה מחיר השחקן יעלה וכך הוא אופך להחתמה פחות כדאית.


שימו לב לחוזים

אחרי שבחנתם את דיווחי הסקאוטים ומצאתם מספר מועמדים נסו לבדוק אלו שחקנים יכולו להביא לכם את הרווח הגדול ביותר. כמובן ששחקנים חופשיים הם בעלי פוטנציאל רווח גדול מאוד מהבחינה הזאת.
אם החתמם שחקנים צעירים התאימו להם תוכניות אימונים שישפרו את היכולת שלהם. נסו להציע אותם בהשאלה למועדונים אחרים במטרה לפתח את היכולת שלהם ולהעלות את ערכם - דרך שבה כולם מרוויחים. המועדון השואל מקבל שחקן צעיר ומוכשר לתקופה מסוימת ואתם חוסכים את משכורת השחקן לאותה תקופה, מרוויחים סכום כסף עבור ההשאלה וכמובן מקבלים בחזרה שחקן טוב יותר ובעל ערך גבוה יותר.
בחנו את הקבוצות המציעות לקחת את השחקן בהשאלה. העדיפו קבוצות מליגות נמוכות יותר ו/או החלשות באותה העמדה. זה יבטיח לשחקן שלכם זמן משחק ארוך יותר ועליית ערך מהירה יותר.

נקודה די ברורה אבל חשובה - תנו לשחקנים לשחק. כך יעלה הערך שלהם בצורה מהירה, הם יוכלו להציג את היכולת שלהם ויזכו להתענינות מקבוצות אחרות.

הרבה מנג'רים דואגים בעיקר להצלחות מקצועיות ומזניחים לעתים את הצד הכלכלי של ניהול מועדון. נסו לשלב בין שני הצדדים וכך תוכלו לבנות קבוצה גדולה לשנים ארוכות.


עם השקעה נכונה גם סוואנסי תהיה אלופה

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Cynicoren בתאריך 19/01/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה