שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -12 שעות ו--33 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
איך לבחור קבוצה?
איך למצוא את הקבוצה שתעניין אותי יותר מכל? כל השאלות שצריך לשאול לפני פתיחת משחק חדש
נכתב ע"י: Joy | בתאריך: 11/01/2010 | צפיות: 6913
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2010
לא פעם ניגשים אנשים לפורום האתר ושואלים באיזו קבוצה לבחור - עם מי להתחיל עונה חדשה?
גם אני לא פעם שאלתי וביקשתי עצה באיזו קבוצה לבחור כאשר אני פותח את המשחק. זוהי שאלה לא קלה, המבחר הוא עצום וקשה לדעת מה באמת אתה רוצה מעצמך.
בעקבות כך הכנתי מיני מדריך אשר ינסה לעזור לכם למצוא את הקבוצה שאיתה תהנו הכי הרבה, תקפצו כאשר היא כובשת שער והיא באמת תרגש אתכם.

אז רק כדי שתדעו, אני בחרתי להתחיל עונה חדשה עם קבוצת בלפר טאון מהליגה השמינית באנגליה. כל הקבוצה היא מעשה ידיי והגעתי כבר לליגה השישית. בכל שער אני מאושר, כל נצחון הוא פרי העבודה שאני קוצר כרגע וזה הכי מרגש שיש.


קבוצת בלפר טאון על רקע הכנסיה המקומית

אילו ליגות לבחור כשפותחים משחק חדש?

קודם כל נתחיל בטיפ קטן - בחרו את מאגר הנתונים הכי גדול שניתן, כך תוכלו למצוא יותר שחקנים והמשחק ידמה יותר את המציאות.

כעת שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

1) האם אני מעוניין להגיע לטורניר גדול באירופה כמו "הליגה האירופית" או "ליגת האלופות" או שאני אסתפק בגביע הליברטדורס או כל גביע מקביל ביבשת אחרת כמו אסיה, אפריקה או אוקיאניה?
זוהי שאלה חשובה שמבדילה בין משחק כיפי או לא, הרי בסופו של דבר אחרי שלקחת אליפות או תפסת מקום בצמרת, חשוב לדעת לאן זה יוביל אותך - אם זה גביע משעמם או מפעל מרתק מאוד מול אריות העולם.

2) האם אני אוהב שיש לי יד חופשית עם זרים או שאני אוהב מאוד שחקני בית ומקומיים?
אם מישהו מעדיף יד חופשית עם זרים, שלא ישחק בליגה הישראלית לדוגמא, בה יש הגבלה על מספר הזרים. הוא יעדיף ליגות אחרות, כמו בלגיה או הולנד, שאפשר להביא בהן המון שחקנים ממדינות זרות.

3) מה אני מעדיף - ליגה חזקה כמו אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה, צרפת או שאני מעדיף ליגה קטנה ואלמונית יותר כמו הליגה הסרבית, היוונית, הישראלית, הבלגית, הוולשית, הבלארוסית?
בליגה קטנה, אפילו אם תיקח אליפות, יהיה לך קשה להצליח באירופה, לעומת ליגה גדולה שבה אם לקחת לדוגמא מקום 3 באנגליה, זה אומר שאתה עדיף על פני רוב קבוצות היבשת (לעומת מקום 3 בבלארוס).


שחקני באטה בוריסוב, אלופת בלארוס

4) האם אני אוהב תקציבים מפוצצים והעברות מטורפות או שאני אוהב להתחיל עם תקציב נמוך ולהגדיל אותו בעצמי ולהגיע לקבוצה רווחית בכוחות עצמי?
מנג'רים רבים אוהבים את הרכישות המפוצצות בתחילת המשחק, לקחת קבוצה גדולה ועשירה ולפתוח את הארנק.
האם זו ההעדפה שלכם או שאתם מעדיפים קבוצה קטנה עם תקציב דל מאוד ואיתה להצליח לקנות בזול, למכור ביוקר ולהגיע לתקציב עצום לבד?
אני לדוגמא אוהב לקחת קבוצות קטנות באנגליה, לעלות איתן הרבה ליגות ואז להגיע לפרמיירליג ושם להתחיל לעבוד על תקציב מטורף, לקנות צעירים בזול ולמכור אותם ביוקר לאחר שנה או שנתיים וכך להגיע לבד לתקציב גדול בכוחות עצמי ובלי קשר להנהלה.

אוקיי, בחרתי ליגה. כל הסימנים מרמזים על ליגה מסוימת אבל עכשיו אני צריך להחליט -

איזו קבוצה לבחור?

התשובה די פשוטה.
נגיד ובחרתם בליגה השניה בגרמניה. תעברו קבוצה קבוצה ותראו את התקציב שלה, את האיצטדיון, תחזית תקשורתית למיקום בליגה וכו'.
כך תוכלו לרוב להחליט באיזו קבוצה לבחור.
צבעי הקבוצה גם יכולים להשפיע, אם זה אני שמעדיף צהוב שחור, ואם זה אחר שמעדיף ירוק או כחול. לפעמים נחמד גם לבחור סתם קבוצה עם שם מצחיק או עם סמל יפה.
אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו לכם לבחור באיזו ליגה ועם איזו קבוצה לשחק.

המלצות אישיות

בדף ההורדות כאן באתר תוכלו למצוא מבחר גדול של ליגות מכל רחבי העולם.

נסו לקחת קבוצת תחתית בליגה קטנה - יהיה מרתק לראות לאן זה יכול להוביל אתכם!

עדיין לא ראיתי מישהו שפתח משחק באפריקה או בליגה ערבית, נסו גם את זה. במדינות נידחות ישנם כשרונות רבים המגיעים לאירופה ונמכרים במיליונים. האם אפשר לבנות אימפריה גם באפריקה?

מה עם קבוצה בליגה השנייה מצ'ילה? זה כיף לשחק עם הקבוצות מדרום אמריקה, התקציבים לרוב נמוכים, אבל השחקנים מאוד מוכשרים והאוהדים תמיד מטורפים.

אני ממליץ לכם לנסות משחקים עם קבוצות לא מוכרות ומענינות, אני מאמין שתוכלו להנות מאוד. וגם אם לא, זה כל היופי במשחק, תמיד אפשר להתחיל משחק חדש בליגה אחרת עם קבוצה שונה. בהצלחה לכולם.


שחקני סאן פיליפה חוגגים את העליה לליגה הראשונה בצ'ילה

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Joy בתאריך 11/01/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה