שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3458 ימים, -18 שעות ו--38 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
"מדינה בדויה" - דרום אפריקה
אילו מדינות כדאי לטעון כשמתחילים משחק חדש? הכתבה הראשונה תעסוק בדרום אפריקה
נכתב ע"י: Shacham | בתאריך: 02/02/2008 | צפיות: 7271
קטגוריה: טיפים
במשחקי Football Manager ניתנת האפשרות לטעון רשימת שחקנים ממדינות מסוימות.
כשמתחילים משחק חדש, במסך בחירת המדינות ישנה בתחתית החלון אפשרות "טען את כל השחקנים מהמדינה".
המדינות שנבחרו שם יהיו המדינות מהן ייטענו שחקנים.
לדוגמא, אם בחרת דרום אפריקה - יופיעו במשחק כל השחקנים הדרום אפריקאיים.

במאמר הבא אני אתן לכם טיפים למדינות שכדאי לטעון. אני אציין שחקנים טובים, כישרונות וכל דבר שיעזור לכם אם תטענו את המדינה.

והיום: דרום אפריקה

בשנים האחרונות דרום אפריקה התקדמה בכדורגל במהירות גדולה, כישרונות יצאו לחו"ל והנבחרת התחזקה. מאז חזרתה לאופ"א הנבחרת רק התקדמה כשזכתה ב1996 בגביע אפריקה, הייתה סגנית ב1998 והמשיכה להתקדם, אולם היא לא זכתה מאז 1996 בגביע אפריקה.
כיום מגיעים כישרונות מדרום אפריקה לכל העולם כשהמדינות הבולטות הן ישראל, בלגיה ופינלנד. דבר ראשון כישרונות מדרום אפריקה מומלץ להביא לכל מדינות העולם(כישרונות זה שחקנים מתחת לגיל 19) אבל שחקנים מעל גיל 24 לא כדאי להביא לאימפריות אלא לקבוצות כמו פלארמו, ראסינג סנטאנדר או מידלסברו.

הנה כמה שחקנים טובים מעל גיל 24:

לאבואנג מוקאונה:
קבוצה-אורלנדו פיראטס.
גיל-20
אזרחות-דרום אפריקה.
שווי מוערך-350000$
עמדות-קשר התקפי, חלוץ מטרה, קשר התקפי ימני, קשר ימני, קשר מרכזי.

שחקן מעולה לליגות כמו הבלגית. הוא כדררן טוב עם כדרור 16, טכניקה 15 ותעוזה 14.
יש לו תנועה ללא כדור טובה והוא נשאר תמיד עם נחישות, אפילו שקבוצתו בפיגור. למרות השווי המוערך הוא יעלה לכם בערך 600000$ דולר אבל זה שווה את זה משום שהוא מתפתח בקצב מצוין לשחקן בן 20. כדאי לקנות בעונה הראשונה כי כמעט תמיד קונים אותו בעונה השניה.


ברט אוונס:
קבוצה-א' קייפ טאון.
גיל-25
אזרחות-דרום אפריקה.
שווי מוערך-45000$
עמדות-שחקן הגנה שמאלי, ווינג באק שמאלי, קשר שמאלי, קשר התקפי שמאלי.

שחקן מדהים ובזול. מהירות מעולה לליגה הישראלית. היכולות ההגנתיות לא מדהימות עם תיקול 12 ושמירה 9 אבל היכולות ההתקפיות מעולות יחסית. הוא יעלה לכם גרושים והוא שחקן שיכול לבנות את כל האגף עם בישולים, פריצות וגם שערים לפעמים. אצלי בעונה שניה הוא בחיפה והיה לו בעונה ראשונה 14 בישולים בנצרת עלית. תחתימו ישר בהתחלה כי שהוא חותם על חוזה חדש(בדרך כלל לקראת סוף חלון ההעברות) המחיר שלו קופץ.


אנדיל קאלא:
קבוצה-אמאזולו.
גיל-26.
אזרחות-דרום אפריקה.
שווי מוערך-125000$
עמדות-קשר התקפי, קשר מרכזי.

הרונאלדיניו הדרום אפריקאי. כדרור 20, טכניקה 18, מהירות 18 ותעוזה 17. זה כל היכולות שצריך שחקן כדררן כדי להיות טוב ואלה הם רק חלק מהיכול שיש לאנדיל. 20 ביצירתיות, 16 במסירות, להמשיך? השחקן הזה רוצה לעזוב את המועדון שלו כבר בתחילת המשחק(לפחות לי קרה פעמיים) ובשמחה הוא יבוא לכל קבוצה מליגת העל בישראל.



ליגות הקטנות(לאומית, ליגה שניה בבלגיה, ליגה שלישית באיטליה וכו'):

אדוארדו פריירה:
קבוצה-א' קייפ טאון.
גיל-22
אזרחות-ברזיל.
שווי מוערך-8000$
עמדות-בלם מרכזי.

שחקן טוב מאוד לליגות הקטנות. היכולות ההגנתיות טובות עם תיקול 17, שמירה 12, נגיחה 18 ואומץ 17. היכולות הפיזיות די טובות חוץ מהכוח פיזי והסיבולת. לליגות הקטנות הוא מדהים, הוא יבקיע הרבה שערים בנגיחות כי הוא לא נמוך במיוחד אבל גם לא גבוה(1.80). לא יודע אם אתם תוכלו להביא אותו בדיוק ב8000$ אבל אני יודע שלא בהרבה כי בעונה שניה הפועל חיפה קנו אותו ב20000$.


דידיאר מבנדג'ה:
קבוצה-בלואם סלטיק.
גיל-23
אזרחות-קמרון.
שווי מוערך-9000$
עמדות-בלם שמאלי.

"כדורגל זה עניין מנטלי". זה המשפט שאמר יעקב חודורב לפני המשחק מול ווילס ב1958. אמנם דידיאר הוא לא שחקן טכני מדהים(למרות שגם שם הוא לא רע בכלל, אפילו טוב) אבל במנטליות הוא שחקן מצוין. נחישות 17, אגרסיביות 17, אומץ 17, עבודת צוות 16 ועוד. הצד החלש זה הצד הפיזי. כוח פיזי 6, סיבולת 7, ניתור 8 ושיווי משקל 9. לא יכולות טובות אבל גם לא נוראיות לליגות הנמוכות.



כריסטיאן בילה:
קבוצה-בלאק לאופרדס.
גיל-26
אזרחות-קמרון.
שווי מוערך-16000$
עמדות-קשר הגנתי, קשר מרכזי.

כנראה שהוא עבד הרבה על אירובי, כי יש לו מהירות 17, זריזות 16 ותאוצה 16. כמו לדידיאר מבנדג'ה גם לו יש מנטליות טובה מאוד וגם יכולות טכניות טובות. כנראה בגלל זה יש לו 3 הופעות בנבחרת קמרון. עדיף לשים אותו קשר מרכזי כי המסירות הטובות שלו, האירובי והנגיעה הראשונה אלה תכונות שיעזרו יותר לקשר מרכזי טוב מאשר לקשר אחורי.





אם יהיו תגובות טובות אז אני יעשה לזה עוד חלקים, גם ימשיך את דרום אפריקה וגם יעשה למדינות אחרות. בפעמים הבאות אני יעשה גם על כישרונות צעירים.

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Shacham בתאריך 02/02/2008
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה