שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -21 שעות ו--35 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
עולם ההעברות
טיפים מומלצים לקניית ומכירת שחקנים
נכתב ע"י: Eladlr | בתאריך: 24/03/2007 | צפיות: 7524
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2007
עולם ההעברות העברות זה חלק חיוני והכרחי בבניית ושמירת ההצלחה של קבוצה במשחק. מציאת שחקנים טובים זה לרוב מספיק כדי להבטיח הצלחה. כדי לגרום להשפעה מקסימילת של תקציב ההעברות שלך אתה צריך לתזמן את הקנייה לזמן הנכון כדי לקבל את השחקן המוכשר ביותר בסכום כסף שיש לך.

חיפוש אחר שחקנים טובים.

מספר נתונים שכדאי לחפש עבור תפקידים מסוימים:

שוער:
Handling מעולה
Positioning מעולה

הגנה:
Heading טוב( לבלמים בלבד)
Tackling מעולה
Teamwork טוב
Strength טוב
Postioning טוב מאוד

קשור אחורי:
Heading טוב( לקשרים באמצע המגרש בלבד)
Teamwork טוב
Stamina טוב
Strength טוב
Tackling טוב מאוד
Postioning טוב מאוד

קשור התקפי:
Creativity טוב
Off the Ball טוב מאוד
Pace טוב
Passing מצויין
Teamwork טוב

חלוץ
Heading טוב
Movement טוב
Pace טוב
Shooting מצוין

קפטן:
גיל 24+
Leadership טוב מאוד
Teamwork טוב

אני לא צייניתי ערכים ליכולות שציינתי למעלה כיוון שזה משתנה בהקשר ישיר לקבוצה שאתה מאמן. לדוגמה:

הערה בני לוד מכבי חיפה ברצלונה
טוב 6+ 8+ 10+
טוב מאוד 10+ 12+ 14+
מעולה 12+ 14+ 16+


בכלליות אם 4 מתוך 5 יתאימו לדרישות, אני אשקול לקנות את השחקן.
את אתה מתחיל בקבוצה קטנה נסה לרכוש שחקנים ידועים במציאות כאשר הם מגיעים לגילים המופלגים כאשר יהיו בלי חוזה. לא כולם ימשיכו להיות כוכבים כמו טדי שרינגאהם שעדיין משחק ברמות הגבוהות ביותר בגיל 38+

תזמן את ההצעה שלך.

גורמים מסויימים וסיבות מסויימות כמו במציאות יכול להשפיע על מחיר השחקן באופן דרסטי.לדוגמה, שחקן שמרוצה בקבוצה שלו ויש לו חוזה לעוד הרבה שנים, ימכר רק עבור סכום גבוה ביותר. לעומת זאת, יש כמה נסיבות שבגללן המחיר של השחקן יכול לרדת והנה כמה מהם:
1. החוזה עומד להסתיים. אם שחקן קרוב לסיום החוזה שלו, יכול להיות שהקבוצה שלו תעדיף את הכסף מאשר להסתכן מזה שיעזוב ע"פ חוק בוסמן.
2. שחקן לא מרוצה. אם השחקן לא מרוצה אז הוא יעדיף לעבור לקבוצה אחרת מאשר להיות שייך לקבוצה הנוכחית. זה לא שווה כלום אם הוא שחקן פרימדונה כי כמו שהוא פרימדונה בקבוצה השנייה יכול להיות שהוא יהיה ככה גם בקבוצתך.
3. מצב הכלכלי של הקבוצה לא יציב. אם המצב הכלכלי של הקבוצה אינו יציב, אז הקבוצה תנסה לעלות את תזרים המזומנים ותוריד את חשבון השכר ע"י מכירת שחקנים.

חוזי שחקנים

זכור לחדש חוזים של שחקני המפתח לפני שנשארו להם 6 חודשים או פחות מהחוזים שלהם. מנקודה הזאת, הם יוכלו לנהל מו"מ עם כל קבוצה ע"פ חוק בוסמן.

כדאי לשים לב על לסעיפים, במיוחד לזה של ' שחרור ע"פ מינימום מחיר'. זעיף זה יאפשר לשחקן שלך לעזוב את הקבוצה שלך לכל קבוצה שתציע את הסכום שסוכם. סעיף כזה יכול להשאיר את הקבוצה שלך עם חור אחרי שכוכב שלך עזב בצורה הזאת ולא הצלחת להשאירו בקבוצה.

החתמות חדשות

תן הזדמנות לשחקנים החדשים זמן , להתאקלם במדינה, באזור, בקבוצה ולהתחבר עם שאר השחקנים. יש שחקנים, במיוחד אלו הבאים מחו"ל שיקח להם כמה שבועות להתרגל לקבוצה ולסגנון משחק.

הדרך הבטוחה במקרה כזה הוא לשים את השחקן על הספסל ובכמה משחקים לתת לו לשחק ב15 דקות האחרונות בכל משחק שהפסדת כבר או שהוא 'בטוח' כדי שהוא יוכל להרשים אותך.אם בקביעות הוא מקבל ציון סביר ומעלה (7 ומעלה) אחרי 3-4 חילופים, אז זה אומר שהוא כנראה התאקלם, אם לא, תחשוב על לשחרר אותו

מכירת שחקנים

כדי למכור שחקן, פשוט שים אותו ברשימת העברות כדי לפרסם שהוא למכירה. מומלץ עוד להציע אותו לקבוצות אחרות כדי שקבוצות אחרות ידעו שאתה מעוניין למכור אותו. אם אתה רוצה מכירה מהירה, זה אומר שכנראה תצטרך להוריד מהמחיר שלו כדי למשוך קבוצות אחרות.

אם אתה מציב באופן לא צפוי שחקן ברשימת ההעברות(לדוגמה, אחרי זמן קצר אחרי שרשת את השחקן), אז השחקן יתמרמר ויצא עם זה לתקשורת.

לפני שאתה מסלק שחקן לא רצוי, שקול את היחסים שלו עם שאר השחקנים. אם אתה מוכר שחקן אהוב ע"י שחקני שאר הקבוצה, אתה יכול למצוא את עצמך עם חדר הלבשה רותח. אזהרות לגבי דברים כאלה אתה יכול למצוא ב'FUTURE' בפרופיל השחקן ולראות אם יש איזושהיא הערה על שחקן אהוב(לדוגמה כבוד לו להיות באותה קבוצה כמו אלון חרזי)
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Eladlr בתאריך 24/03/2007
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה