שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3455 ימים, -15 שעות ו--39 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
חידושי הגרפיקה של FM 2018
כתב האתר PCGamesN זכה להתרשם מהגרסה המוקדמת של FM 2018 וחזר עם המסקנה: המשחק החדש שם את הגרפיקה לפני הגרפים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 23/10/2017 | צפיות: 4000
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2018
כמו כל ענף ספורט קבוצתי אחר, כדי להצליח בכדורגל צריך לעבוד הרבה עם מידע ונתונים - לאסוף מידע, לפרש אותו ולהשתמש בו לטובתך.
אתה יכול להיות המנג'ר הכי מוכשר בעולם עם סגל השחקנים הכי נוצץ שקיים, אבל אם לא תאסוף את המידע הרלוונטי ותשתמש בנתונים כדי להפיק מסקנות נכונות - אתה תהיה לא יעיל ובסופו של דבר תפגע בהצלחת המועדון.
כמות המידע והנתונים שמנג'ר כדורגל צריך להתעסק איתם ביומיום היא מטורפת. לא רק בנושא רכש שחקנים ובחירת הרכב, גם מערכות יחסים בתוך הסגל, ניהול הטקטיקה, תקשורת עם ההנהלה והאוהדים, מניעת פציעות ועוד ועוד.
זו גם הסיבה שהמשימה של יוצרי Football Manager הופכת למאתגרת יותר בכל עונה. מפתחי המשחק לא רק צריכים לדמות את עולם הכדורגל שמתרחש במציאות, אלא גם להציג אותו למשתמש בצורה ברורה ומובנת.
בתחום הזה, המשחק החדש Football Manager 2018 מביא עימו שיפור משמעותי - המשחק נראה הרבה יותר טוב, עם גרפיקה צבעונית ומושכת יותר, ומסכים מאורגנים וברורים.
כל המידע המטורף שקיים ב-FM 2018 מוצג השנה בצורה הרבה יותר ברורה ונעימה לעין.



בואו ניקח כדוגמה את מסך הטקטיקה החדש. מגרש הכדורגל המוצג בו מחולק הפעם למספר אזורים ריבועיים כאשר לכל אזור יש צבע משלו (מירוק ועד אדום).
במבט ראשון זה נראה מסובך יותר, אך מהר מאוד מבינים שהצבעים האלו (שמסבירים באיזה אזור הקבוצה שלך חזקה ובאיזה היא חלשה) מוסיפים לך מידע נוסף והופכים את הבנת הטקטיקה לפשוטה ומהירה יותר.
אם אזור הקישור הימני צבוע בירוק בוהק, זה אומר שהשחקנים טובים טובים באזור הזה. אם הוא אדום - נחוץ שיפור מיידי.
יכול להיות שאזור המסומן באדום לא מייצג שום בעיה בטקטיקה שלך, כי אולי אתה באופן מכוון זונח את מרכז המגרש כשאתה עם הכדור כדי להתמקד יותר באגפים, למשל.
איך אתה מפענח, מטפל ומגיב למידע שמוצג? זו כבר החלטה אישית שלך.



"השינוי הויזואלי במסך הטקטיקה נועד גם כדי לעזור לאנשים, ללמד אותם להבין את המידע", אומר מיילס ג'ייקובסון, מנכ"ל חברת הפיתוח SI. "להצביע למנג'ר איפה הטקטיקה שלו נכשלת, זה משהו שלא עשינו בעבר".
"אנשים מתלוננים ומספרים לי איך הם בנו את הטקטיקה המושלמת אבל אז אומרים שאירועים שליליים מסוימים קורים להם, כמו ספיגה בזמן מסוים או מצד ספציפי של המגרש. במקרה כזה, הטקטיקה שלך לא כזו מושלמת".
"יכול להיות שהקבוצה כובשת הרבה אבל זו לא טקטיקה מושלמת אם היא גם סופגת המון. השינויים ב-FM 2018 יעזרו למשתמש להבין בדיוק איפה הטקטיקה שלו נכשלת".

גם בכל הקשור לתיאור של פציעות שחקנים והבנה מלאה שלהן, Football Manager 2018 משפר את המצב.
המשחק החדש יעזור למנג'ר להבין בדיוק מה גורם לפציעות הרבות של שחקניו ואיך ניתן לצמצם את זה כדי לשמור על כשירות מלאה ככל האפשר.
מיילס ג'ייקובסון: "היינו צריכים למצוא דרך להסביר טוב יותר למנג'רים את נושא הפציעות, וגם לשנות את האיזון שלהן כך שיהיו יותר פציעות קטנות. כך אנשים ילמדו ששחקנים נפצעים פציעה קלה באימונים אבל עדיין יכולים לשחק בסופ"ש".



במשחק החדש פציעות השחקנים יוצגו באמצעות מודל של גוף האדם, כאשר האיבר או האזור הפגוע יסומן באדום על הגוף.
כמו כן, יופיע שם מידע על תדירות הפציעות של השחקן, כמה אחוז ממשחקי העונה הוא החמיץ בגלל פציעה, והאם יש לו היסטוריה של פציעות חוזרות באותו אזור בגוף.
"אין דרך טובה יותר לתאר פציעה מאשר לסמן את האזור הפצוע על מודל של גוף האדם" מסביר ג'ייקובסון. "אלא אם אתה רופא או בוגר תואר בביולוגיה, אתה לא אמור להכיר את כל העצמות והשרירים בגוף, ואת החשיבות של כל אחד".

המידע הזה לא יעזור לך רק בניהול של סגל השחקנים של הקבוצה, אלא גם בהיכרות טובה יותר עם שחקני רכש.
יכול להיות ששחקן X ממש מוכשר ומתאים למערך שלך, אבל אם תראה שהוא מבלה 50% מהעונה בבית החולים בגלל הפציעות החוזרות שלו, זה כנראה יגרום לך לשקול שוב אם לרכוש אותו.

מערכת חדשה לגמרי שמשולבת עמוק בתוך כל חלקי המשחק היא מערכת "הדינמיקה הקבוצתית". המערכת הזו תציג למנג'ר מידע על מערכות היחסים במועדון, על ההיררכיה ועל החבורות השונות.
אתה יכול להיות המנג'ר המוכשר ביותר עם טקטיקה מושלמת, אבל אם סגל השחקנים שלך מפוצל ומפולג בגלל סכסוכים אישיים ואווירה שלילית בחדר ההלבשה, הקבוצה לא תגיע לשום מקום.



"מערכת הדינמיקה היא כזו שמושרשת עמוק מאוד במשחק, והיא שם יותר עבור השחקנים שרואים ב-FM סוג של סיפור בהמשכים", מסביר ג'ייקובסון.
"בתור מנג'ר, תוכל לראות איך מערכות יחסים בין שחקנים עובדות או לא עובדות. אם תציב בחוד 2 חלוצים שהם גם החברים הכי טובים, סביר להניח שתראה יותר שערים ויותר ניצחונות, כי יש ביניהם הבנה עמוקה יותר".
"יכולות להיות גם סיטואציות של שני חלוצים ששונאים זה את זה ועדיין משחקים יחד ומסתדרים יפה מאוד על המגרש. יש דוגמאות כאלו במציאות וכמובן שיהיו כאלו ב-FM 2018. מערכות יחסים זה נושא מורכב ואלמנט חשוב מאוד בעולם הכדורגל".

רוב המידע שמוצג במסך "הדינמיקה קבוצתית" החדש של FM 2018 כבר היה קיים במשחקים הקודמים אך פשוט לא ידענו עליו כי הוא לא הוצג למשתמש. רובו היה קיים רק מאחורי הקלעים.



ההחלטה של יוצרי המשחק להביא את האלמנטים האלו לתוך המסכים המוצגים של FM 2018, מתחברת למטרה הברורה של המשחק החדש - להציג יותר מידע למשתמשים אך גם להציג אותו באופן ברור ומובן יותר, כדי שהמנג'ר יוכל לקחת את ההחלטה הנכונה.
Football Manager 2018 לא יגיד לך מה לעשות או איך להגיב, אבל הוא כן יספק לך את כל המידע הדרוש בצורה ברורה ופשוטה, על מנת שתקבל את ההחלטה האישית המתאימה לך ולקבוצתך.

מתורגם מתוך האתר PCGamesN
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 23/10/2017
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה