שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -20 שעות ו--42 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כיצד להעלות את שווי השחקן?
במדריך הזה אתן לכם טיפים כיצד להעלות את השווי של השחקנים הישראלים שלכם באופן משמעותי
נכתב ע"י: almogatias2 | בתאריך: 12/04/2013 | צפיות: 5835
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2013
המדריך שאתם הולכים לקרוא הוא מדהים! אתם תוכלו להעלות שווי של שחקן ישראלי עד לכ-15 מיליון דולר! לא הגיוני? בואו נראה.
אז ככה, לצורך הדוגמה ניקח את השחקן עומר דמארי מהפועל תל אביב. השווי שלו בתחילת המשחק הוא 1.5 מיליון דולר.
ברגע שמתחילים את המשחק, אתם עושים את הפעולה הבאה: מציעים לעומר דמארי (או לכל שחקן אחר שתרצו להעלות את שוויו) חוזה חדש שכולל סעיף שחרור בסכום הגיוני שנע בין 6.5 ל-9 מיליון דולר. אחרי שהוא חתם על החוזה, הציעו אותו למועדונים אחרים בהשאלה תמורת 60 אלף דולר לחודש ו-100% מהשכר שלו. שימו לב: כשאתם משאילים אותו, הקפידו להשאיר את הסעיף "יכול להיקרא לקבוצתו בחזרה", זה חשוב להמשך!





אחרי שתקבלו כמה הצעות השאלה (מקבוצות אירופיות כמו בורדו,סלטיק וכו'), תאשרו את כולן, מלבד גראנדה הספרדית, שלה אין כסף לממן את ההחתמה והיא סתם נמצאת כדי להרוס את ההעברה.
כעת חכו כמה ימים עד שתוכלו להשאיל את השחקן (כנראה לבורדו). שבוע לאחר שהוא הושאל, כנסו לפרופיל של השחקן ותראו שהוא שווה 9 מיליון דולר לכל הפחות!
עכשיו, ביכולתכם להחזיר את השחקן מההשאלה ולמכור אותו תמורת 9 מיליון, אבל שימו לב, יש פה קאץ'. ברגע שתחזירו אותו מהשאלה, הוא יחזור להיות בשווי 1.5 מיליון, אז אל תעשו זאת, למרות שזה מפתה.
חכו עד לסוף העונה, מכיוון שאם הוא כובש הרבה שערים בקבוצתו החדשה, וזה קורה לי בכל שמירה, השווי שלו נשאר גבוה גם אחרי שהוא חוזר בהשאלה.
אז בעצם למה אמרתי לכם להוסיף את הסעיף של ההחזרה? זה פשוט מאוד, מכיוון שיש סיכוי שבאמצע העונה יחסר לכם חלוץ ואם לא תהיה ברירה, תחזירו אותו.

לאחר שחיכיתם עונה שלמה, עומר דמארי חוזר מההשאלה וכעת תוכלו למכור אותו בסכום של סעיף השחרור שנקבע בחוזה שלו (במידה והוא נע בין 6.5 ל-9 מיליון). שימו לב - אם אתם באמת עשיתם את זה עם עומר דמארי, תדעו שחצי מהכסף הולך למכבי פתח תקווה (בגלל שמכבי פתח תקווה מחזיקה ב50% מכרטיס השחקן שלו).
אגב, אפשר לעשות את זה גם עם שחקנים ישראלים אחרים כמו טוטו תמוז (20% הולך להכח עמידר רמת גן), גיל ורמוט, טל בן חיים (75% הולך למכבי פ"ת), אלרואי כהן(20% הולך לקרית שמונה), אלירן עטר(20% הולך לבני יהודה), דינו אנדלובו, מואנס דאבור, ועוד...אגב, באיזו שמירה שלי עומר דמארי עבר לבורדו תמורת 10 מיליון דולר, כבש שם בצרורות ובעונה השנייה שלו הוא נמכר לפורטו תמורת סכום מדהים של 32.5(!) מיליון דולר!!!
בהצלחה!
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש almogatias2 בתאריך 12/04/2013
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה