שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -20 שעות ו--55 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
סיפורי אהבה קטנים חלק 3
כאן תוכלו לקרוא על השמירות שאליהן התחברתי בכל שנותי במשחקי Football Manager השונים, החלק השלישי של סדרת הכתבות
נכתב ע"י: ofirroze | בתאריך: 13/08/2010 | צפיות: 2620
קטגוריה: כתבות

לכולנו יש את השמירה הזו, שאנחנו באמת מתחברים אליה. השחקנים נראים לנו כחיילים, הקבוצה היא המדינה, ואנחנו, כמפקד הצבא ששומר על הכבוד של עמו ומוביל אותו עד הסוף, עד שיהיה מעצמה.
בסדרת הכתבות הזו ברצוני לשתף אתכם בחמש השמירות הגדולות שלי לאורך השנים. הפעם, השמירה שבה מטרתי הייתה לכבוש את העולם.

החלטתי לפתוח שמירה עם הליגות הגדולות, שבה רציתי להתחיל מקטן ובסופו של דבר לכבוש את העולם כולו. טענתי את ספרד, איטליה, גרמניה, צרפת ואנגליה, והייתי מוכן לצאת למסע.

את מסעי התחלתי בקבוצה קטנה בשם רימיני בליגה ה-3 באיטליה. הבאתי בקיץ כשרונות ושחקני רכש זולים וציפיתי להתמודד על העלייה לסרייה ב'.
היה קשה ברימיני, במיוחד מול הקבוצות הגדולות יותר, ולכן החלטתי לעבור בינואר לדפורטיבו לה קורוניה מספרד שהייתה עסוקה בלנסות להינצל מירידה.
החלטתי שאת התארים באיטליה אני אקח עם רימיני, ולכן שמתי לי תזכורת שתחזור כל חצי שנה, שמזכירה לי לחזור לרימיני בכל אפשרות שיש לי.

את דפורטיבו עזבתי לאחר חודשיים בגלל שהייתי ממש מתוסכל מהשחקנים המדוכאים ומהרוח המעציבה שהייתה במועדון. לא הצלחתי איתם ולכן לאחר שקיבלתי משרה בנבחרת דרום אפריקה החלטתי להתפטר מהמועדון.

מיד הגיעה הצעת עבודה ממנשנגלדבאך, אותה קיבלתי במקום ב-13. את העונה גמרתי באותו המקום לצד רצף סביר של הופעות. ההנהלה החליטה להשאיר אותי עונה נוספת.

הייתי בדרום אפריקה מספר חודשים ואז הגיע הטורניר הגדול של המדינה האפריקאית – המונדיאל של שנת 2010.
במונדיאל נעזרתי בהגרלות נהדרות והגעתי עד לחצי הגמר, ואז הודחתי ע"י נבחרת ספרד.
סיימתי במקום הרביעי בטורניר לאחר שנבחרת אנגליה ניצחה אותי במשחק על המקום השלישי.

למנשנגלדבאך הבאתי רכשים נהדרים, בדמויות כמו הוגו ויאנה וגוטי הלא רצויים, יחד עם פרניה ואפילו קלאס יאן הונטלאר שאותו הבאתי בעזרת כסף רב שהרווחתי ממכירות שחקנים. יחד עם קבלת המשרה במנשנגלדבאך קיבלתי גם משרה בנבחרת בוסניה.

בעונה השנייה שלי במנשנגלדבאך לא אכזבתי – זכיתי באליפות ובגביע עם הופעות מדהימות מול הקבוצות הגדולות. הונטלאר סיים כמלך השערים בשני הטורנירים בהם השתתפנו. אחרי שסימנתי וי על גרמניה החלטתי לנסות את מזלי בטוטנהאם מאנגליה.



באותה התקופה התרחשה גם אליפות אירופה, בה זכיתי עם בוסניה לאחר ניצחון על צרפת בחצי הגמר ונצחון על רוסיה בגמר. הרשמתי מאוד בבוסניה והחלטתי להישאר עד למונדיאל 2014.



בטוטנהאם החלטתי לבסס קבוצה משלי, ולכן עם התקציב הגדול שקיבלתי מההנהלה יכולתי להביא את אוסקר קרדוזו, ריקרדו קוארסמה הלא רצוי, זדסן מיסימוביץ', ג'רום בואטנג, דייגו בוננוטה, וולטר סמואל, אלכסנדר קולארוב בהעברה חופשית ועוד ריג'נים מוצלחים.
עם טוטנהאם זכיתי באליפות, בגביע הליגה, והשלמתי טרבל לאחר זכייתי בליגה האירופית עם הופעות מרשימות מול הגדולות.



הגיע הזמן לגביע הקונפדרציות. התמודדתי בכבוד עם בוסניה ואז הודחתי בחצי הגמר על ידי ברזיל החזקה שנוהלה בלי מנג'ר, בגלל פיטוריו של המנג'ר הקודם לאחר הקופה אמריקה, בו ברזיל הודחה בגמר על ידי מקסיקו. לאחר שברזיל הדיחה אותי קיבלתי את משרת מנג'ר ברזיל, שאיתם זכיתי בגביע אחרי ניצחון מוחץ על איטליה, סגנית אלופת אירופה (מאחר שברזיל אירחה את המונדיאל).

סימנתי וי גם על אנגליה ועברתי לליל מצרפת, שגם היא התמודדה בליגה האירופית.
בליל קרה משהו שלא עשיתי מעולם – מכרתי את כל הקבוצה שלי חוץ מלנדרו השוער המוצלח וקניתי קבוצה חדשה לגמרי – איתה זכיתי בליגה במחזורי הסיום תוך קרב צמוד עם ליון, מארסיי וטולוז. מהליגה האירופית הודחתי בבתים ומהגביע הודחתי ברבע הגמר.
סימנתי וי גם על צרפת, ואז קיבלתי הצעות מפתות ממועדונים כמו ברצלונה וצ'לסי.
החלטתי ללכת לקבוצה האהובה עלי, ברצלונה, שם אני נמצא כיום ומארגן את ההכנות לעונה החדשה, לאחר שבעונה הקודמת ברצלונה סיימו במקום ה-4.



בקיץ הזה הגיע הזמן למונדיאל. הגעתי עם ברזיל לגמר אחרי נצחונות על ארגנטינה בחצי, קולומביה ברבע וספרד בשמינית.
בגמר אני אתמודד מול בלארוס המפתיעה שניצחה את פורטוגל. את בלארוס פגשתי גם בבתים, שם עשיתי מולם 0-0 מאכזב.

אם ממש תרצו אגיד לכם מי זכה במונדיאל בכתבה הבאה, שתעסוק במשחק הרשת שלי עם גנואה, מול קבוצות כמו רומא, יובנטוס וסמפדוריה.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש ofirroze בתאריך 13/08/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה