שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3456 ימים, -23 שעות ו--45 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
יהלומים בעפר - אורוגוואי
מחפשים כשרונות צעירים? בואו לגלות את הכוכבים הבאים מאורוגוואי.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 20/04/2010 | צפיות: 3516
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010

שלום לכולם, אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות על שחקנים מוכשרים ברחבי העולם.
בפרקים הקודמים טיילנו באנגליה, הונדורס, אפריקה וברזיל. הפעם אנחנו נשארים בדרום אמריקה ומגלים את אחת המדינות החשובות מבחינת היסטוריית הכדורגל בעולם - אורוגוואי.
אורוגוואי ממוקמת בדרומה של יבשת דרום אמריקה, בשכנות לארגנטינה וברזיל. אוכלוסיית המדינה מונה כ-3.5 מיליון תושבים והשפה המדוברת בה היא ספרדית.



למרות מימדיה הצנועים מאוד של אורוגוואי, נבחרת הכדורגל שלה היא אחת הנבחרות המצליחות ביותר בהיסטוריה. כבר בתחילת המאה ה-20 נבחרת אורוגוואי החלה להתפרסם שערכה מסעי משחקים באירופה והציגה סגנון טכני ומלהיב, בניגוד למשחק הפיזי שהיה מקובל באירופה באותה תקופה, תוך שהיא מביסה את הנבחרות המקומיות. (למי שמעוניין, ניתן למצוא עוד מידע בספר "כדורגל באור ובצל").
הנבחרת המשיכה להצליח וזכתה במדליית הזהב באולימפיאדות של 1924 ו-1928, וכעבור שנתיים הייתה אורוגוואי לזוכה הראשונה בטורניר גביע העולם בכדורגל, שאותו גם אירחה, לאחר שניצחה את ארגנטינה 4:2 במשחק הגמר של הטורניר הראשון שנערך ב-1930. אורוגוואי זכתה בתואר השני שלה ב-1950 במונדיאל שנערך בברזיל עם נצחון בגמר על המארחת. כמו כן, אורוגוואי זכתה עד כה 14 פעמים בטורניר הקופה אמריקה. בשנים האחרונות חלה ירידה ברמת הנבחרת, אך היא עדיין נחשבת לקבוצה חזקה בדרום אמריקה ומשתתפת כמעט קבועה בגביע העולם.


נבחרת אורוגוואי -1950

לאורך השנים המדינה הקטנה תמיד הייתה פס ייצור לכדורגלנים מוכשרים ששילבו את התשוקה הדרום אמריקאית למשחק ביחד עם כשרון עצום. אגדות כמו הקטור סקארונה, אלסידס ג'יגה, חואן אלברטו שיאפינו ,אנצו פרנצ'סקולי ופאולו מונטרו הראו את הדרך לכוכבים הנוכחיים - אלברו רקובה, דייגו פורלאן ולואיס סוארס.
הליגה המקומית נחשבת לבינונית ברמתה ומשמשת בעיקר כשדה ציד לקבוצות מאירופה שמחפשות את הכשרונות הבאים. השחקנים האורוגוואים הצעירים לא יגיעו בזול אבל לרובם יש פוטנציאל גבוה מאוד להתפתח לשחקנים מצוינים בעתיד.
נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. חלק מהשחקנים מוכרים יותר וחלקם גם מופיע באתר אבל הוספתי אותם בשביל הסדר הטוב.

Diego Ifrán, Danubio



דייגו איפרן הוא חלוץ מוכשר שמושאל לקבוצת דאנוביו מקבוצת פניקס. שחקן זריז מאוד עם יכולות טכניות טובות, יכול להתפתח לחלוץ מסוכן שיצבור עוד נסיון.

Ernesto Goñi, Nacional



ארנסטו גוניי הוא מגן שמאלי שמושאל לקבוצת נאסיונל מקבוצת ראיסנג מונטבידאו. שחקן נחוש ואגרסיבי עם כושר גופני גבוה והגבהה טובה, מתמחה בזריקות חוץ ארוכות.

Facundo Píriz, Nacional



פקונדו פיריס הוא עוד כשרון צעיר מתוצרת קבוצת נאסיונל. מתפקד כקשר אחורי שתפקידו לבלם את התקפות היריב ולספק מרחב פעולה לקשרים היצרתיים של הקבוצה, פקונדו הוא שחקן גבוה וחסון עם נתונים פיזיים ומנטלים טובים, צריך לשפר את הצד הטכני. אני מאמין שיש לו פוטנציאל להתפתח לשחקן טוב בעתיד בעזרת אימונים טובים.

Gastón Ramírez, Peñarol



גאסטון רמירס הוא שחקן צעיר ומוכשר מקבוצת פניירול. מתפקד כקשר התקפי באגף שמאל, גאסטו הוא שחקן מהיר עם יכלות טכניות מבטיחות יחסית לגילו הצעיר. הסקאוטים מאמינים שיש לו פוטנציאל להפוך לכוכב עתידי, אני אישית לא התאפקתי וחטפתי אותו לאודינזה במשחק שלי.

Matías Aguirregaray, Peñarol



מתיאס אגירהגראי הוא עוד שחקן מוכשר מקבוצת פניירול. יכול לשחק כמגן או קשר מצד ימין, מתיאס הוא שחקן חזק ואגרסיבי עם יכולת כדרור טובה ובעיטות מדויקות מרחוק. מחזיק באזרחות ספרדית, הבאתי גם אותו לאודינזה והשאלתי אותו שיתחשל בבית עוד עונה.

Mauricio Pereyra, Nacional



מאוריסיו פריירה הוא שחקן קישור מקבוצת נאסיונל. שחקן מגוון שיכול לתפקד כקשר הגנתי או התקפי, מאוריסיו הוא שחקן נחוש ואגרסיבי עם כושר גופני גבוה. אני מאמין שבעזרת אימונים נכונים הוא יכול להתפתח לקשר טוב מאוד.

Maximiliano Calzada, Nacional



מקסימיליאנו קלסאדה הוא שחקן קישור מקבוצת נאסיונל. יכול לתפקד כקשר מימין או במרכז, מקסי מציג נתונים מנטליים טובים וכושר גופני גבוה, אמור להתפתח לשחקן טוב בעתיד כשיצבור עוד נסיון.

Nicolás Mezquida, Peñarol



ניקולס מסקידה הוא חלוץ צעיר ומוכשר מקבוצת פניירול. שחקן מהיר וזריז, ניקולס מראה סימנים של פוטנציאל להתפתח לחלוץ טוב בעתיד.

Santiago García, Nacional



סנטיאגו גארסיה הוא חלוץ צעיר שמשחק בקבוצת נאסיונל. בעל יכולות פיזיות בולטות לגילו הצעיר, סנטיאגו הוא שחקן מהיר ומדויק שלא מתבייש לעבוד קשה למען הקבוצה. משחק היטב כחלוץ שני, מעט מאחור, שם הוא יכול לנצל את המהירות שלו בשטחים פתוחים ואת חוש הריח לשערים. אני מאמין שלסנטיאגו יש פוטנציאל להתפתח לסקורר טוב בעתיד.

Sebastián Coates, Nacional



סבסטיאן קואטס הוא בלם צעיר שמשחק בקבוצת נאסיונל. סבסטיאן הוא שחקן גבוה ואגרסיבי שבולט ביכולות הפיזיות שלו אותן הוא מנצל כדי לשלוט באויר עם משחק ראש מצוין. בסך הכל מציג נתונים מבטיחים יחסית לגילו והסקאוטים מדרגים אותו כאחד הכשרונות הגדולים באורוגוואי כיום. כדי לרכוש אותו תצטרכו להשקיע סכום גבוה אבל תקבלו פוטנציאל גדול שיכול להשתלם מאוד בעתיד.

חלק מהשחקנים הטובים בליגה האורוגוואית עוברים לשחק בקבוצות גדולות יותר בארגנטינה השכנה, הנה שלושה בולטים מתוכם:

Joaquín Boghossian, Newell's



חואקין בוגוסיאן הוא חלוץ שמשחק כמושאל בקבוצת ניואלס מקבוצת סרו מאורוגוואי. חואקין הוא שחקן גבוה מאוד וחזק עם משחק ראש מצוין, נחוש ואגרסיבי עם יכולת סיום טובה. צריך לשפר קצת את המהירות ואת הטכניקה. בסך הכל חואקין נמצא בגיל טוב והוא מציג תכונות טובות להיות חלוץ מטרה יעיל ולכבוש לא מעט שערים גם בליגות אירופאיות. שווה לעקוב אחריו ולנסות לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה.

Pablo Pintos, San Lorenzo



פאבלו פינטוס הוא מגן ימני מוכשר שמשחק בקבוצת סן לורנסו. שחקן מהיר ונחוש עם כושר גופני גבוה, אוהב לעלות לעזרת ההתקפה בכל הזדמנות. אני מאמין שעם שיפור בצד הטכני פאבלו יכול להתפתח למגן מצויין בעתיד.

Santiago Silva, Vélez



סנטיאגו סילבה הוא חלוץ קבוצת ולס סרספילד. מזכיר את בוגוסיאן בסגנון שלו, חלוץ חזק מאוד ואגרסיבי עם יכולת סיום טובה בראש וברגל, יכול להיות שחקן מטרה יעיל מאוד.

לסיום הנה כמה מהכשרונות הצעירים הגדולים של אורוגוואי שכבר נחטפו לקבוצות באירופה, שווה לעקוב.

Abel Hernández, Palermo



אבּל הרננדס הוא שחקן קבוצת פאלרמו האיטלקית.חלוץ עם יכולות פיזיות טובות, אבּל הוא שחקן מהיר ונחוש מאוד עם תנועה חכמה ושליטה טובה בכדור. עדיין צעיר וזקוק לעוד נסיון ועבודה באימונים כדי לממש את הפוטנציאל הגדול שלו, מסכים לפעמים לעבור בהשאלה לקבוצות קטנות יותר.

Diego Polenta, Genoa



דייגו פולנטה הוא בלם קבוצת גנואה מאיטליה. שחקן חזק ונחוש שמראה פוטנציאל נחמד, דייגו יכול להתפתח לבלם טוב עם הרבה עבודה קשה וקצת מזל.

Gonzalo Barreto, Lazio



גונסאלו בארטו הוא חלוץ מוכשר מלאציו האיטלקית. שחקן נחוש עם מהירות טובה, צריך עוד הרבה נסיון כדי להשתפר.

Leandro Cabrera, At. Madrid



ליאנדרו קאבררה הוא שחקן הגנה צעיר שמשחק באתלטיקו מדריד בספרד. יכול לתפקד כבלם או כמגן שמאלי, ליאנדרו מראה נתונים פיזיים ומנטליים מבטיחים ביחד עם יכולות הגנתיות טובות. בהחלט פוטנציאל גדול מאוד.

Nicolás Lodeiro, Ajax



אחרון חביב הוא שחקן די מוכר באתר אבל הוספתי אותו כי אני פשוט ממליץ עליו בחום. ניקולס לודיירו הוא קשר התקפי מוכשר שמשחק באייאקס ההולנדית. מצטיין בעיקר כעושה משחק יצירתי וחכם עם רגל שמאל טובה ומציג יכולות טכניות טובות מאוד לגילו הצעיר עםבעיטה ומסירה טובה, צריך לשפר את הצד הפיזי. אני מאמין שניקולס הוא שחקן כשרוני מאוד שעם הליטוש המתאים יכול להתפתח לכוכב ענק.

עד כאן השחקנים שתפסו את העין שלי מאורוגוואי. מקווה שתוכלו להנות מהם במשחקים שלכם וכמובן שנשמח לשמוע את התגובות שלכם, להתראות בפרקים הבאים עם עוד כשרונות מרחבי העולם.

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 20/04/2010
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה