שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3455 ימים, -23 שעות ו--22 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
יהלומים בעפר-ליגות הקונפרנס (חלק 2)
משחקים עם קבוצה קטנה? קבלו המלצות לשחקנים טובים לליגות הנמוכות. והפעם - קשרים.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 19/12/2009 | צפיות: 3552
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
שלום לכולם. אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות על שחקני הליגות הנמוכות.
ליגות הקונפרנס שידועות יותר בשם Blue Square Premier וה- Blue Square Premier North/South, הן בעצם הליגות החמישית והשישית באנגליה. רוב השחקנים ברשימה הם זולים יחסית ויכולים להתאים לקבוצות בליגות הנ"ל. אני מאמין שחלקם יוכלו לבצע קפיצת מדרגה ולהתאים גם לקבוצות בליגות גבוהות יותר.
בפרק הקודם הכרנו שחקנים מומלצים בליגות הקונפרנס בתפקידי השוער והגנה. הפעם נכיר את שחקני הקישור שתפסו את העין.



כמה הערות לפני שמתחילים: נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. השחקנים ברשימה הם שחקני ליגות נמוכות, רובם חצי מקצועניים. אלו לא שחקנים שאמורים להשתלב במנצ'סטר יונייטד או ברצלונה, וגם לא בליגת העל. מן הסתם הנתונים של רובם לא מרשימים במיוחד אבל הם מסוגלים לעשות את העבודה בליגות הנמוכות. אשמח לשמוע את דעתכם ולהוסיף שחקנים משלכם לרשימה, אבל בבקשה תחסכו מאתנו תגובות כמו "אפססססס". הרשימה הזאת היא בשבילכם והושקעה בה עבודה לא מעטה. תהנו.

קישור

Rossi Jarvis, Luton



רוסי ג'רביס הוא קשר צעיר מקבוצת לוטון. יכול לשחק כקשר ימני או באמצע, רוסי הוא שחקן חרוץ עם כושר גבוה ומסירה טובה שמתמחה בכדורים חופשיים. שחקן מוכשר שיכול עוד להתפתח.

Max Porter, Rushden



מקס פורטר הוא קשר אחורי מקבוצת ראשדן. מקס מציג יכולות מנטליות טובות, שחקן נחוש וקבוצתי עם תכונות חשובות לקשר אחורי - תיקול, מסירה ובעיטה מרחוק. שחקן טוב מאוד, אפשר גם לאמן אותו לשחק כמגן.

Josh Simpson, Histon



ג'וש סימפסון
הוא קשר התקפי מוכשר מקבוצת היסטון. יכול לשחק כקשר התקפי בצד ימין או באמצע, ג'וש הוא שחקן זריז עם שליטה טובה בכדור, שחקן מלהיב שאוהב לבצע פעולות בלתי צפוית.

Kyle Nix, Mansfield



קייל ניקס הוא קשר התקפי אוסטרלי שמשחק במאנספילד. קטן קומה אבל פצצת אנרגיה על המגרש, מסוג השחקנים שהקהל מת עליהם. קייל משלב כושר גופני גבוה ביחד עם נחישות ואגרסיביות ויכולות טכניות לא רעות. יכול לשחק בצד שמאל או במרכז.

Andy Fleming, Wrexham



אנדי פלמינג הוא קשר מרכזי מוכשר מקבוצת רקסהאם. לאנדי יכולות פיזיות טובות ויכולות מנטליות וטכניות לא רעות. עושה קצת מהכל על המגרש, גם הגנה וגם התקפה בצורה טובה. יכול להתפתח לשחקן ליגות נמוכות טוב.

Aaron Moses-Garvey, חופשי



ארון מוזס-גארבי הוא שחקן נבחרת סנט קיטס שמתחיל את המשחק ללא קבוצה אחרי ששוחרר מברמינגהם. קשר התקפי\חלוץ מהיר מאוד שאוהב לפרוץ עם הכדור, ארון הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל להתפתח לשחקן קונפרנס טוב. מחזיק באזרחות אנגלית.


רוסי ג'רביס במדי לוטון

עד כאן רשימת שחקני הקישור המומלצים בליגות הקופנרנס. הרשימה מעט קצרה מהרגיל, אבל זה בגלל שיש לי הרבה חלוצים מצויניים בשבילכם בפרק הבא אז שווה לחכות.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 19/12/2009
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה