שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3448 ימים, -18 שעות ו--56 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
בלוג השנה (הפופולריים)
"בלוג השנה" - מועמד 2
בכל יום נחשוף מועמד חדש בתחרות "בלוג השנה" ונערוך היכרות עם יוצר הבלוג - הבלוג השני הוא "אטרומיטוס אתונה - חלום יווני"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 12/07/2009 | צפיות: 3080
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2009
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות חדשה - "בלוג השנה". בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בפרס שווה מתנת חברת SEGA.
בכל יום אנחנו חושפים בלוג נוסף המועמד לזכות בתואר "בלוג השנה" והיום מועמד מספר 2 - "אטרומיטוס אתונה - חלום יווני" של הגולש Torres.



"אטרומיטוס אתונה - חלום יווני" הוא בלוג חדש יחסית למתמודדים האחרים וכולל עד כה 6 עדכונים בלבד.
הבלוג מספר על הקבוצה היוונית אטרומיטוס אתונה, שמשחקת בליגה היוונית השנייה. המטרה המאתגרת של Torres - להביא הישגים ותארים לקבוצה האפורה מליגת המשנה.

למרות מספרם הנמוך, העדכונים בבלוג מרשימים, כתובים נהדר ומעוצבים בטעם.
הטקסט בבלוג ערוך ברמה גבוהה, ולצד שילוב של תמונות כולל גם סרטוני YouTube מפעם לפעם. שילוב של תמונות מהמציאות תורם בהחלט לאווירה.
"אטרומיטוס אתונה - חלום יווני" מדורג במקום ה-25 בדירוג הצפיות, במקום ה-6 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-6 בדירוג המנויים.


האצטדיון הביתי

היכרות עם היוצר - Torres

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
הבלוג שלי מספר על הקבוצה היוונית אטרומיטוס אתונה.
אטרומיטוס היא קבוצה קטנה שמשחקת בליגה היוונית השנייה ונחשבה תמיד לקבוצה די אלמונית ואפורה והיא בדיוק התאימה לאתגר שחיפשתי. חיפשתי להתחיל בדיוק עם קבוצה כזאת, אלמונית, לא נוצצת וגם שלא תהיה מליגה גדולה, כדי להפוך אותה במרוצת השנים לאימפריה.
הצבתי לי יעד להיות הקבוצה השולטת ביוון וגם לבקר במפעלים האירופאים ואף לרשום בהם הישגים.
הבלוג מתעדכן לייב, לכן עדיין אין לקבוצה הישגים באירופה כי אני נמצא איתה רק בעונה השניה, אבל מה שאני יכול להגיד זה שהקבוצה השתדרגה מאוד והיא מועמדת לגיטימית לאליפות יוון כבר בעונה אחרי שהיא עלתה מהליגה השניה. מה יהיה באירופה? נחכה ונראה...


העונה השניה, בליגה הראשונה

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
מערכת בלוג עונה השתדרגה מאוד בשנה האחרונה עם בלוגים ברמה גבוהה ויש בערך 5 בלוגים שאני מנוי אליהם ונהנה לקרוא את העדכונים כל הזמן.
אני הכי אהבתי את הבלוגים של המשתמש seb ואת הבלוג עם אודינזה בפרט. אהבתי בגלל סגנון הכתיבה היחודי, הבלוג היה מסודר בצורה מעניינת וקריאה במיוחד שמשלב תמונות מהמשחק והמציאות ונותן לקורא הרגשה של המשחק, זה מה שאני מחפש בבלוג ובגלל זה אני חושב שבצורת הכתיבה שלי הושפעתי קצת מהסגנון של seb שמאוד אהבתי.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
אז כמו שאמרתי הדבר הכי חשוב הוא לשתף את הקורא ממש בתוך הבלוג. יש עוד כמה גורמים להצלחה של הבלוג לדעתי.
1. בחרו קבוצה מעניינת ואתגר: אל תבחרו קבוצה גדולה או קבוצה שכבר עשו עליה הרבה בלוגים, אני מציע לבחור קבוצה קטנה ולא מוכרת, תשימו לב שרוב הבלוגים המוצלחים הם על קבוצות כאלה.
אבל גם קבוצה בינונית כמו אסטון וילה למשל היא בחירה טובה, אם תצליחו להגיע איתה להישגים מרשימים במהלך הבלוג הוא יהיה מאוד מוצלח.
2. כתיבה: הגורם שלדעתי הוא אחד החשובים הוא כתיבה מעניינת שצריכה למשוך את הקורא. לא חייבים תמיד להמציא איזה סיפור, פשוט תנסו לשלב בבלוג שלכם תמונות מהמשחק לצד תמונות מהמציאות, סיפורים מהעונה האמיתית, הסברים וכדומה. תשימו לב שאין לכם שגיאות כתיב ושהבלוג מסודר ונעים לעין לקריאה.

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
אני כותב את העדכונים לבלוג במהלך העונה כך שיוצא שאני מעדכן את הבלוג שלי אחרי כל שלושה או ארבעה משחקים שאני משחק. אני אוהב שיש מעט משחקים בבלוג כי אז אני יכול לפרט על כל פרט ופרט במשחק ובכך ממש לשתף את הקורא בעונה שלי.
אני מקפיד להשקיע בכתיבה על המשחקים כך שלכל משחק אני כותב הקדמה, רואה בשידור חוזר את המשחק ואז מספר על ההיילייטס החשובים, ולפעמים אני רושם סיכום קצר. בזמן כתיבת העדכונים אני משתמש באפשרות התצוגה המקדימה פעמיים או שלוש כדי לתקן טעויות או לשנות דברים בכתיבה, ולאחר שאני מפרסם את העדכון אני קורא אותו עוד פעם ועורך אותו במידת הצורך.



מחר נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 12/07/2009
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה