שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3449 ימים, 0 שעות ו--14 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
יומן פיתוח FM 2007- חלק 9
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 18/09/2006 | צפיות: 1491
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
אז, מה עוד שיפרנו בתחום התקשורת בFM 2007?

אתם יכולים לצפות להרבה יותר גיוון, בעקבות סטטיסטיקות נוספות אחרי משחקים ומידע כללי על שחקנים וקבוצות בחדשות, שיהיו במסגרת משלהם כחלק מהסקין החדש Flexion.
יש ידיעות חדשות על פרישה של מנג'רים ועל כאלה שהתפטרו מעבודתם.
אפשרות חדשה שנוספה בFM 2007 היא אותה אפשרות שהראנו בתמונות ההדגמה הראשונות של FM 2005 ולא יצאה לפועל- הגרלות "בשידור ישיר" של תחרויות בתים (למשל, שלב הבתים בליגת האלופות).
יש גם שמועות על העברות, כולל שמועות שקריות שהופצו ע"י סוכני שחקנים וגם הדלפות ממועדונים ומסוכנים על עסקאות שנחתמו.

http://www.sigames.com/graphics/images/663.gif"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/663.gif" width=150" border=0">
הגרלת ליגת האלופות- תמונת הדגמה ישנה

אתם יכולים גם לצפות ליותר ראיונות לפני ואחרי משחקים, נוספו שאלות שמבוססות על כושר שחקן, כושר קבוצה והסיכויים שלך במשחק הבא, וכמו שנחשף ביומנים הקודמים- תוכלו להישאל על החלטות שנויות במחלוקת של השופט.

אה וכשמועדונים מציעים לקחת שחקן שלך בהשאלה, הם יגידו לך איזה תפקיד ומעמד יהיה לשחקן בסגל.

נגיעות ושיפורים נחמדים נוספים נוספו למערכת התקשורת במשחק, במטרה להגדיל את ההרגשה של להיות בעולם הכדורגל האמיתי.
אבל זה חלק שאנחנו באמת רוצים שאנשים יראו וימצאו לבד הפתעות ודברים חדשים בזמן שהם משחקים- אז אני הולך לשתוק לגבי זה עכשיו!

http://www.sigames.com/graphics/images/1550.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1550.jpg" width=150" border=0">
פרטים על השחקן בחדשות

שונות

יש כמה שינויים בחלק הפיננסי במשחק.
שיפוץ על חוזי שחקנים, עלויות, עלויות מכירה, הקטע שכבר דיברנו עליו שיהיו הצעות מאוד טובות ואז היו"ר של הקבוצה יקבל את ההצעה בלי לשאול אותך, יש בונוסים על נצחונות, יישום של חוק בוסמן כמו במציאות (אז לא תצטרכו יותר לחכות עד ינואר ולהציע לכל השחקנים בליגה שלכם שנגמר להם החוזה) ומסך חדש- "כלכלה עולמית", משהו כמו רשימת העשירים של העולם.
יש כמה שינויים בתחום הנבחרות כולל גרפים של הדירוג העולמי ומספרי סגל בתחרויות נבחרות (איפה שמתבקש).

בנוגע לאימונים- יש לך עכשיו מסכי אימונים נפרדים לקבוצת הנוער וקבוצה בוגרת ומאמני כושר (fitness coaches) שיוכלו לעבוד לצד המאמנים הכלליים.
ההנהלה שלך תגביל את מספרם של המאמנים כמו שנאמר ביומנים הקודמים, אבל זה עושה את זה קל יותר לכוון את לוחות האימונים למושלמות, ולהחזיק צוות מאמנים מסור וטוב שדואג לכושר כדי לחקות את מתקני האימונים הגודלים בלי סוף של המועדונים הגדולים.

במסך של הוספת מנג'ר, כשתוסיפו את עצמכם למשחק, יש לכם אפשרות "ניסיון עבר" (past experience) שבה תבחרו אם הייתם בעבר כדורגלן מקצועי, קו כדורגלן בנילאומי וכו').
יש מסך חדש ונפלא "תקציר העונה שחלפה" (end of season round-up) שיופיע לכם כמובן בסיום העונה ומתפקד כמדריך שימושי לאיך הסתיימה העונה.
ואפשרות להעביר שחקן פצוע לקבוצת המילואים או קבוצת הנוער עד שהוא חוזר לכושר משחק.
ועוד מלא מלא תוספות ודברים קטנים שתוכלו למצוא כשהדמו ישוחרר, וגם כמה דברים שתראו רק במשחק המלא (כמו "תקציר העונה שחלפה").

אז, זהו יומן הפיתוח האחרון על FM 2007, ישנם כמה דברים כדי להגביר את הציפייה שלכם למשחק. אני מקווה שאתם תהנו מהמשחק כמו שאנחנו נהננו ליצור אותו!

אז מה הולך לקרות ביומני פיתוח הבאים?
לאורך השבועות הקרובים, אנחנו נמשיך לכתוב יומני פיתוח על Football Manager Handheld 2007 (גרסה מצומצמת של FM למכשיר PSP), על גרסת הXbox360 של FM 2007, כמה מהמפתחים של המשחק כאן בSIgames יכתבו את "5 התוספות המועדפות" שלהם ואני מצפה שהם ידברו גם על דברים שאני נמנעתי מלדבר עליהם עד היום, יהיו כמה מדריכים מפורטים ומורכבים על חלקים שונים במשחק שייכתבו ע"י האנשים שבנו אותם.
בנוסף- נודיע הודעה על משחק כדורגל חדש לגמרי של SIgames שישוחרר השנה, ועוד הרבה דברים.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
יומני פיתוח קודמים (מתוך ארכיון האתר)!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 18/09/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה