שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3448 ימים, -15 שעות ו--29 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
FM 2019 - מערכת טקטיקה משודרגת
בבלוג הרשמי לקראת השחרור הקרוב של Football Manager 2019, מספרים יוצרי המשחק על החידושים השונים שיגיעו השנה, והפעם - מערכת הטקטיקה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 30/09/2018 | צפיות: 4065
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2019

בלוג מפתחי המשחק
המנטליות שלך בכדורגל מגדירה מי אתה כמנג'ר, וב-Football Manager 2019 דאגנו לשדרג את מערכת הטקטיקה כדי לעזור לך לשקף במדויק את המנטליות הטקטית שלך.
תחום הטקטיקה זכה בשנים האחרונות לכל כך הרבה חידושים ותוספות, במיוחד של תפקידים חדשים (Roles) אך אנחנו הרגשנו שכל התוספות האלו לא הוצגו בצורה מספיק טובה וברורה למנג'ר.
זו הייתה המטרה המרכזית של שדרוג תחום הטקטיקה השנה.

החידוש הראשון שתבחין בו כשתפתח את יוצר הטקטיקות החדש של FM 2019 זו התוספת של סגנונות טקטיקה - Tactics Style.
המשחק יציג לך סגנונות שונים של טקטיקות מפורסמות מהעולם האמיתי - Gegenpress, Tiki-taka, Catenaccio ועוד. תוכל לבחור את אחד הסגנונות האלו, או ליצור סגנון חדש משלך.
לאחר שתבחר את הסגנון הכללי, יופיעו לך ההוראות הקבוצתיות המשויכות לאותו סגנון וכן המערכים המתאימים ביותר, למשל לסגנון Tiki-taka יופיעו ההוראות: החזקה רבה בכדור, לחץ ללא הפסקה, המתנה בסבלנות לפתיחת התקפות.
בשלב זה יישאר לך לבחור את המערך המועדף ולהגדיר את השחקנים בכל עמדה. גם תפקידי השחקנים (Roles) יוגדרו מראש בהתאם לסגנון הטקטי שבחרת, אך כמובן שתוכל לשחק ולשנות את זה.





ב-FM 2019 ניתן להגדיר הוראות קבוצתיות באופן נפרד לכל אחד מ-3 שלבי המשחק - כאשר הכדור בשליטת קבוצתך, כאשר הקבוצה עוברת בין התקפה להגנה, וכאשר הכדור בשליטת היריבה.
זה אומר שיש במשחק החדש הרבה הוראות טקטיקה חדשות. בואו נראה כמה מהן כעת.

כאשר הקבוצה שלך איבדה את הכדור והוא בשליטת היריבה, אתה יכול לבקש מהשחקנים להיות יותר אגרסיביים וללחוץ חזק את היריבה כדי להחזיר מהר את הכדור לשליטה (עם ההוראה counter-press). לחלופין, אתה יכול להורות להם לחזור מהר לעמדות המקוריות ולשמור על המערך המוגדר (עם ההוראה regroup).
באופן דומה, ההוראות האלו יהיו רלוונטיות גם למצב שהכדור בשליטתך - תוכל להורות לקבוצה לנצל במהירות את הפרצות בהגנת היריבה, או לחלופין לשמור על המערך המסודר ולייצר את ההתקפה בסבלנות ובאיפוק.



במסך של "מעבר בין הגנה להתקפה", יופיעו מספר אפשרויות חדשות בנוגע למסירות הכדור של השוער. FM 2019 מאפשר לך שליטה מלאה בנוגע להוראות האלו - כמה מהר השוער ימסור, לאיזה חלק של המגרש הוא יכוון, והאופן שבו ימסור.
המסך של "הכדור בשליטת הקבוצה" מתמקד כמובן בהוראות ההתקפיות, כמו: רוחב המשחק, גישת המשחק, ומה לעשות עם הכדור כשמתקרבים לרחבת היריב. הוספנו השנה הוראה חדשה - Play For Set Pieces, שתהיה יעילה במיוחד אם הקבוצה שלך מוצלחת במצבים נייחים.



המסך של "הכדור בשליטת היריב" מתמקד בהוראות ההגנתיות. החידוש המרכזי כאן השנה הוא האפשרות להגדיר במדויק ע"י גרירה את הקו ההגנתי של הקבוצה.



בנוסף, יש השנה כמה תפקידי שחקנים חדשים כמו Pressing Forward, שהוא חלוץ שתפקידו להפעיל לחץ על קו ההגנה של היריבה ולמנוע מהם החזקה מרובה של הכדור.
בתחום ההגנתי יש 2 תפקידים חדשים - No-Nonsense Full-Backs וגם No-Nonsense Centre-Back, שחקן שיתרכז בעיקר במשימות הגנה בסיסיות ורק לעיתים מאוד נדירות יעז לעלות קדימה.





לגבי המנטליות, השנה עשינו שינוי בשמות שמגדירים כל אחת מאופציות המנטליות שניתנות לבחירה.
יש במשחק עדיין 7 סוגי מנטליות לבחירה, אבל השמות Contain, Counter , Control ו-Overload הוחלפו עם השמות Very Defensive, Cautious, Positive ו-Very Attacking.
התיאור של כל אחת מהן מוסבר באופן ברור מאוד בתוך המשחק, כך שתוכל לבחור בקלות את המנטליות שמתאימה לך בכל משחק ומשחק.

האופן שבו סגנון הטקטיקה, ההוראות הקבוצתיות, ההוראות האישיות ותפקידי השחקנים יעבדו ביחד, הוא המפתח להצלחה שלך ב-FM 2019.
חשוב מאוד לבחון איך כל האופציות הטקטיות שלך משתלבות יחד ומתאימות אחת לשניה.



בשנה שעברה הוספנו את שיחות "התדריך הטקטי" לפני משחקים וב-FM 2019 המסך הזה עבר שדרוג - נוח, קל וברור יותר, כמו גם כולל אופציות חדשות לשיחת התדריך.
עוזר המנג'ר שלך גם ידאג להמליץ על נושאים שונים שכדאי להעלות בשיחה.

השדרוג של מערכת הטקטיקה ב-FM 2019 מהווה התקדמות משמעותית באופן שבו אתה יכול להעביר את ההוראות שלך לשחקנים וליישם את הסגנון האישי שלך בעולם הכדורגל.

מתורגם מתוך האתר הרשמי Football Manager
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 30/09/2018
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה