שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -15 שעות ו--15 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
FM 2019 - מערכת אימונים חדשה
בבלוג הרשמי לקראת השחרור הקרוב של Football Manager 2019, מספרים יוצרי המשחק על החידושים השונים שיגיעו השנה, והפעם - מערכת האימונים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 29/09/2018 | צפיות: 4639
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2019

בלוג מפתחי המשחק
ב-Football Manager 2019, תחום האימונים עבר את המהפכה הגדולה ביותר שלו בתולדות הסדרה, מאז ומתמיד.
במהלך השנים זכינו לקבל גישה נרחבת לאימונים במגוון רחב של מועדוני כדורגל, והעמקנו את הידע וההיכרות שלנו עם התחום המרתק הזה ועם האופן שבו מועדוני כדורגל בימינו מקיימים את האימונים שלהם.
כל איסוף הידע הזה, וגם העובדה שיש לנו בחברה מספר מאמנים מוסמכים שעובדים איתנו, עזרו לנו ליצור את מערכת האימונים החדשה, שהיא הדמיה מציאותית של האופן בו מועדונים אמיתיים מפתחים שחקנים צעירים ומכינים את שחקני הסגל לעונה ולמשחקים הקרובים.



במשחק החדש, כל יום אימונים מחולק ל-3 פרקי זמן, מה שמאפשר לך התאמה מדויקת של אימוני הסגל לפי הצרכים והדרישות שלך.
כאשר תלחץ על אחד מ-3 פרקי הזמן היומיים, יוצג לך חלון ובו בחירה של 10 תחומי אימונים שונים, מגוון רחב שיאפשר לך להגדיר בדיוק באילו נושאים תרצה להתמקד באותו יום.
במשחקים הקודמים היה ניתן לבחור תחום אחד כללי שבו הקבוצה תתמקד (למשל - אימוני התקפה או אימוני הגנה). האופציות הכלליות האלו עדיין קיימות במסך הראשי, אבל FM 2019 יאפשר התאמה מדויקת יותר של האימונים, מעבר לתחום הכללי.
למשל, במקום לתת לשחקנים שלך אימון הגנה כללי, אתה תוכל לבחור תחום ספציפי, למשל Aerial Defence (הגנה בכדורי גובה), שיכול להיות מועיל אם היריבה הבאה שלך אוהבת לשחק עם כדורים ארוכים לתוך הרחבה.
כשתבחר תחום אימון ספציפי, תופיע לך סקירה של ההשפעה של התחום הזה על סגל השחקנים, בכל הקשור ליכולות, חדות, סיכון לפציעה וכשירות כללית.



סוגי האימון השונים בכל יום לאורך השבועות והחודשים של העונה מרכיבים בעצם את לוח האימונים שלך - Schedule. אתה יכול להתאים אישית את אחד מלוחות האימונים המוכנים של המשחק, או אפילו ליצור לוח חדש לגמרי משלך.
FM 2019 מגיע עם מספר לוחות אימונים מוכנים מראש, גם לזמני פגרה וגם לזמן העונה עצמה, ויש גם לוחות אימונים שמאפשרים לך לעבוד על הסגנון הטקטי של שחקני הסגל.

המגוון הרחב של לוחות אימונים המוכנים מראש יאפשר לך לספק את צרכי הקבוצה לכל אורך העונה, כמו למשל לפני משחק חשוב או לפני רצף צפוף של משחקים.
המשחק גם לוקח בחשבון את זמני הנסיעות אל משחקי חוץ ובחזרה מהם (זמנים שלא יתאפשר להתאמן בהם, כמובן).

תקופת הפגרה היא כעת חלק נפרד בלוח האימונים שלך. עם מערכת האימונים המורכבת של FM 2019, יש לך יותר הזדמנויות למקסם את אימוני הפגרה כדי להגדיל את הסיכויים של הקבוצה להצליח בעונה הקרובה.
אימוני פגרה מדויקים ונכונים, יוכלו לא רק להכין את השחקנים שלך כראוי לפתיחת העונה, אלא גם לשמור עליהם בכושר לאורך זמן.



שינוי נוסף ב-FM 2019 הוא האופן שבו פועל עניין החונך - מנטור (Mentoring). במשחק החדש תוכל להרכיב קבוצות של מספר שחקנים (3 ומעלה), בהם שחקנים ותיקים יעבדו קרוב עם שחקנים צעירים יותר וישמשו להם כמנטור.
המנטור יוכל להשפיע על האישיות והיכולות המנטליות של השחקן הצעיר, כך שכדאי לך לצוות לשחקן הצעיר את השחקן המבוגר עם סוג האישיות שתרצה להעביר לצעיר.



הסגל שלך יתאמן בצוותים (Units), לפי העמדה על המגרש - שוערים, שחקני הגנה, שחקני התקפה. במסך Units החדש תוכל לראות לא רק את הצוותים הקיימים, אלא גם תוכל להעביר שחקנים מצוות לצוות.
דרך המסך הזה תוכל לבקש מהשחקן להתאמן על עמדה או תפקיד חדש, וגם לצרף שחקן מסגל המילואים או מסגל הנוער לאימוני הקבוצה הבוגרת (באמצעות התפריט בצד הימני-עליון של המסך).

לכל סוג אימון יש השפעה שונה על כל צוות. למשל, אם תבחר לקיים אימון יצירת מצבים (Chance Creation) אז הצוות ההתקפי ינסה לייצר מצבים נגד הצוות ההגנתי, והוא בתגובה ינסה למנוע מהצוות ההתקפי להתקדם.
ההשפעה של כל סוג אימון על היכולות, הכשירות והסיכון לפציעות של כל אחד מהצוותים תהיה שונה גם היא.



יחד עם זאת, השחקנים לא יוכלו להתאמן כל הזמן, אחרת כמובן שלא תישאר להם אנרגיה למשחקים - אז תצטרך להשתמש גם במסך המנוחה (Rest).
במסך המנוחה תוכל להגדיר את עוצמת האימונים ואת תקופות המנוחה שייקבעו באופן אוטומטי, בהתאם לכשירות של השחקן.
ניתן להגדיר זאת באופן גורף לכל הקבוצה (בתפריט בחלק העליון), או לכל שחקן בנפרד באמצעות האופציה שמופיעה ליד שם השחקן.
עוד יופיעו במסך הזה - המלצות מאנשי הצוות הרפואי לגבי עומס האימונים הרצוי, ולוח המשחקים הבאים שלך, כך שתוכל לקחת את זה בחשבון כאשר אתה קובע את זמני המנוחה.



מסך סקירת האימונים (Training Overview) יציג המון מידע חשוב. למשל, החלון של Training Performance יציג את השחקנים שמרשימים באימונים וגם את אלו שמאכזבים, כולל ציון מסכם.
לראשונה בסדרה, לכל שחקן יופיע ציון אימונים (Training Rating) כך שתוכל לדעת במדויק האם האימונים תורמים ויעילים עבורו, או שכדאי להעביר אותו לסוג אחר של אימונים (במקרה של ציון נמוך).
במסך ההודעות אתה תקבל עדכונים מדי מספר ימים על המתרחש באימונים, עם מידע על ביצועי השחקנים. תוכל גם לקבל עדכון על האימונים של סגל המילואים וסגל הנוער, אם תרצה.
כמו בעבר, אם תעדיף לא להתעסק באימונים בכלל, תוכל להעביר את האחריות לעוזר המנג'ר, שידאג להגדיר את לוח האימונים בעצמו ולעדכן אותך מדי שבוע.

תחום האימונים היה תמיד אחד הנושאים הבולטים ביותר שביקשו מעריצי המשחק לשפר. אנחנו רצינו לוודא שכאשר יגיע השינוי, הוא יהיה מדויק, מקיף אך גם מהנה, ואנחנו מבטיחים שזה בדיוק מה שהושג במערכת האימונים החדשה של FM 2019.

מתורגם מתוך האתר הרשמי Football Manager
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 29/09/2018
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה