שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -20 שעות ו--45 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
סרטוני FM 2014 - המצב הקלאסי
לקראת השחרור המתקרב של FM 2014, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - מצב המשחק הקלאסי
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 05/10/2013 | צפיות: 2283
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2014
Football Manager 2014, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, ישוחרר ב-31/10/2013.
לקראת השחרור המתקרב, מציגים בחברת SEGA סרטונים שונים המציגים את החידושים והשיפורים שיופיעו במשחק החדש.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



המצב הקלאסי
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון מציג שיפורים וחידושים שיהיו במצב הקלאסי של FM 2014, מצב משחק קליל ומהיר יותר.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




ברוכים הבאים לוידאו בלוג נוסף לקראת השחרור של Football Manager 2014 והפעם במיוחד למעריצי FM Classic נדבר על החידושים שצפויים במצב המשחק הקלאסי.
FM Classic הוא המצב הקלאסי החדש שהוכנס בשנה שעברה, מצב משחק שמאפשר חווייה יותר קלילה ויותר מהירה, לכאלו שלא רוצים לבזבז שעות רבות על המשחק. גרסת לייט של המשחק הגדול.
הרעיון הוא לתת לשחקן להתרכז אך ורק בתחומים החשובים ביותר למנג'ר, כמו טקטיקות והעברות, כדי לאפשר לו להתקדם במהירות גבוהה יותר.
עם המצב הקלאסי אפשר לגמור עונה שלמה אפילו בערב אחד בלבד.

אנחנו עדיין מחויבים לגישה הקלילה והמהירה הזו גם במצב הקלאסי של FM 2014, אבל לאחר השחרור בשנה שעברה הרגשנו שיש מקום לשיפור החוויה, ולכן עשינו כמה שינויים חשובים.
הדבר הראשון שתבחינו בו הם השינויים ביצירת משחק חדש. בשנה שעברה המצב הקלאסי היה מוגבל ל-3 מדינות בלבד בפתיחת המשחק (כדי שהמשחק ירוץ במהירות גבוהה), אך ב-FM 2014 הוספנו את האפשרות להוריד את המגבלות ולבחור כמה מדינות שאתה רוצה.
עדיין תהיה מגבלה מבחינת מספר השחקנים שהמשחק יטען, אבל זה ייתן לך יותר חופש בחירה כשאתה פותח משחק חדש ובוחר מדינות.
השנה ניתן גם לבחור את תאריך התחלת המשחק ואת הגודל של מאגר הנתונים (Database). כמו תמיד, ככל שמאגר הנתונים יותר גדול - כך המשחק ירוץ יותר לאט.

חלק מהרעיון של FM Classic היה להציג את המידע על המסך בצורה יותר ויזואלית, יותר יפה ומושכת. ולכן עיצבנו מחדש חלק מהמסכים השנה.
קודם כל, מסך ההכנה למשחק (Match Preview) עוצב מחדש. כעת אפשר לראות בו את טבלת הליגה המלאה, את המשחקים האחרים שמתקיימים במקביל, ותקציר של דו"ח קבוצתי על כל אחת מהקבוצות במשחק (לחיצה על "מתקדם" תציג את הדו"ח הקבוצתי המלא).
יש גם אזורים נפרדים ל"פרטי המשחק", "המשחק הקודם" ו"חדשות הקבוצה". הוספנו גם מבנה גמיש למסך, כך שהוא יתאים את עצמו לרזולוציה של המסך שלך.
עוד מסך שעיצבנו מחדש הוא מסך הפרופיל שלך, המנג'ר, עם הרבה יותר פרטים וסקירה מפורטת של הישגי המנג'ר וההיסטוריה שלו. כעת מוצגת גם ביוגרפיה על המנג'ר וכן טבלת הדירוג העולמית מתוך Steam (עם המיקום של המנג'ר בתוכה). האזור של סטטיסטיקות הקריירה עוצב מחדש כדי לבלוט בצורה יותר ברורה במסך, עם צבעים וחלוקה ברורה.
מסך "אנשי הצוות" שודרג גם הוא בצורה משמעותית. הרבה יותר מידע מוצג על כל אחד מחברי הצוות, כמו גם כפתורי פעולה שמאפשרים לתקשר עם אנשי הצוות ולקבל מהם מידע וטיפים.
מסך האימונים עוצב מחדש בכדי להציג נתונים רבים יותר על התפקוד של שחקניך באימוני הקבוצה. יש אזורים נפרדים שמוקדשים לשביעות הרצון של השחקנים מהאימונים, הכושר הגופני הנוכחי שלהם, ושחקנים שחשוב לציין אותם על התקדמותם. ניתן גם לצפות בסקירה של המאמנים, ושל רמת מתקן האימונים.
אם כבר מדברים על אימונים, אם אתה משחק עם שחקן בעמדה או בתפקיד שלא מתאים לו, המאמנים שלך ב-FM 2014 יפעלו מיד באופן אוטומטי ויתחילו לאמן אותו על התחום הזה.

מסך הסקאוטינג הראשי זכה גם הוא לעיצוב מחודש במצב הקלאסי של FM 2014. המסך מוצג כעת בצורה יותר ויזואלית, עם מפות של האיזורים השונים ומידע ברור יותר על הפעילות של הסקאוטים שלך.
הוספנו גם כמה אפשרויות חדשות לסקאוטינג ב-FM Classic. קודם כל, ניתן כעת להגדיר עד 8 משימות סקאוטינג בכל זמן נתון, ובאיזורים, מדינות או מפעלים ספציפיים, כך שתוכל לאסוף דו"חות על יותר שחקנים מאשר בעבר.
הבדל אחד משמעותי מאוד בין המצב הרגיל של FM לבין המצב הקלאסי הוא "תוכניות משחק" (Match Plans) - חידוש שנכנס בשנה שעברה ומאפשר לך להגדיר תוכנית משחק מסודרת במקרה ואתה מחליט לא לאמן את המשחק ולקבל תוצאה מיידית.
בתוכנית המשחק אתה יכול להגדיר באופן מאוד ספציפי כיצד אתה רוצה שהשחקנים שלך יתנהגו בכל סיטואציה שעשויה לקרות (כמו: במקרה של פיגור במחצית - להגביר את ההתקפות וכו').
ב-FM 2014 הוספנו אשף לתוכנית המשחק, שמאפשר לך ליצור בקלות תוכניות משחק חדשות. ניתן יהיה גם לשמור תוכניות משחק ולייצא אותן לקובץ נפרד (וכך לשתף עם שחקני FM אחרים).
בנוסף, אם תשתמש באפשרות של "תוצאה מיידית" - דו"ח המשחק המפורט יוצג לך בסיומו, כדי שתוכל לקבל את כל המידע על המשחק שהסתיים.

תחום ה"הטבות וההקלות" (כל מיני הקלות שניתן לקנות בכסף אמיתי בתוך חנות המשחק) היה פופולרי בשנה האחרונה ולכן החלטנו להרחיב אותו במצב הקלאסי של FM 2014. חלק מההטבות שופרו ושודרגו (למשל האפשרות להסתיר חלק מיכולות השחקנים, והאפשרות להוסיף את הבן שלך כשחקן בקבוצה).
יש השנה 2 הטבות חדשות שניתן לקנות:
1. "ספריי הקסם" שמאפשר לך להסיר בבת אחת את כל הפציעות בסגל.
2. "זריקת מוראל" שמאפשר לך להעלות את המוראל של שחקני הקבוצה.
בגלל שהנסיבות משתנות במהלך הקריירה ב-FM Classic, הוספנו גם את האפשרות לכבות ולנטרל חלק מההטבות האלו. זה אומר שאם השתמשת באחת ההטבות ולאחר מכן החלטת שאתה לא רוצה אותה יותר - כעת תוכל.

המצב הקלאסי ב-FM 2014 כולל השנה גם פגישות קבוצתיות. זה יקרה בתדירות פחות גבוהה מאשר במצב המשחק הרגיל, אך במצבים מסוימים שמצריכים זאת - עוזר המנג'ר יפנה אליך ויציע לך לקיים אסיפה קבוצתית.
עוד חידושים נחמדים: כשמוסיפים ומסירים ליגות במצב הקלאסי זה יתבצע בצורה מאוד דומה למצב הרגיל, מסך מיוחד שמוקדש לקבוצות אם/בת, וטבלת הדירוג העולמית של האתגרים שכעת מציגה את שם הקבוצה שבה אתה מאמן באתגר.
לסיום, הוספנו למצב הקלאסי את כל הנושא של "יום הדדליין" (יום סגירת חלון ההעברות) שמוכר מהמצב הרגיל, כי אלו מאיתנו ששיחקו במצב הקלאסי הרגישו שזה תחום שמאוד חסר שם.

אלו רק חלק מהשיפורים והחידושים במצב הקלאסי של FM 2014. עם השיפורים והעיצובים החדשים שביצענו השנה, אנחנו מקווים שתיהנו מהמצב הקלאסי אפילו יותר ממה שנהניתם בשנה שעברה.
נתראה בשישי הבא עם בלוג חדש.

בכל יום שישי יפורסם סרטון חדש!

Football Manager 2014 כולל מעל 1,000 חידושים ותוספות וישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-31/10/13.
Football Manager 2014 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2014 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 05/10/2013
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה