שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -14 שעות ו--32 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
"לא מפסיק לחדש ולהפתיע"
ימים ספורים לאחר השחרור, Football Manager 2013 זוכה לביקורות מעולות עם ציונים גבוהים ושבחים מקיר לקיר!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 05/11/2012 | צפיות: 4611
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2013
רק 3 ימים חלפו מאז שוחרר Football Manager 2013 וההתרגשות בקהילת המנג'ר בשיאה.
במהלך השבועות האחרונים זכו כלי תקשורת שונים לשחק במשחק ובימים האחרונים, לקראת השחרור, פורסמו ביקורות רבות הסוקרות את המשחק החדש.
כמו בכל שנה, Football Manager 2013 זוכה לשבחים ומחמאות, לעתים אפילו לציונים מושלמים, וכולם מסכימים - מדובר במשחק ה-FM הטוב ביותר, בפער גדול!
ברוב הביקורות משבחים את Football Manager Classic, מצב המשחק החדש והקליל שנוסף השנה, ומציינים כי הוא מהווה שינוי משמעותי בסדרה הפופולרית.



IGN
ציון: 9 מתוך 10

תוציאו את החליפה מהארון, תשננו את משפטי המפתח למסיבות העיתונאים ותכינו את עצמכם לשיחות ארוכות עם סוכנים מטרידים. אתם הולכים ליפול שוב במלכודת של Football Manager.
הגרסה החדשה בסדרת משחקי המנג'ר הפופולרית מגיעה, וצפויה להרוס מערכות יחסים ולזלול כל זמן פנוי שהיה לכם.
יוצרי המשחק הבטיחו את "המשחק הכי טוב שעשינו" ו"חווייה מגדירת ז'אנר", והחדשות הטובות הן ש-FM 2013 מרגיש כמו חוויית משחק כמעט שונה לגמרי.
ממשק המשתמש ועיצוב המשחק חדשים ונוצצים, וכל המראה של המשחק רוענן ולוטש. כמובן שייקח לנו זמן להתרגל לכל השינויים אבל הכל יותר נוח ופשוט.

במהלך השנים האחרונות, משחקי FM הפכו יותר ויותר מסובכים ומורכבים. מאוד מורכבים. השנה נראה ש-SI לא רק מודעים לעובדה הזו, אלא גם מוכנים להתאים את המשחק לקהל חדש ולאנשים שהמשחק נהיה מסובך עבורם.
המשחק החדש טוב יותר מקודמיו בעיקר בגלל שהוא גמיש לחלוטין בכך שהוא מאפשר למשתמש לבחור עד כמה הוא מעוניין להעמיק ולהתערב. זה אחד הדברים הכי טובים ב-FM 2013.

מה שכולנו מחפשים במשחק כמו Football Manager זה את תחושת ההתמכרות הזו של "רק עוד משחק אחד וזהו". זה האלמנט שמפריד את Football Manager מכל שאר המשחקים בתחום, והחדשות הטובות הן שגם לגרסת 2013 יש את זה.
כמובן, זו מפלצת גדולה ומסובכת ולפעמים גם מרגישים חסרי אונים כשהדברים לא מסתדרים, אבל זה קורה גם למנג'רים אמיתיים בכדורגל וזה בדיוק העניין.
השאיפה הבלתי מתפשרת של יוצרי המשחק למציאותיות יכולה לפעמים להוות חיסרון במשחק כזה, אבל עם מצבי משחק חדשים ב-FM 2013 ודרכים חדשות לשחק את המשחק, תמיד אפשר לראות את האור בקצה המנהרה, גם במשברים קשים.

Eurogamer
ציון: 9 מתוך 10

אם היה צריך לבחור יורש ל-CM 01/02 (משחק המנג'ר שרוב המעריצים מחשיבים כמשחק הכי ממכר בסדרה) - אז זה היה Football Manager Classic. עבור רבים, ככה המשחק צריך היה תמיד להיראות - מאוד מהיר ומאוד ממכר. אם הטקטיקה החדשה או הרכש החדש לא עובד, לא נורא, 4-5 לחיצות ואתה כבר במשחק הבא.
המצב הקלאסי משלב את כל החידושים הטובים של הסדרה ב-10 השנים האחרונות, אך גם מקצץ את כל הדברים הכבדים והמיותרים. במילים פשוטות - המצב הקלאסי הוא משחק, ולא עבודה.
בפעם הראשונה ב-10 השנים האחרונות, אני יכול לסיים עונה שלמה בתוך ערב אחד.

תוסיפו לזה את העובדה שגם FM המלא וגם FM Classic כוללים מצב משחקי רשת משודרג מאוד שמתבצע בתוך Steam, ואתם מקבלים חבילה משתלמת בטירוף. ניתן ליצור טורנירים מיוחדים נגד חברים ויריבים מהעולם בצורה קלה ופשוטה, וזה יעודד הרבה אנשים השנה לשחק עם חברים (וזה תמיד יכול להיות דבר טוב).

Football Manager 2013 מציע את חוויית ניהול קבוצת כדורגל הכי מפורטת והכי מורכבת שנעשתה אי פעם, כפי שכבר התרגלנו לקבל. אבל האם זה מה שרובנו באמת רוצים? בכל שנה המשחק נהיה יותר מורכב ויותר מסובך, ואנשים יתחילו לעבור לשחק ב-Football Manager Classic. ואם FM Classic ימריא (ואני חושב שזה יקרה), לא ייקח הרבה זמן עד שהוא יהפוך למשחק נפרד ומצליח בפני עצמו.
האם SI ימשיכו להשקיע ב-FM הרגיל אם הקהל יעדיף את FM Classic?

האמת היא שחיכיתי לדבר כמו FM Classic. אני נהניתי מ-FM בכל שנה פחות ופחות, הוא נהיה לי כבד ומסובך. מצד שני, FM Classic לא מתגמל כמוהו, אבל הוא גם לא גרם לי לקרוע את השיער מעצבים. זו לא בחירה קלה.

אני כרגע מביט במסך הפתיחה של המשחק החדש. Football Manager. Football Manager Classic. במה כדאי לבחור?



PCGamer
ציון: 88 מתוך 100

אחד מסיפורי הכדורגל האהובים עליי הוא סיפור שסיפר ז'וזה מוריניו, מנג'ר ריאל מדריד, בראיון. הוא סיפר על מקרה שהיה לו עם החלוץ מאריו באלוטלי כשאימן באינטר. היה לקבוצה משחק חשוב בליגת האלופות ובאלוטלי היה החלוץ הכשיר היחידי, כאשר כל האחרים פצועים.
3 דקות לפני המחצית, באלוטלי קיבל כרטיס צהוב ובמשך כל הפסקת המחצית, הפציר מוריניו בבאלוטלי שלא יסתבך. הוא אמר לו: "אני לא יכול להחליף אותך. אין לי חלוצים על הספסל. אם מתגרים בך, אל תגיב. אם מישהו עושה עבירה, אל תחזיר לו. מריו, בבקשה".
מוריניו התחנן. בדקה ה-46: כרטיס אדום.

מה המסקנה? מנג'ר אף פעם לא שולט לגמרי על מה שקורה. אתה יכול להגדיר טקטיקות, לעשות חילופים, לבצע רכש יקר, אבל המשחק עצמו נמצא בידיים (או ברגליים) של 11 השחקנים שלך.
מעריצי Football Manager מכירים את התחושות האלו, והמשחק החדש בסדרה מאפשר לכל אחד לקבוע עד כמה להתערב ומתי.
FM 2013 כולל מצבי משחק חדשים שמאפשרים לכל אחד לבחור את אופן המשחק שלו ואת מידת ההתערבות שלו בקבוצה.
בכלל, מעט מאוד משחקי מחשב יכולים לייצר סיפורים כל כך מפתיעים וסוחפים כמו Football Manager.
אחד הסיפורים המפתיעים שקרו לי ב-FM 2013 היה במשחק ליגה, כאשר פציעות, הרחקות ושאר בעיות השאירו אותי עם חלוץ כשיר אחד בלבד. אני לא צריך לומר לכם את השם שלו.
הוא קיבל כרטיס צהוב, במחצית ביקשתי ממנו להירגע והגדרתי לו במסך הטקטיקה שלא יהיה אגרסיבי ושישמור על עצמו. בדקה ה-52: כרטיס אדום.

Gamespot
ציון: 8 מתוך 10

הדבר הראשון שאתה עושה הוא לבחור קבוצה. לאחר מכן, הכל יכול לקרות.
זה אחד הדברים היפים במשחקי Football Manager - כל משחק הוא שונה, כל שחקן משחק אחרת, וכל קבוצה מספקת לך אתגר שונה.
במהלך 20 השנים האחרונות, חברת SI יצרה דורות של מכורים. מכורים שרוצים עוד פרטים, עוד ליגות, עוד אפשרויות לבחירה, ועוד הזדמנויות להפוך קבוצת תחתית לאלופת אירופה.

בהתחשב בכל זה, מוזר שהחידוש הכי גדול של Football Manager 2013 הוא מצב המשחק הקלאסי. מצב משחק קליל, פשוט ומהיר יותר שמיועד לאנשים בלי הרבה זמן, שחושבים שהמשחק הפך למסובך וכבד מידי בשנים האחרונות. מצב משחק שמאפשר לגמור חצי עונה בתוך 8 שעות.

למרות מספר דברים שליליים (אינטראקציה עם התקשורת צריכה שיפור, השיחות הקבוצתיות קצת לא עקביות), Football Manager 2013 הוא עדיין המשחק הטוב בסדרה.
FM Classic הוא אולי החידוש הכי גדול והכי משמעותי שהיה בסדרה אי פעם, והוא מראה על המודעות העצמית של יוצרי המשחק שידעו להכיר בחיסרון הזה ולהתאים את המשחק גם לקהלים אחרים.
אם תחליט לשחק FM Classic או FM רגיל זה כבר החלטה שלך, בהתאם לכמה אתה רוצה להשקיע ולהתחייב למשחק.
בכל מקרה, העובדה שהמשחק החדש פונה גם לקהל חדש ולא רק למכורים הכבדים יכול להיות רק טוב והוא בטוח יגדיל את מספר מנג'רי הכורסא בשנים הקרובות.



VideoGamer
ציון: 8 מתוך 10

קרנבל Football Manager חוזר לעיר, עם מתקנים חדשים ופעלולים חדשים.
יוצרי המשחק עמלו קשה כדי שגם אנשים שנכנסים למשחק בפעם הראשונה ירגישו בבית, עם המצב הקלאסי החדש. לאנשים כאלו כדאי להיכנס ישר ל-FM Classic, שיקל על חוויית המשחק שלכם ולא יפציץ אתכם במידע ואפשרויות.
למשל, במצב הקלאסי אין מסיבות עיתונאים, הן הוחלפו עם שאלה בודדת שתישלח אליך מידי פעם. גם השיחות הקבוצתיות נעלמו ועוד אפשרויות מוכרות מהמשחק המרכזי.

בסופו של דבר, למרות כמה בעיות קטנות במנוע המשחק, זה Football Manager שאנחנו מכירים ואוהבים.
אם אהבת את המשחקים הקודמים, שום דבר לא ישנה את דעתך - אתה בטח כבר משחק ב-FM 2013 או מתכנן לעשות זאת. זה עדיין משחק מעולה והוא עדיין עוזר לי לשבור שיאים של זמן משחק בחשבון Steam שלי.

Digital Spy
ציון: 4 מתוך 5

יוצרי Football Manager תמיד התגאו בעומק ובמציאותיות של המשחק שלהם, שהציג רמת פירוט מדהימה שהיריבים התקשו להתמודד עימה. הסדרה של Sports Interactive גדלה משנה לשנה והתקרבה בכל שנה לעולם הכדורגל האמיתי מבחינת כמות האפשרויות ורמת הדיוק.
ב-Football Manager 2013, יוצרי המשחק הפסיקו את המגמה ואימצו גישה חדשה - "פחות זה יותר".
החידוש המרכזי השנה הוא מצב קלאסי חדש, גרסת לייט מהירה של משחק המנג'ר המפורסם שצפויה לחלק את קהילת מעריצי המשחק לשניים.

בכל הקשור לחלקי הליבה של המשחק, Football Manager 2013 זכה לשיפורים הרגילים. הוא מגיע עם מאגר נתונים עדכני ועצום, שינויים גרפיים בעיצוב המשחק, וים של אפשרויות חדשות ודברים נוספים להתעסק בהם.
זה עדיין משחק ניהול הכדורגל הכי מתוחכם ומדויק שתפגשו, אבל היוצרים דאגו השנה להתאים את המשחק גם לקהל חדש ולהפוך אותו לנגיש יותר.

Football Manager 2013 לא צפוי לוותר על הכתר שלו כ"מלך משחקי המנג'ר" בתקופה הקרובה.
המצב הקלאסי החדש הוא מהלך מעניין שצפוי להשתלם בסופו של דבר, ולעודד אנשים רבים להצטרף לקהילת המכורים למשחק. בכל מקרה, המשחק עדיין יישאר הרחק מעל כל המתחרים שלו, בזכות רמת האתגר, התחכום והעומק שהוא מציג בכל שנה מחדש.



Pocket-lint
ציון: 5 מתוך 5

כשמשחקים ב-Football Manager 2013, רואים שכל דבר שיכול לעזור להוביל קבוצת כדורגל להצלחה שופר ולוטש ע"י היוצרים.
כל נושא האימונים שופר משמעותית, נראה כעת כמו Google Calendar או לוח זמני עבודה ופחות כמו טבלת נתונים, וכך גם כל התקשורת שלך כמנג'ר עם הקולגות ואנשי הצוות שלך.
אתה כבר לא מרגיש מוקף ביועצים ממוחשבים שנותנים כולם את אותה עצה. יש היררכיה, יש חלוקת תפקידים בצוות המקצועי, ואתה צריך לסמוך עליהם.
כל אלו עוזרים למשחק להתקרב למציאות ולהשתפר בדיוק שלו.

כמובן, המשחק הזה עדיין לא מתאים לכל אחד. אתה חייב לאהוב כדורגל, זה ברור, ואתה חייב לרצות להקדיש שעות שלמות מחייך כדי להוביל קבוצה וירטואלית לזכייה בתארים וירטואליים. אה, כן, אתה צריך גם כורסא נוחה וטובה כי אתה הולך לשבת הרבה שעות מול המחשב.

Football Manager 2013 הוא החווייה הכי שלמה עד כה, ועם חידושים כמו המצב הקלאסי ומצבי האתגר שכלולים בתוך המשחק, הוא גם נותן ערך כספי משתלם וברור. אין כמוהו.

ומה אתם חושבים?
לאחר ששיחקתם לא מעט זמן בגרסה המוקדמת ובדמו, שתפו אותנו בדעות שלכם על המשחק החדש.

הורדת הדמו של FM 2013
רשמים ראשונים (כתבת סקירה בלעדית)
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 05/11/2012
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה