שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, -18 שעות ו--27 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
סרטוני FM 2013 - היום הראשון
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - היום הראשון בתפקיד
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 09/10/2012 | צפיות: 2393
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



היום הראשון בתפקיד
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג את השינויים שנעשו ב-FM 2013 בכל הקשור לכניסה של המנג'ר לתפקיד ובמטלות הראשונות שמוצגות בפניו.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




היום אנחנו נספר על השינויים שעשינו ב-Football Manager 2013 בכל הקשור לכניסה שלך לתפקיד המנג'ר והיום הראשון שלך בתפקיד. ניסינו להפוך את תהליך הכניסה לתפקיד לפשוט יותר, כדי לעזור לכם לשחק את המשחק כפי שאתם רוצים לשחק.
זה נעשה ע"י מספר פגישות שיהיו לכם מיד עם כניסתכם לתפקיד המנג'ר.

לאחר שבחרת את הקבוצה שתרצה לאמן, תקבל לתיבת הדואר (Inbox) מספר ידיעות וחדשות לגבי הכניסה שלך למועדון. ברגע שעברת את מפתן הדלת, תקבל הודעה אישית מיו"ר הקבוצה שיכריז על הציפיות של ההנהלה באופן כללי וגם על הציפיות לגבי סגנון המשחק של הקבוצה.
מיד לאחר שתסיים לקרוא את ההודעה מהיו"ר, אתה תוזמן לפגוש את ההנהלה. בשיחה איתם, הם יתנו לך רקע על המועדון ויספרו בדיוק מהן הציפיות שלהם ממך וכמה כסף הם מוכנים לתת לך כדי להשיג אותן.
אחרי המפגש עם חברי ההנהלה של המועדון, אתה נפגש לשיחה עם עוזר המנג'ר שלך. במפגש הזה עוזר המנג'ר ישאל אם תרצה שהוא יארגן משחק ידידות בתוך הסגל, והאם תרצה שהוא ירכיב עבורך דו"ח קבוצתי. זה מאוד יעזור לך להכיר את הקבוצה אליה הצטרפת.
בשיחה עם העוזר אתה גם יכול לקבוע באיזו תדירות יתקיים מפגש של הצוות המקצועי, בו תקבל פידבק על התקדמות השחקנים. אם אתה סומך על הידע של צוות המאמנים שלך - תרצה אולי לקבוע מפגש שבועי. אם אתה מעדיף לא לקבל עצות - תוכל לקבוע מפגש כל 3 חודשים.
עוזר המנג'ר ייתן לך גם הזדמנות לדבר על נושאים שונים שקשורים לניהול המועדון ושהוא יכול לעזור לך בהם - קבוצת המילואים, מסיבות עיתונאים, ארגון משחקי ידידות ועוד.

המפגש הבא שתקיים ביום הראשון שלך בתפקיד הוא מפגש עם צוות הסקאוטים, שיאמרו לך מהם החלקים הפחות טובים בסגל וימליצו לך על שחקנים שיכולים לחזק אותו. אתה יכול לתת להם משימות סקאוטינג ולשלוח אותם לחפש שחקנים.

בנוסף למפגשים, אתה יכול להישאר מעודכן לגמרי עם כל החדשות והידיעות על מה שקורה מסביבך, ע"י הגדרת מנוי החדשות שלך (בחירה של סוגי הידיעות שתרצה לקבל לתיבת הדואר). העוזרת האישית שלך תמליץ לך על נושאים שיתאימו לך, ואתה תוכל להוסיף ולהוריד נושאים מהרשימה, נושאים עליהם תקבל עדכונים קבועים בתיבת הדואר.
זה מאוד שימושי אם אתה רוצה לעקוב אחר ליגות אחרות ולקבל מידע על שחקנים שמרשימים בליגות השונות באירופה ובכל העולם.

לבסוף, ההנהלה עשויה להציע לך להגדיל את התקציב שלך לעונה שבפתח. אבל כל הגדלה של התקציב תגיע יחד עם עלייה בציפיות. אם אתה תגדיל את הציפיות מ"סיום במרכז הטבלה" ל"זכייה באליפות" רק כדי לזכות בתקציב מוגדל, אבל בסוף תיכשל בהשגת המטרה - ההנהלה לא תהיה מרוצה מכך.
כשתחזור מהמפגשים לתיבת הדואר שלך, תראה שכל הדו"חות שביקשת מהצוות המקצועי במהלך השיחות יופיעו בידיעות הרלוונטיות. לאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים שתוכל לבחור האם להיות נוכח בה, אבל לא כדאי להבריז ולהסתבך עם התקשורת כבר ביום הראשון בתפקיד.

אנחנו מקווים שתהליך הכניסה לתפקיד יספק לכם את כל המידע שתצטרכו כדי להיות מוכנים לעונה שבפתח.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 09/10/2012
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה