שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3448 ימים, -17 שעות ו--34 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
סרטוני FM 2013 - שיחות אישיות
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - שיחות עם שחקנים ואנשי צוות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 28/09/2012 | צפיות: 2299
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



שיחות אישיות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק בשדרוגים בתחום השיחות האישיות עם השחקנים ואנשי הצוות ב-FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




במשחקים האחרונים בסדרת Football Manager כל נושא היחסים והשיחות בין המנג'ר, השחקנים ואנשי הצוות המקצועי הפך לחלק חשוב ביותר בתפקיד המנג'ר.
בדיוק כמו בעולם האמיתי, לכל שחקן ולכל איש צוות יש אישיות שונה ותכונות מגוונות, מה שאומר שאתה, המנג'ר, צריך להתמודד עם מגוון רחב של בעיות ודאגות.
המשחק החדש Football Manager 2013 ממשיך את המגמה הזו, כאשר עכשיו תוכל לנהל שיחות אישיות עם מגוון רב יותר של אנשים ועל מגוון רב יותר של נושאים.

התקשורת הבין אישית המוגברת הזו לא קשורה רק לשחקנים ואנשי הצוות שלך. השנה פתחנו גם אפשרות לדיאלוג בין מנג'ר של מועדון לבין המנג'ר של הנבחרת.
אם אתה מנג'ר של קבוצה, במשחק החדש תוכל להגיב על החלטות של מנג'ר הנבחרת. למשל, אם אתה חושב ששחקן מסוים לא ראוי להיכלל בסגל הנבחרת, אתה יכול לומר זאת למנג'ר הנבחרת.
כדאי להיזהר, כי אם תתעסק יותר מידי עם מנג'ר הנבחרת, סביר להניח שלא יאהבו אותך שם.

ב-FM 2013 יש יותר אפשרויות לומר דברים לשחקנים שלא משחקים בקבוצתך, באמצעות הודעות לתקשורת.
למשל, אם אתה מאמן מועדון גדול ואתה חושק בשחקן צעיר ומוכשר מליגה נמוכה, אתה יכול כעת להוציא הודעה לתקשורת ובה אתה מצהיר שהשחקן הזה טוב מידי בשביל לשחק בליגה הזו. סביר להניח שדבר כזה מאוד ישפר את הביטחון שלו ואת הרצון שלו להתקדם.
נושאי השיחה החדשים שהוספנו יכולים לעזור לקבוצה שלך להשיג הצלחות. למשל, כעת אתה יכול לבקש משחקן בקבוצה שלך שישבח את הקבוצה בפני אחד החברים שלו או בפני חבר שלו בסגל הנבחרת (כדי לשכנע אותו לחתום אצלך). אם הוא יסכים לעזור לך, כנראה שהסיכויים שלך להחתים את השחקן יגדלו.

מלבד כל נושאי השיחה החדשים שהכנסנו למשחק, עשינו גם מספר שיפורים בשיחות שהיו קיימות.
ב-FM 2013 תוכל להעמיק הרבה יותר בשיחות האישיות שלך עם השחקנים. למשל, תהיה לך כעת אפשרות להגן על שחקן רכש שלך שהאוהדים לא מרוצים ממנו, לבקש משחקן להשתחרר מסגל הנבחרת, או לבקר שחקן על טעויות קריטיות שעשה במשחקים האחרונים.

הטיפים מאנשי הצוות המקצועי הופכים במשחק החדש ליותר אינפורמטיביים ונגישים. כעת אתה יכול לצפות בנושאים החמים ביותר שהעלו אנשי הצוות שלך ישירות מתוך מסך הסגל של הקבוצה (כפתור Get Advice From Staff). זה אומר שתוכל לקבל טיפים מאנשי הצוות ולהגיב לכל אחד בצורה מהירה יותר וקלה יותר.
אנשי הצוות יבואו אליך כעת עם טיפים והצעות במספר רב יותר של נושאים ותחומים, כמו למשל מה כדאי לומר במסיבת העיתונאים לפני ואחרי משחק, או איך להשיג יחסים טובים עם קבוצת הבת החדשה.
בנוסף, יש עכשיו יותר אפשרויות לשיחות עם אנשי הצוות. כמו למשל לבקש מאיש צוות להישאר במועדון, במקרה שקבוצות אחרות הגישו לו הצעות.
כמובן גם שאם תרצה, תוכל להתעלם מהטיפים שלהם. האיכות של הטיפים תלויה מאוד ביכולת של איש הצוות ובאישיות שלו. איש צוות עם יכולות נמוכות ייתן לך גם המלצות והצעות גרועות.

מסך "חוות הדעת של ההנהלה" (Board Confidence) קיבל גם הוא תוספת בדמות אזור חדש - הבטחות להנהלה (Board Promises). באזור החדש ההנהלה תגיד לך בדיוק עד כמה היא מרוצה או מאוכזבת מההישגים שלך, ביחס להבטחות שהבאת כשחתמת במועדון (הבטחות כמו לשחק כדורגל התקפי, לתת דקות משחק לשחקנים צעירים וכו').
אם ההנהלה תרגיש שאתה מצליח בתחום הזה, זה עשוי להציל אותך מפיטורין במקרה של משבר.

אלו הם רק חלק מהשינויים שעשינו בתחום האינטראקציה והשיחות האישיות ב-FM 2013, ואנחנו מקווים שהם יסייעו לכם להוציא את המיטב מהשחקנים ואנשי הצוות.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 28/09/2012
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה