שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, -11 שעות ו--22 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
סרטוני FM 2013 - העברות וחוזים 1
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - העברות וחוזים (חלק 1)
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 24/09/2012 | צפיות: 2706
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



העברות וחוזים 1
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק בשיפורים שנעשו במערכת ההעברות והחוזים ב-FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




ב-Football Manager 2013 תהיה לך יותר שליטה מאשר במשחקים הקודמים בכל הקשור להעברות ולחוזים של שחקנים.
השנה נעשו התפתחויות מאוד משמעותיות בתחומים הללו, שמוסיפות רמה חדשה לגמרי של מציאותיות למשחק.

בואו נתחיל עם נושא מינוי המנג'רים במשחק. ב-FM 2013 שדרגנו את האופן שבו זה עובד, עם מספר בדיקות התאמה שנעשות בין המנג'ר למועדון, למשל האם המנג'ר דובר את השפה שמדברים במועדון, והאם גישת המשחק של המנג'ר דומה לסגנון הכדורגל של המועדון.
למשל, אם יש בעלים שאוהב שהקבוצה שלו משחקת כדורגל מלהיב ושמח, אז סביר להניח שהוא יעדיף להביא לקבוצה שלו מנג'ר שמשחק בסגנון התקפי וחופשי, מאשר מנג'ר הגנתי שמשחק על כדורים ארוכים.
כאשר מנג'ר עובר ממועדון אחד לאחר, כל סעיפי סגנון המשחק שלו עשויים להיות מכריעים (גישה, מנטליות, אגרסיביות וכו').

כאשר מועדון מציע לך לעבור לאמן אצלו, ההנהלה תציין בהצעת החוזה כיצד היא מצפה מהקבוצה לשחק תחת הדרכתך (כדורגל התקפי/כדורגל הגנתי/מסירות ארוכות וכו'). אתה תוכל לדון איתם על זה ולהוסיף גם סעיפים משלך - למשל, עבודה אינטנסיבית על מצבים נייחים, בניית הקבוצה סביב שחקנים צעירים, החתמת כוכבים וכו'.
כדאי להיזהר עם זה, כי אם תהיה אי הסכמה בינך לבין ההנהלה על סגנון המשחק ועל גישת הניהול - זה עלול לעלות לך בתפקיד.

FM 2013 מביא עימו גם שינויים גדולים בתחום ההעברות, שינויים שיהפכו את מעבר השחקנים בין המועדונים ואת השווי של השחקנים ליותר ריאליסטיים מבעבר.
במשחק החדש, מנג'רים ממוחשבים ינסו להביא שחקנים שמתאימים יותר לסגנון המשחק של הקבוצה. למשל, מנג'ר שאוהב שהקבוצה שלו משחקת עם מסירות של נגיעה אחת, יחפש שחקנים עם יכולות Passing, Decisions, Vision גבוהות. השינוי הזה יהפוך את ההעברות במשחק ליותר ריאליסטיות.

שינוי גדול נוסף במערכת ההעברות הוא שהקבוצה המוכרת תהיה כעת חכמה יותר בניהול המו"מ.
אתם בטח זוכרים שבמשחקים הקודמים בסדרה היה מאוד פופולרי לקנות שחקנים כאשר התשלום מחולק על פני 48 חודשים ואין שום תשלום במזומן, הכל בתשלומים, מה שהפך לפרצה פופולרית במשחק שאיפשרה לקנות שחקנים שקבוצתם סירבה למכור אותם.
גם במשחק החדש ניתן יהיה לחלק את התשלום על פני 48 חודשים, אך המועדונים עכשיו יהיו יותר חכמים וידרשו ממך גם תשלום במזומן.
גם ההנהלה שלך תפקח עכשיו יותר על העסקאות הללו כאשר המצב הכספי של של הקבוצה קשה, והמוניטין שלך יוכל לעזור לך כשתצטרך את אישור ההנהלה על העברות שמעורבים בהן סכומי כסף גדולים. אם למשל ההנהלה לא מאמינה שאתה תהיה במועדון בעוד 48 חודשים, סביר להניח שהיא לא תאשר לך לקנות שחקנים ב-48 תשלומים.

ב-FM 2013 הוספנו גם סעיפים חדשים שיאפשרו לך להעמיק יותר בעסקאות הרכש והמכירה של המועדון שלך.
למשל, יש סעיפים חדשים בחוזה השחקן שמאפשרים לך לשלם לשחקן בונוס במקרה של עליית ליגה או הינצלות מירידת ליגה.
כשאתה מציע למועדונים אחרים שחקן בהשאלה אתה יכול כעת לציין את דרישות המינימום שלך. למשל, אתה יכול לדרוש שהשחקן יקבל דקות משחק בקבוצה הבוגרת, ואפילו לציין את העמדה בה אתה רוצה שהשחקן שלך ישחק שם.
יש גם יותר גמישות באופן שבו אתה מנהל מו"מ על השאלות. למשל, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך את אחוז תשלום השכר (Wage Contribution) שהמועדון המשאיל דורש ממך אבל יש לך תקציב העברות פנוי, אתה יכול עכשיו לשלם למועדון תשלום חודשי גבוה יותר עבור השחקן המושאל במקום להשתתף בתשלום השכר שלו.
בנוסף, שחקן מושאל שמרגיש שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק יוכל כעת לבקש להפסיק את חוזה ההשאלה.

למרות החידושים האלו, עשינו גם כמה צעדים שיהפכו את החיים של המנג'ר לקצת יותר קלים בשוק ההעברות.
דוגמה אחת היא שכעת אתה תקבל הודעות כאשר שחקן שנמצא ברשימת קניות שלך (shortlist) הוכנס לרשימת ההעברות בקבוצתו, כדי שתוכל להשיג אותו כמה שיותר מהר. דוגמה נוספת היא שניתן כעת לבחור שהמשחק יסרב אוטומטית לכל הצעה ממועדון מקומי (במקרה של שחקן שאתה רוצה למכור אך ורק לקבוצה בחו"ל).
ואל תשכחו גם שב-FM 2013 יש את תפקיד "המנהל המקצועי" (Director of Football), אליו אתם יכולים להעביר את כל האחריות על ההעברות ועל ניהול המו"מ, אם תרצו בכך (דיברנו על זה בסרטון נפרד).

שיפור נוסף שעשינו קשור לסקאוטינג ולדו"ח שהם שולחים לך על שחקנים.
בדו"ח הסקאוט החדש, השחקן מדורג בכל תפקיד שהוא יכול לשחק בו (לכל תפקיד יש דירוג כוכבים), מה שיעזור לך לבחור שחקנים שמתאימים לתפקיד (Role) ספציפי.
בנוסף, בפרופיל של שחקנים שיש עליהם דו"ח סקאוטינג יוצגו כוכבי הדירוג במסך הראשי של הפרופיל. שינוי שיקל עליך להבין את האיכות של השחקן ולקבל החלטה לגביו.

בדיוק כמו במציאות, רכש ומכירה של שחקנים זה משהו שמנג'ר חייב להצליח בו. בקרוב תוכל לבחון עד כמה אתה טוב בזה, ב-Football Manager 2013.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 24/09/2012
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה