שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -7 שעות ו--45 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
בלוג FM 2012 - עיצוב וממשק
לקראת השחרור המתקרב של FM 2012, מפתחי המשחק כותבים בלוג וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - העיצוב המשופר וממשק המשתמש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 27/09/2011 | צפיות: 2688
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-21/10/2011 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד למעריצי המשחק.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



עיצוב וממשק המשתמש
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

במשחק מורכב כמו Football Manager, משחק שכולל המון אפשרויות ומידע, הממשק בין המשתמש לבין המחשב הוא אחד הדברים החשובים ביותר. בלי ממשק משתמש נוח ופשוט, המשתמש לא יוכל למצוא את המידע שהוא מחפש על המסך ואת האפשרויות שקיימות במשחק.

סיפרתי כבר מספר פעמים בעבר על כך שאנחנו עובדים עם חברות שמתמחות במבחני שימושיות במטרה לשפר את ממשק המשתמש של Football Manager ולהפוך אותו לפשוט וקל יותר עבורכם, השחקנים. גם השנה עשינו את זה.
השנה גם עקבנו אחרי הטסטרים שלנו במטרה לראות באילו מסכים הם צופים, על אילו כפתורים הם לוחצים ולאיזה איזור במסך הם מסתכלים בעיקר. כל העבודה הזו עזרה לנו לשפר את חוויית המשתמש ב-Football Manager 2012.

עבור אלו שמשחקים Football Manager הרבה זמן ורגילים לממשק, העיצוב השנה ידרוש הסתגלות קצרה. מספר אפשרויות הועברו למיקום אחר, יש תפריטים חדשים, הפרדה ברורה יותר בין המסכים שקשורים ל"מועדון" לבין המסכים הקשורים ל"סגל" ועוד. במשחק החדש העיצוב ברור ונוח יותר כך שלאחר ההסתגלות תגלו שכל אפשרות נמצאת במקום ההגיוני ביותר.
הוספנו גם חידוש נחמד שנקרא "ממשק משתמש חכם", שזה אומר שהוא יידע להתאים את עצמו למסך בצורה חכמה כך שבמסכים רחבים יוצג יותר מידע ובמסכים עם מעט שטח יוצגו רק הפרטים החשובים.
ניתן לצפות בזה בסרטון הבא:



ממשק המשתמש החכם משפיע במיוחד על מסכי הסקירה (Overview), אלו מסכים המכילים סיכום על מועדון, שחקן, מדינה, מנג'ר ועוד. ככל שהרזולוציה של המסך תגדל, כך יהיה יותר מידע במסך הסקירה.
השנה יש גם מסך Overview לשחקנים (סקירה של כל המידע החשוב על השחקן) וזהו גם מסך ברירת המחדל שיופיע אם תלחצו על שם של שחקן ב-FM 2012. אם אתם שמרנים ורוצים להחזיר את זה למצב שהיה בעבר (שבו יכולות השחקן מוצגות ברירת מחדל בלחיצה עליו), ניתן לעשות זאת במסך ההגדרות.

במסך סגל הקבוצה, וכן ברוב המסכים שמציגים טבלאות עם עמודות, אתם יכולים ב-FM 2012 להוסיף ולהסיר עמודות ככל שתרצו, כדי לקבל את התצוגה הרצויה.
אם כבר אנחנו עוסקים בהתאמה אישית של מראה המשחק, אפשר גם לספר שהשנה ניתן לשנות את צבעי הטקסט במשחק בקלות.
בעבר כדי לשנות את הצבעים היה צורך לערוך קובץ XML בצורה לא פשוטה במיוחד. השנה יש אזור חדש של "צבעי יכולות" במסך ההגדרות, בו ניתן לבחור את הצבעים ליכולות ולטקסטים השונים שמוצגים במשחק.

ב-Football Manager 2012 כפתורי "אחורה" ו"קדימה" המאפשרים לנוע בין המסכים השונים, עובדים בצורה יותר הגיונית (על פי מסכים ולא על פי פריטים).
במשחקים הקודמים אם היית במסך סגל קבוצה, נכנסת לפרופיל שחקן ואז למסך החוזה של השחקן, אם היית לוחץ על "אחורה" - המשחק היה מחזיר אותך למסך סגל הקבוצה. ב-FM 2012 המשחק יחזיר אותך באמת למסך הקודם שצפית בו, במקרה הזה - פרופיל השחקן.
הכפתורים האלו עובדים השנה בדיוק כמו בדפדפן האינטרנט שלכם, כך שאפילו אם תלחצו ותחזיקו את העכבר על כפתור "אחורה", כל 25 המסכים האחרונים שצפיתם בהם יוצגו, ותוכלו לבחור בדיוק לאן לחזור אחורה.
גם כאן, אם אתם שמרנים ומעדיפים את הצורה שבה הכפתורים האלו עבדו בעבר - ניתן לשנות זאת במסך ההגדרות.

יש גם שינויים מאוד גדולים לאופן שבו אתם מחפשים שחקנים ואנשי צוות במשחק, עם מערכת סינון הרבה יותר חזקה.
יש כמובן אפשרויות סינון חדשות, אבל זה בעיקר קל ומהיר יותר לסנן שחקנים ולמצוא בדיוק את השחקן או איש הצוות שאתה מחפש להחתים.
אפשרויות החיפוש החדשות הן משהו שקשה להסביר במילים, אז לפניכם מספר תמונות מתוך FM 2012 שיסבירו בדיוק על מה מדובר.









חשוב גם לציין שהרשימה מתעדכנת אוטומטית ברגע שאתה משנה את אחד מהפרמטרים שלך בחיפוש.
ואם אנחנו כבר בעניין של תמונות מתוך FM 2012 - מחר יהיה בלוג מיוחד. במקום בלוג רגיל אנחנו פשוט נפרסם ים של תמונות מתוך המשחק החדש, כדי שתוכלו לראות את החידושים והשינויים שדיברנו עליהם בבלוגים האחרונים.

הבלוג המקורי באתר SI

עמוד המשחק של FM 2012 - מידע, תמונות ועדכונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 27/09/2011
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה