שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3450 ימים, -5 שעות ו--23 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
בלוג FM 2012 - תקשורת וחדשות
לקראת השחרור המתקרב של FM 2012, מפתחי המשחק כותבים בלוג וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - החידושים בתחום התקשורת
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 19/09/2011 | צפיות: 2547
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-21/10/2011 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד למעריצי המשחק.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



תקשורת וחדשות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

במהלך השנים האחרונות הוספנו חדשות וידיעות רבות למשחקי Football Manager כדי להכניס אתכם לאווירה ולגרום לכם להרגיש כאילו עולם הכדורגל בו אתם מאמנים הוא אמיתי.
לפעמים בזמן המשחק אתה מקבל כל כך הרבה ידיעות לתיבת החדשות שלך, שזה כבר נראה מוגזם ועמוס.
לכן, אחד הדברים שבדקנו השנה ב-Football Manager 2012 זה איפה אנחנו יכולים להימנע מחזרה של מידע, כדי שאתם עדיין תקבלו את כל המידע שאתם צריכים ורוצים, אבל שלא יהיו ידיעות זהות על אותם אירועים.
אנחנו קראנו לפרוייקט הזה "מיזוג החדשות". חלק מזה ישנה את האופן שבו אתם משחקים ב-Football Manager, אבל נדבר על זה בהמשך.

אחרי שסרקנו את כל הידיעות והחדשות במשחק בחיפוש אחר כאלו שחוזרות על עצמן ומכילות את אותו מידע, היינו צריכים לעבור על הכותרות של כל הידיעות האלו כדי לוודא שהן מתארות בצורה מדויקת את מה שכתוב בידיעה עצמה.
היו כמה כותרות מאוד קלות כמו מקרים שמספר שחקנים הולכים להחמיץ משחק חשוב או שמספר שחקנים משוחררים בתום העונה, אז עכשיו אתה מקבל ידיעה אחת שכוללת את כולם, עם כותרת רלוונטית. אבל היו גם מקרים שבהם עשינו מיזוג לידיעות יותר מורכבות כמו "מועדונים שמחפשים מנג'ר חדש" או "מנג'רים שפוטרו". הדברים האלו עכשיו יאוחדו לידיעה אחת.

חלק מהידיעות שמוזגו ישנו מעט את הצורה שבה אתם משחקים. הידיעות שמדווחות על המלצת סקאוטים מוזגו לידיעה אחת, כך שאם סקאוט רוצה להמליץ לך על מספר שחקנים, אתה תקבל ידיעה אחת מסוכמת ולא ידיעות נפרדות. כנ"ל לגבי דו"ח משחקי נבחרות.
כל המיזוגים האלו נעשו כדי למנוע מצב של ידיעות שחוזרות על עצמן.

אבל השינוי הגדול באמת הוא האופן שבו ידיעות המדווחות על הצעת העברה מוצגות כעת. אם אתה מציע שחקן שלך למועדונים אחרים ומקבל הצעות רבות על השחקן ממועדונים שונים, אתה לא תקבל הרבה ידיעות נפרדות אלא רק ידיעה אחת מסוכמת שתציג לך מי הציעה ומי לא רוצה אותו.
השינוי הזה נותן הרבה יותר בולטות למסך "מרכז ההעברות" החדש, עליו אני אדבר בפירוט בבלוג נפרד.

כמובן, יש עוד המון המון ידיעות וחדשות שעודכנו בצורה הזו, לא רק אלו שציינתי. אבל זה לא יהיה כיף לספר הכל, אז אני אשאיר לכם לגלות לבד.
בנוסף, שיפרנו המון ידיעות קיימות באמצעות הוספת מידע ועדכון הטקסטים - ידיעות על פתיחה וסגירה של חלון העברות, יותר פרטים על הופעת הבכורה של שחקן, שיפורים בדיווחים לפני ואחרי משחקים, יותר חדשות על שחקנים מאוכזבים, ידיעות על כמות הכסף שתקבל עבור שידור בטלוויזיה של משחקים ועוד המון.

כמובן, אתם יכולים לשלוט על כל הידיעות האלו באמצעות מסך ה"מנוי לעדכונים", ששופר ב-Football Manager 2012. כעת יותר קל לאפס את השינויים, ניתן להירשם כמנוי עדכונים על שחקנים, מועדונים ואנשי צוות דרך מסך החיפוש, וניתן גם להירשם כמנוי על עדכונים בנושא פרסים.

ואם כבר אנחנו מדברים על תקשורת, אי אפשר לשכוח את מסיבות העיתונאים.
בנוסף לשיפורים רבים שעשינו לשאלות הקיימות, יש גם כמה שאלות חדשות כמו למשל על שחקנים שמכרת, עומס משחקים לקבוצה, מרווח זמן בין משחק למשחק, ואפילו שאלות ספציפיות על שחקן שבעט כמה פעמים לקורה באותו משחק.

זהו להיום. נחזור מחר עם בלוג חדש.

הבלוג המקורי באתר SI

עמוד המשחק של FM 2012 - מידע, תמונות ועדכונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 19/09/2011
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה