שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3455 ימים, -13 שעות ו--6 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
כתבות (הפופולריים)
בלוג FM 2012 - העברות וחוזים
לקראת השחרור המתקרב של FM 2012, מפתחי המשחק כותבים בלוג וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - השיפורים בתחום החוזים וההעברות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 16/09/2011 | צפיות: 3627
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-21/10/2011 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד למעריצי המשחק.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



העברות וחוזים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

כשאני משחק Football Manager אני ממש כמו סוחר יהלומים. קונה, מוכר, מנהל מו"מ. תמיד כיף למצוא יהלום לא מלוטש ממדינה רחוקה, להפוך אותו לכוכב עולמי, להפיק ממנו את השנים הכי גדולות שלו ואז למכור אותו תמורת מיליונים.
עבורי ועבור מנג'רים כמוני, Football Manager 2012 מביא השנה הרבה שיפורים ותוספות.

בואו נתחיל עם השיפורים בכל הנוגע לחוזי חובבנים ועם התוספת של חוזה ללא התחייבות (Non-Contract).
חוזים ללא התחייבות (הנקראים Non-Contract) מאוד דומים לחוזים של שחקני חובבים (Amatuer Contracts). בשניהם השחקנים רשאים לעבור ממועדון אחד למועדון אחר בצורה חופשית. מה שמיוחד ב-Non-Contract היא העובדה שהשחקנים יכולים להרוויח כסף מבונוסים ומהופעות.
ניתן לחתום חוזים כאלו לא רק עם שחקנים, אלא גם עם אנשי הצוות של המועדון.
כמובן, כמו במציאות - גם ב-Football Manager 2012 החוזים הללו יתקיימו במועדונים קטנים, אז אם אתם מאמנים את ברצלונה - אל תצפו לחתום על חוזה ללא התחייבות.

כשהצגנו את התמונות הראשונות של FM 2012 לפני כחודש, רבים הבחינו שבמסך החוזה סעיף של "בונוס נאמנות" (loyalty bonus) החליף את ה"מענק חתימה" (signing on fee).
זה שינוי שהחלטנו להכניס בעקבות חוזים אמיתיים שקיבלנו לידינו, בהם ראינו שמענק החתימה משולם כעת במשך הזמן של החוזה, ולא בפעם אחת. זהו בעצם "בונוס הנאמנות".

דבר נוסף שהזכרנו אז הייתה האפשרות לנעול סעיפים ספציפיים בחוזה של שחקן במהלך מו"מ. לדבר הזה יש המון השפעה במהלך ניהול מו"מ מול סוכן שחקנים, במיוחד כשיש לקבוצתך תקציב מוגבל.
נגיד שיש לך תקציב שכר מוגבל ויכולת להציע עד 5,000 דולר לשבוע, אבל השחקן דורש 7,000. במקום להיות מתוסכל מכך שהמו"מ תקוע, תוכל כעת לנעול את סעיף שכר הבסיס על 5,000, וכך הסוכן שלו יחפש דרכים אחרות להשיג את הכסף הזה בחוזה (בונוסים, אחוזים ממכירה וכו'). או שהוא פשוט יסכים להצעה שלך. או שיחליט לפוצץ את המו"מ. אבל לפחות אתה יודע איפה אתה עומד במו"מ.

ישנם עוד כמה שינויים קטנים במו"מ על חוזה, כמו למשל אפשרות קלה יותר לבטל או לשנות את הצעת החוזה שלך, כולל אפשרות לפתוח את החוזה למו"מ מחדש אחרי שהסוכן כבר קיבל אותו, במקרה שמועדון אחר מציע הצעה טובה יותר לשחקן ואתה מעוניין לשפר את הצעתך.
יש גם סעיפי שחרור מינימום חדשים - סעיף שחרור למועדונים זרים, סעיף שחרור למועדונים מקומיים, וסעיף שחרור למועדונים גדולים יותר. כמו כן, נוסף סעיף חדש שניתן להציע - "העלאת שכר אחרי X הופעות נבחרת".

מה לגבי המקרים ששחקן לא רוצה להישאר במועדון שלך יותר?
ב-Football Manager 2012 הגדלנו את הסיכוי ששחקן יבקש ממך ביטול הדדי של החוזה, כמו במקרה שהקבוצה יורדת ליגה, או אם הוא ברשימת ההעברות.
אתה יכול גם, באמצעות שיחה אישית עם שחקן, להציב בפניו אולטימטום אם הוא לא מסכים לחדש את החוזה שלו בשנה האחרונה של החוזה - או שיחתום על חוזה חדש או שיוצב ברשימת ההעברות.
באמצעות השיחה האישית תוכל גם להסביר לשחקן מדוע אתה מציב אותו ברשימת ההעברות.

סוכני השחקנים במשחק החדש יהיו חכמים יותר ויציעו לך שחקנים בהתאם למה שאתה צריך. אם אמרת במסיבת עיתונאים שאתה מחפש שוער חדש לקבוצה, תצפה למבול של פניות מסוכנים לגבי שוערים.
ניתן גם לקבל כעת הסברים מפורטים יותר מהמשחק לגבי הסיבה בגללה מועדון לא מגיש הצעה כספית על שחקן, למרות שהוא מעוניין בו.


מסך "מרכז ההעברות" החדש

מסך "מרכז ההעברות" עבר שיפוץ מאסיבי ב-Football Manager 2012.
כעת המסך הזה הוא באמת הצינור הראשי שדרכו אתה מוכר שחקנים. המסך כולל הרבה יותר מידע על העסקאות שמתבשלות במועדון ומאפשר להשוות את ההצעות השונות בקלות, כמו גם להסכים, לדחות את להיכנס למו"מ ישירות מתוך מסך "מרכז ההעברות".

זהו. סופ"ש נעים, נחזור עם בלוג חדש ביום שני.

הבלוג המקורי באתר SI

עמוד המשחק של FM 2012 - מידע, תמונות ועדכונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 16/09/2011
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה