שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -2 שעות ו--34 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
בלוג השנה (הפופולריים)
"בלוג השנה 2011" - מועמד 2
במהלך הימים הקרובים נחשוף את מועמדי "בלוג השנה 2011" ונערוך היכרות עם יוצריהם. הבלוג השני הוא "פאלרמו - סיפורו של עיתונאי"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 24/08/2011 | צפיות: 2335
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2011
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות "בלוג השנה 2011".
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בחבילת פרסים שווה מתנת חברת SEGA.
במהלך השבוע אנחנו נחשוף בהדרגה את המועמדים לזכות בתואר "בלוג השנה 2011" והפעם מועמד מספר 2 - "פאלרמו - סיפורו של עיתונאי" של הגולש adamro (אדם).



"פאלרמו – סיפורו של עיתונאי" הוא בלוג מקורי במיוחד שסופר באמצעות עלילה מאוד לא שגרתית, ומכאן ככל הנראה הפופולריות הרבה שצבר בשנה האחרונה.
הבלוג מספר בגוף ראשון את סיפורו של כתב ספורט שנשלח למשימה לא קלה - לעקוב ולסקר את המאמן הישראלי המצליח עידן רומנו, אשר מונה למאמן פאלרמו.

17 העדכונים שכולל הבלוג מושקעים, משלבים תמונות מתוך המשחק ומידי פעם גם תמונות שמנתחות את שערי הקבוצה.
בבלוג משולבות שיחות מגוונות בין הדמויות המובילות וישנה עלילה מעניינת שמתפתחת במהלך העדכונים.
"פאלרמו - סיפורו של עיתונאי" זוכה להערכה רבה מצד גולשי האתר ומצד כותבי הבלוגים ומהווה השראה עבור בלוגים באתר. הבלוג נסגר בחודש דצמבר.
הבלוג מדורג במקום ה-5 בדירוג הצפיות, במקום ה-6 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-7 בדירוג המנויים.


סטדיו רנזו ברברה - אצטדיון הקבוצה

היכרות עם היוצר - adamro

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
הבלוג שלי, "פאלרמו - סיפורו של עיתונאי", הוא בעצם הבלוג הראשון והיחידי שכתבתי. לקח לי לא מעט זמן להחליט עם איזו קבוצה לעשות את הבלוג הראשון שלי מרגע שהתחלתי להיות פעיל באתר, ואפילו עוד יותר זמן להחליט באיזה פורמט אני עושה אותו. מה שידעתי אבל הוא שהפורמט של הבלוג הולך להיות שונה מהרגיל ושיהיה בו משהו מיוחד.

התחלתי להריץ כל מיני רעיונות בראש של מה יכול להפוך את הבלוג למעניין ונעים לקריאה. קראתי כל מיני בלוגים ישנים וחדשים וראיתי שהרוב עובדים על דיווחים עם קצת תוספות מסביב.

החלטתי שהבלוג שלי יהיה אחר לגמרי, שתהיה לו עלילה. כשהגעתי למסקנה הזו הבנתי שלבנות עלילה על מאמן כדורגל, כאשר המשחק מובנה למאמן כדורגל, זה לא באמת יעבוד, זה יהיה מאוד דומה לבלוגים שכבר רצים.

לכן חשבתי מה יש מסביב לעולם הכדורגל שיכול להיות מעניין לספר עליו. ככה הגעתי לשתי הדמויות ה"משניות" בבלוג, שהן בעצם הדמויות הראשיות ברוב הסיפור:
א. אני, כביכול, העיתונאי שמסקר את המאמן של פאלרמו. עיתונות וספורט תמיד הולכים חזק ביחד. נדירים חובבי הספורט שלא קוראים עיתונות ספורטיבית. למה? כי זה מסקר באמת את מה שקרה, זה מתעסק בדברים הצהובים מסביב, וזה פשוט מעניין, כי בשורה התחתונה, את הספורט עצמו גם אתה רואה, מה שקורה מסביב אתה לא.
ב. יולי, אשתו של המאמן, הפסיכולוגית הספורטיבית. זאת דמות שהיא קצת תלושה מעולם הספורט האמיתי, אבל צד נשי תמיד מוסיף לסיפור, והשתדלתי שיהיו לה תכונות רלוונטיות לבלוג שיוסיפו לו עניין.

לקבוצה פאלרמו הגעתי כבר במשחק הקודם, FM 2010, כאשר באחת השמירות הארוכות שלי ראיתי אותה מתפתחת לאחת הקבוצות החזקות ביבשת, ובמצב כזה פוטר להם המאמן והציעו לי את העבודה. ברגע ההוא אמרתי לעצמי שאני לא אקח אותם, אבל שאני אעשה את התהליך המלא בגרסה של 2011.
כאשר התלבטתי באיזו קבוצה לבחור, אותו אתגר משנה שעברה קפץ לי לראש והתאים לי כמו כפפה ליד לכל סיפור המסגרת.

מבחינת הישגים, הבלוג מתאר את העונה הראשונה שלי עם פאלרמו בהרחבה. עונה בה הפסדתי את האליפות במחזור האחרון, הפסדתי בפנדלים בחצי גמר הגביע האיטלקי והפסדתי בחצי גמר הליגה האירופאית.

את השמירה המשכתי לעוד שלוש עונות בהן זכיתי בדאבל ותארים נוספים. את הפירוט על כך גם פרסמתי בעידכון האחרון של הבלוג, אך לא בהרחבה ובפירוט כמו העונה הראשונה.

למרות שההישגים המוצגים בבלוג הם לא מהמרשימים ביותר, והבלוג מסקר רק עונה אחת, אני חושב שה"בשר" של העלילה במהלך העונה הופך דבר זה לפחות משמעותי.


פאלרמו כובשת

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
הבלוג הוא "אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות" של אור, בלוג נוסף שהצליח לשלב עלילה והומור בתוכו. היה מאוד מהנה לקרוא אותו. כמובן גם עצם העניין שעזרתי לאור עם חלק מהבדיחות והעלילה עזרו לי להנות ממנו smilie
חבל שהוא היה די קצר, אבל אין מה לעשות, צה"ל קצת יותר חשוב מבלוג.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
תשקיעו ותהיו עקביים.
אל תצפו לתוצאות מיידיות. עדכון אחד איכותי לא מספיק בשביל שהרבה אנשים יקראו ויתנו לכם מחמאות. המון אנשים פרסמו עדכון בודד טוב, אנשים נהיו סקפטיים לגבי בלוגרים. בסופו של דבר אם תשקיעו ותהיו עקביים עם העידכונים שלכם, יגיעו צופים ויעריכו את העבודה שלכם.

תהנו מהכתיבה ומהשמירה.
אם אתם לא נהנים מהמשחק ומושכים אותו רק בשביל הבלוג, או לא נהנים מהכתיבה של הבלוג - לא תצליחו לעמוד בדבר הראשון שכתבתי, ההשקעה והעקביות.

תהיו מקוריים.
קשה מאוד לעשות בלוג שמושך קוראים ושומר על רמה לאורך זמן, אם אין בו משהו מיוחד. תחשבו כל הזמן איך אתם יכולים לשפר את הבלוג ולהוסיף לו דברים מהנים. איך הבלוג שלכם יכול להפוך להיות יותר טוב, מאיך שהוא עכשיו, ומבלוגים אחרים שמסביבו.

תעבדו עם פורמט קבוע אבל תוסיפו מסביבו.
זה מתחבר לסעיף הקודם של המקוריות, אבל לדעתי, חשוב מאוד שכן יהיה פורמט קבוע וסדר לבלוג.
תבנו לעצמכם איזשהי תבנית של איך נראה עידכון, איך נראה סיקור משחק, וכו'. תעבוד איתו. ועליו תוסיפו את הדברים המקוריים. ככה הקוראים יודעים למה לצפות, אבל מופתעים לטובה מהתוספות. ככה לכם יש סדר בראש מה אתם צריכים לעשות, מה נשאר לכם, ואתם לא שוכחים כלום ויודעים לנהל את הזמן שלכם.

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
כאשר אני כותב את הבלוג, אני תמיד יושב עם מחברת בזמן שאני משחק.
כל משחק שמשוחק, אני כותב תו"כ המשחק את האירועים המרכזיים המשחק במחברת בראשי פרקים. רושם לי הערות לגבי ההרכבים שלי ושל היריבה, ונתונים בולטים מהמשחק.
אותו דבר לגבי התקופות שבין משחק למשחק. אני רושם אירועים מרכזיים שקרו בעיתונות, בקבוצה (יחסים עם שחקנים, מכירות קניות וכו').
בכל סוף משחק אני "מצלם" את הדו"ח של המשחק, אם אני משתמש בתמונה בסיקור של הגול אז מצלם את התמונה של הגול, אם עושה סרטון אז עושה את הסרטון.

באופן הזה, כשאני מגיע לשלב של הכתיבה, הראש שלי מאוד "נקי" ואני יכול להתעסק בעלילה מסביב וברעיונות מעבר, כי כל סיקורי המשחקים והדברים שאני יודע שאני צריך להכניס לבלוג רשומים לי במחברת, וכל התמונות שאני יודע שאני אצטרך בעידכון כבר צולמו.

החיסרון בזה הוא שהמשחק עצמו פחות זורם כי יש את ה"תקיעות" של הצילומים והכתיבה, לכן השמירה פחות זורמת וזה יכול לגרום לחוסר הנאה, אבל אני העדפתי ככה כי אחרת כתיבת העידכון הייתה הופכת לסיוט, אם גם הייתי צריך לדלות את המידע מהמשחק.



בהמשך נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 24/08/2011
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה