שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -8 שעות ו--56 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
אליפות בדקה ה90
עונה מותחת בליגה הצרפתית שהסתיימה באליפות מתוקה של אוקזר
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 25/11/2006 | צפיות: 2622
קטגוריה: סיפורי גולשים | משחק: Football Manager 2007
עונת 06/07 בליגה הצרפתית.
התחלתי לאמן את אוקזר כשההנהלה מצידה לא מציבה מטרות מיוחדות ומבקשת להעביר עונה טובה עם מקום מכובד בליגה, אני חשבתי שמועדון כמו אוקזר עם מחלקת נוער מהמשובחות בצרפת ראוי ליותר מזה.

התקציב לרכש לא היה גבוה ותקציב החוזים בתחילת העונה היה מעל המותר ולכן החלטתי לשחרר כמה שחקנים כדי להקל על המשכורות ובנוסף לא לקנות שחקנים אלא להתבסס על הסגל הקיים בתוספת של שחקני נוער ושני מושאלים.

הסגל שלי התבסס על השוער וקפטן הקבוצה, פביאן קול המגדלור במרכז ההגנה, יונס קאבול, ארבעת הקשרים הצרפתים ששיחקו ברוטציה: פדרטי, שיירו, תומס ומת'יס והקשר ההתקפי תומס קהלנברג הדני.
הבעיה הקשה של הקבוצה הייתה בהתקפה ולכן הבאתי בהשאלה את מאורו רוסאלס מאייאקס שיהווה תחליף לקשרים ההתקפיים ואת ווסלי סונק הבלגי שיהיה חלוץ החוד של הקבוצה.
שיטת המשחק שלי התבססה על הקישור, עם רביעיית הגנה בקו אחד וחלוץ יחיד. 4-3-2-1.
העונה התחילה עם משחקי אינטרטוטו אותם ניצלתי כדי להריץ את השיטה ולבחון את השחקנים הצעירים שראויים להיכלל בסגל הקבוצה הבוגרת.

אלה השחקנים שנמכרו:



שיטת המשחק:



את משחקי האינטרטוטו והשלבים המוקדמים של גביע אופ"א עברתי ועכשיו ההתמקדות הייתה בליגה שם ליון הייתה פייברויטית ברורה ואני קיויתי למקום באירופה לאחר שראיתי את ההתחזקות של קבוצות כמו מארסיי, סנט אטיין ולאנס.
בששת המשחקים הראשונים בליגה ניצחתי כשהשוער קול מצטיין ברוב המשחקים אבל פציעות של קהלנברג ואחרים קצת פגעו בשטף של הקבוצה, בהמשך חוסר יציבות איפיין את הקבוצה בליגה כשבגביע הליגה הודחתי במפתיע על ידי אמיין מהליגה השנייה 2-3.

בינתיים באופ"א סיימתי את שלב הבתים ראשון עם שתי נצחונות ושתי תוצאות תיקו וההגרלה זימנה לי מפגש עם לוקומוטיב מוסקבה בשלב הבא.

פגרת החורף הגיעה והמצב בטבלה היה צמוד כאשר בין ששת הראשונות הפרידו רק שתי נק' וקבוצות כמו פ.ס.ז' בורדו ומונאקו נלחמות בתחתית.
בעקבות פציעות רבות ועומס משחקים החלטתי לרכוש בינואר שחקן ראשון וצירפתי את יל ואן דאם הבלגי מאנדרלכט שיכול לשחק כבלם וכמגן שמאלי, העמדה הבעייתית בקבוצה, אך לרוע המזל לאחר חמישה משחקים הוא נפצע וגמר את העונה.

באקארי סאנייה המגן הימני שיחק כמגן שמאלי ובצד ימין קיבל את הצ'אנס בפטיסט מרטן הצעיר, הליגה חזרה מפגרה וחוסר היציבות של כל קבוצות הצמרת נמשך כשמארסיי היא הראשונה לנשור מהמרוץ וליון חוזרת בסערה.
בגביע לא היה לי מזל והודחתי בשמינית על ידי בורדו בפנדלים, באופ"א לעומת זאת עברתי את לוקומוטיב מוסקבה 4-5 בסיכום וחשבתי שזה המפעל בו אפשר לעשות משהו העונה כי על הליגה לא בניתי, אבל ההגרלה האכזרית זימנה לי את שאלקה ולאחר 0-0 בבית הפסדתי 2-1 בחוץ וכל מה שנותר הוא הליגה.

בליגה ציפו לי שני מפגשי צמרת מול שתי הראשונות לאנס וסנט.אטיין שהסתיימו במפח נפש לאוהדים של אוקזר שהחלו לחזור למגרשים לאחר שדי אכזבו בתחילת העונה מבחינת כמויוית אך בעקבות שני ההפסדים הללו באו נצחונות נאים בהם נצחון על יריבה נוספת בצמרת ליל, כך הגענו למחזור האחרון כשהמצב בטבלה הוא כזה:

1.אוקזר 64 נק'
2.ליל 63 נק'
3.ליון 62 נק'
4.לאנס 62 נק'

ליל הפסידו בבורדו ואיבדו את הסיכוי, ליון הסתפקה בתיקו בניס, אני ואוקזר חילצנו תיקו במארסיי ולאנס הייתה היחידה מרביעיית הצמרת שניצחה במשחק האחרון 0-1 בבית מול ראן.
בעקבות כל תוצאות המחזור האחרון התברר שסיימתי עם אותו מספר נק' כמו לאנס: 65, אך הפרש השערים שלי טוב בשלושה שערים משלהם ולכן האליפות שלי! עם מאזן די עלוב של 18 נצחונות ו-9 הפסדים.

הטבלה הסופית:

מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 25/11/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה