שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, -9 שעות ו--17 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מדריכים (הפופולריים)
מסך ההגדרות
מדריך הסוקר את כל האפשרויות הקיימות במסכי ההגדרות של Football Manager 2008
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 15/01/2008 | צפיות: 6650
קטגוריה: מדריכים | משחק: Football Manager 2008
מסך ההגדרות של Football Manager 2008 כולל אפשרויות רבות ומאפשר לערוך ולהתאים אישית את המשחק לפי רצון המשתמש.
במסך ההגדרות, אליו ניתן להיכנס ע"י פתיחת התפריט "אפשרויות" ובחירה ב"הגדרות", ניתן לקבוע את שפת המשחק, את הסקין, את פורמט התאריך ואפילו את מקשי קיצור הדרך במשחק.
לפניכם סקירה של כל האפשרויות הקיימות במסך ההגדרות של Football Manager 2008.

הגדרות - כללי
שפה- מאפשר לבחור באיזו שפה יוצג המשחק. אלו שמשחקים עם טלאי העברית יבחרו Hebrew ואלו שלא, יבחרו English.
מטבע- מאפשר לבחור באיזה מטבע המשחק ישתמש בעת הצגת סכומי כסף. כל המטבעות המוכרים קיימים במשחק ושערי החליפין מעודכנים לזמן בו שוחרר המשחק.
תבנית תאריך- מאפשר לבחור באיזו תבנית יוצגו התאריכים במשחק. ישנן 2 אפשרויות: הפורמט האירופי של dd/mm/yyyy (למשל 31/12/2008) והפורמט הצפון אמריקאי של mm/dd/yyyy (למשל 12/31/2008).
משכורת- האם להציג את המשכורות במשחק כמשכורת שבועית, משכורת חודשית או משכורת שנתית.
טמפרטורה- בזמן משחקים מוצגת הטמפרטורה באצטדיון. באפשרות זו ניתן להגדיר האם היא תוצג בצלסיוס, פרנהייט או קלווין.
גובה- באיזו יחידת מידה להשתמש בהצגת גובה השחקנים במשחק. סנטימטרים, מטרים או רגל.
משקל- באיזו יחידת מידה להשתמש בהצגת משקל השחקנים במשחק. קילוגרמים, פאונד או סטון.
מרחקים- בכתוביות השידור בזמן משחק משולבים מידי פעם נתונים אודות המרחק ממנו נקלחה הבעיטה. באפשרות זו ניתן לבחור האם המרחק יוצג במטרים או ביארדים.
פורמט יחסי הימורים- לפני כל משחק מוצגים יחסי ההימורים על כל קבוצה משתתפת. ב-FM 2008 ניתן לראשונה להגדיר האם יחסי ההימורים יוצגו בפורמט Winner המוכר לכולנו (למשל 2.25) או בפורמט הבריטי שהיה קיים במשחק עד היום (למשל 15-1).
עיבוד משחקים- בהתאם ליכולות המעבד שלך, תוכל להגדיר את האופן שבו FM 2008 יעבד משחקי כדורגל המתקיימים בתוך המשחק שלך בזמן שאתה מעביר את הימים.
במחשב מהיר יותר כדאי להגדיר "הכי איטי (משחק ברקע)" וכך המשחקים יעובדו בזמן שאתה המשתמש ממשיך לעבור בין המסכים ולבצע את הפעולות שלך. במחשבים חלשים כדאי להגדיר "הכי מהר (לא ניתן להפריע)" וכך המשחקים יעובדו באופן מהיר אך המשחק יגיב פחות ובזמן עיבוד משחקים לא תוכל להמשיך ולבצע את הפעולות שלך (המשחק "יוחשך" עד שיסתיים העיבוד).
מומלץ לבדוק כל אחת מהאפשרויות הקיימות ולבחור את המתאימה לך ביותר, בהתאם למחשב שלך.
השהייה עד להמשך משחק- הגדרה זו מאפשרת לקבוע פרק זמן מסוים (מיד/2 שניות/5 שניות/10 שניות) שאחרי שהוא מסתיים, הכפתור "המשך משחק" יילחץ אוטומטית.
למשל אם בחרת 5 שניות, אז בכל פעם שהמשחק יסיים לעבד משחקים ויחזור לשימוש שלך, הוא יספור 5 שניות ומיד לאחר מכן יבצע "המשך משחק" אוטומטי, עד שיגיע המשחק הבא של קבוצתך.
שימושי בעיקר למשחקי רשת בהם המארח של המשחק רוצה שהוא יתקדם במהירות סבירה וקבועה, ללא תקיעות.
הצגת פס חדשות- מאפשר לקבוע כל כמה זמן הידיעה שמוצגת בפס החדשות (בחלק התחתון של המסך) תתלחף. בין שנייה ל-10 שניות.
מרווח בין שמירות אוטומטיות- אם אתה שכחן או פשוט חושש שמשהו יקרה למשחק שלך, תוכל להגדיר ל-FM 2008 שישמור לך את המשחק אוטומטית אחרי זמן מסוים.
תוכל לקבוע שהמשחק שלך יישמר אוטומטית כל יום, כל שבוע, כל שבועיים, כל חודש ועוד. אם אתה לא מעוניין בשמירה אוטומטית, תוכל לבחור "מנוטרל".
מצב שמירה אוטומטית- אם כן בחרת להשתמש ב"שמירה אוטומטית", האפשרות הזו מאפשרת לך לבחור האם המשחק יישמר כל פעם על אותו קובץ ("קובץ בודד") או על קבצים שונים (ליתר ביטחון, אם קובץ אחד נדפק).

השתמש באשף בעת התחלת משחק חדש- אם האפשרות הזו מסומנת, המשחק יציג אשף נוח שיסייע לך בהתחלת משחק חדש. אם היא לא מסומנת, האשף לא יוצג.
השתמש באשף בעת הוספת מנג'ר חדש- אם האפשרות הזו מסומנת, המשחק יציג אשף נוח שיסייע לך בהוספת מנג'ר חדש. אם היא לא מסומנת, האשף לא יוצג.
שאל אם להוסיף עוד מנג'ר- האם תרצה שהמשחק יציע לך להוסיף עוד מנג'ר אחרי שכבר הוספת אחד.
שאל האם לשמור משחקים שנוצרו זה עתה- האם תרצה שהמשחק יציע לך לשמור את המשחק מיד לאחר שהתחלת אותו.
דחיסת משחקים שמורים- סמן את האפשרות הזו אם תרצה ש-FM 2008 ידחוס את המשחק השמור שלך כמה שאפשר, כדי לשמור על גודל נמוך ככל האפשר לקובץ.
הפעל "זרימת משחק"- "זרימת משחק" זו השיטה החדשה בה מועברים המשחקים ב-FM 2008, כשהמשתמש עובר שלב שלב במהלך המשחק, מההכנה למשחק ועד לסיכום.
אם אפשרות זו מסומנת, FM 2008 ישתמש בשיטה החדשה. אם לא, המשחקים יועברו בשיטה המוכרת מהמשחקים הקודמים.
עבודה עם תהליכונים- באפשרות הזו ניתן להשתמש רק במחשבים שתומכים בתהליכונים (Threading) והיא תשפר משמעותית את מהירות המשחק.
הזז משחקים לשידור טלוויזיה- זו עוד אפשרות השימושית במיוחד במשחקי רשת. אם אתה רוצה שכל המשתתפים במשחק רשת ישחקו את משחקי המחזור שלהם באותו זמן, אל סמן את האפשרות הזו וכך כל משחקי המחזור יתקיימו באותו זמן.
אפשור קישורי תקשורת- אם האפשרות הזו מסומנת, ניתן יהיה ללחוץ על קישורים לאתרים במסך החדשות במשחק כמו למשל www.sigames.com.
האתר המתאים ייפתח במידה ואתה מחובר לאינטרנט.
הפעל "יועץ"- ה"יועץ" הוא החלון הקטן שנותן למשתמש המתחיל טיפים ועצות על המסכים השונים במשחק. כאן ניתן להפעיל או לכבות אותו.

מיקום התיקייה- כאן ניתן לקבוע את מיקומה של תיקיית קבצי המשתמש. תיקייה זו הינה התיקייה אליה מכניסים את כל הקבצים שהוספנו למשחק (סקינים, תמונות, טקטיקות, שורטליסטים).
ברירת המחדל היא My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2008/, לא מומלץ לשנות.
השתמש בתיקייה user data לקבצים זמניים- קבצים זמניים הם קבצים שקיימים רק בזמן שהמשחק רץ ולאחר סגירתו הם נמחקים. כאן ניתן לקבוע האם תרצה שאותם קבצים יישמרו בתיקיית המשתמש, שבחרת בסעיף הקודם.



הגדרות - תצוגה וקול
סקין- מאפשר לקבוע את הסקין (עיצוב ומראה) של המשחק.
מסך מלא- סימון האפשרות הזו יגרום למשחק להיות מוצג על כל המסך. אם האפשרות לא מסומנת, המשחק יוצג בתוך חלון. (אפשרי רק ברזולוציה גבוהה מאשר 1024X768)
השתמש במטמון סקין- בברירת המחדל, המשחק שומר בתוך "המטמון" את כל נתוני הסקין והגרפיקה של המשחק וכך מאפשר לו לעלות מהר יותר.
מצד שני, זה מונע מהמשחק לסרוק את תיקיות הגרפיקה ולחפש סמלים/תמונות/תלבושות חדשות שהוכנסו, לכן מומלץ לא לסמן V באפשרות הזו אם אתה מכניס גרפיקה חדשה למשחק.
תמיד טען מחדש את הסקין אחרי לחיצה על 'אישור'- אם אפשרות זו מסומנת ב-V, כאשר המשתמש ילחץ "אישור" במסך ההגדרות, הסקין הנוכחי ייטען מחדש. זה שימושי לטעינת שינויים בסקין מסוים מבלי לצאת מהמשחק.
הצג תמונות שחקנים ואנשי צוות- באפשרות זו ניתן לבחור האם להציג רק תמונות אמיתיות, רק תמונות ממוחשבות (FaceGen) או גם וגם.
הצג יכולות בצורה גרפית בפרופיל שחקן- אם אפשרות זו מסומנת, תצוגת היכולות המוכרת של 1-20 תוחלף בפס גרפי שיתמלא בהתאם לרמה של השחקן באותה יכולת.
הצג סמלים- האם להציג סמלים של קבוצות ומפעלים במשחק.
הצג תמונות רקע- האם להציג תמונות רקע במשחק מלבד התמונה הקבועה.
הצג מספרי ID- אם האפשרות מסומנת, יוצג לכל פריט במשחק מספר ה-ID שלו במאגר הנתונים. למשל בפרופיל שחקן יוצג בכותרת מספר ה-ID הייחודי של השחקן.
מיין מועדפים- האם לסדר את רשימת המועדפים לפי שם.
פורמט צילום תמונות- FM 2008 מאפשר לך לצלם תמונות מתוך המשחק (ע"י לחיצה על alt+F9). כאן ניתן לבחור האם התמונה תישמר בסוג PNG או BMP.
תיקיות אחרונות בדיאלוג קובץ- כאן תוכל לקבוע כמה תיקיות המשחק צריך לזכור בדיאלוג קובץ (למשל דיאלוג שמירה או טעינה) כדי לאפשר לך ניווט מהיר בתיקיות האחרונות בהן ביקרת.
מטמון קול- אם תרצה להשמיע סאונד בזמן משחקים, תבחר פה "חכם" או "הכל".
מטמון "חכם" ישמור קבצי סאונד מסוימים במטמון וישתמש בהם באופן שהכי מתאים למחשב שלך. "הכל" פשוט יטען את כל קבצי הסאונד.
השמעת קול- סמן ב-V אם תרצה להשמיע סאונד בזמן משחקים (סאונד אוהדים).

הגדרות - משחק רשת
שם שרת- במקרה ואתה מארח משחק רשת, הכנס שם למחשב שלך (המתפקד כשרת) כדי שאחרים יוכלו לזהות את המחשב.
הפעל כשרת- אם תרצה לארח משחק רשת, תצטרך לסמן V כדי שהמחשב שלך יידע לתפקד כשרת שמארח מחשבים אחרים למשחק רשת.
סיסמה- אם תרצה שרק אנשים מסוימים יוכלו להתחבר למשחק שלך, תוכל לקבוע סיסמה בסעיף הזה.
לאלץ משתמשים להמשיך משחק- אם תסמן אפשרות זו, המשחק יאלץ את שאר השחקנים שמתארחים אצלך להמשיך את המשחק. בסעיפים הבאים תוכל לקבוע את התנאים לכך.

הגדרות - קבצים נוספים
במסך הזה תוכל לאפשר/לנטרל קבצי נתונים נוספים, כמו הקבצים הקיימים של french league names (משנה את שמות הליגות בצרפת) או valis takeovers (רכישות של מועדונים).
אם יצרת או הורדת קבצים כאלה, תצטרך לאפשר את השימוש בהם באמצעות המסך הזה.

הגדרות - מקשי קיצור דרך
FM 2008 מאפשר שימוש במקשי קיצור דרך.
תוכל למשל להגדיר שלחיצה על CTRL+G תעביר אותך למסך האימונים וכו'
במסך הזה תוכל להתאים לכל פקודה במשחק, מקש קיצור דרך איתו תוכל להשתמש כדי לקצר תהליכים ולצמצם את השימוש בעכבר.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 15/01/2008
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה