שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3448 ימים, -20 שעות ו--16 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מדריכים (הפופולריים)
איך לנצח כל טקטיקה (4-5-1)
מדריך שיסביר לכם איך לנצח כל טקטיקה במשחק- והפעם-4-5-1
נכתב ע"י: roys102 | בתאריך: 05/07/2007 | צפיות: 4544
קטגוריה: מדריכים | משחק: Football Manager 2007
כללי

יש לך משחק חוץ קשה,ו 4-4-2 הרגיל פתאום נראה קצת...הרפתקני מדי. מצד שני, השחקנים כבר רגילים לשיטה ומתפקדים בה מצוין,ואתה לא רוצה לבצע שינויים דרמטיים מדי. כעת יש לך 2 אפשרויות: אחד החלוצים יוחלף בקשר קדמי (שישחק מאחורי חלוץ בודד), או בקשר אחורי (מאחורי שני הקשרים המרכזיים).
פרגוסון עושה את זה כבר 20 שנה.

נקודות חזקות

במידה והתווסף קשר אחורי היתרון די ברור...התווסף שחקן הגנה שעוזר לבלמים (רעיון טוב כאשר היריבה משחקת עם 3 חלוצים) וגם מסוגל לדחוף כדורים למעלה להתקפה.כך גם קשרי הכנף משוחררים לעלות יותר למעלה. (עוד וראיציה מקובלת היא להעלות אותם לעמדות AM) אם השינוי הוא בהוספת קשר קדמי אז בעצם התווספה עוד אופציית מסירה במרכז המגרש ועוד שחקן שיעסיק את הקישור ההגנתי של היריבה. נשמע טוב.

נקודות חלשות

אז זהו, שלא. ברוב המקרים הוספה של קשר קדמי (במיוחד נגד קבוצה עדיפה) הופכת את משחק ההתקפה לפגיע מאוד. קשר אחורי אחד טוב (שלא לדבר על שניים) שיוצמד לקשר הקדמי וישמור עליו חזק יכול לפרק לגורמים את משחק ההתקפה במערך הזה, וישלח את המנג'ר חסר התושיה לנסיונות התקפה עקרים מהאגפים-במילים אחרות, הפסדת שחקן בהתקפה! החלוץ הבודד,אלא אם כן יקבל מסירות עומק גאוניות על בסיס קבוע, יהיה מתוסכל מאוד, מכיוון שכל פעם שיקבל את הכדור יקפצו עליו 2 בלמים ואין לו אופציות מסירה.
הוספה של קשר אחורי זה כבר סיפור אחר. אמנם משחק ההתקפה נפגע באופן חסר תקנה,אבל בהגנה אפשר לישון בשקט...האמנם? שימו לב שהקשר האחורי מחזיק לבדו את כל מרכז השדה, או שאחד הקשרים המרכזיים נשאר מאחורה כך ליריבה יש שחקן פחות בהתקפה.
כדאי לוותר על התקפות מהמרכז ולנסות ליצור מצבים האגפים, או לשחק עם 3 קשרים קדמיים - ה DM המסכן לא ידע אחרי מי לרוץ קודם. עוד רעיון הוא להגדיר בטקטיקה הקבוצתית ללחוץ את ה DM כל הזמן, (ואייל לחמן מוסיף:גם תיקולים חזקים עליו) כדי שלא יוכל לנהל את המשחק בשקט. אם יש לו Deciones נמוך זה אמור לעבוד כמו קסם, וכעת מרכז השדה פנוי לקשרים הקדמיים שלך.אולה!
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש roys102 בתאריך 05/07/2007
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה