שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3451 ימים, -7 שעות ו--5 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מכבי חיפה 2007/8 בצ'מפיונס ליג!
אז איך מגיעים עם מכבי חיפה לרבע גמר ליגת האלופות?
נכתב ע"י: lioriko34 | בתאריך: 04/05/2007 | צפיות: 2785
קטגוריה: סיפורי גולשים | משחק: Football Manager 2007
כל אוהד מכבי חיפה יכול היה רק לחלום על עונה כזו...

רכש: צ'אבי חימנז מרקראטיבו הואלבה. אחרי שמכרנו את קולאוטי לפיורנטינה תמורת 5.1 מיליון דולר ואת שלומי ארבייטמן למכבי ת"א תמורת 2.5 מיליון דולר+40% ממכירה הבאה, הייתי לחוץ אחרי חלוץ. היה לי את עדן בן בסט שיתפוס את המקום של שלומי, אבל הוא לבד... לא יספיק. ואז הגיעה ה-הצעה של רקראטיבו הואלבה, שהציעה לי את החלוץ שלה, צ'אבי חימנז (השווי שלו לפני שקניתי אותו היה 3 מיליון), בחינם. בדרך כלל אני מתעלם מקבוצות שמציעות לי שחקנים שלהן, כי תמיד יש סיבה למה הן רוצות להיפטר מהשחקנים האלה. אבל אמרתי שאין לי מה להפסיד... הוא עדיף מכלום. עדיין יש לו יופי של נתונים לחלוץ, והוא היה הרכש היחיד של הקבוצה, חוץ ממאור בוזגלו שחזר מעונת השאלה מוצלחת בהפועל פ"ת.
פרט אליהם, כל יתר השחקנים נשארו מהעונה הקודמת, כמו שמקבלים את הקבוצה, חוץ מכמה שחקנים לא נחוצים ששחררתי+קולאוטי וארבייטמן.

אז האליפות בישראל הייתה קלילה מאוד, אין הרבה מה לפרט פה. כדורגל ישראלי, אתם יודעים. ועכשיו מגיעים לליגת האלופות...
בניגוד לעונה הראשונה שבה מכבי חיפה התחילה בסיבוב ה-3 של מוקדמות הצ'מפיונס ליג, בעונה השנייה התחלנו מהסיבוב ה-2. גם טוב, אפשר לאמן את השחקנים לפני הדבר האמיתי.
הקבוצה שהגרלתי בסיבוב השני היא קבוצה מבלארוס. 1:0 בבית ו-3:0 בחוץ הספיקו בשביל לדלג לשלב הבא.
בסיבוב השלישי והאחרון לפני שלב הבתים קיבלתי את אולימפיאקוס. על הנייר? אנחנו גמורים. ת'כלס? ניצחנו 2:0 במשחק בקריית אליעזר עם צמד של עדן בן בסט, וגם הפסד 1:0 בגומלין לא ממש שינה הרבה-אנחנו בליגת האלופות!
ואז הגיעה ההגרלה. פה זה היה קצת (קצת הרבה) יותר קשה מאולימפיאקוס. בגלל שהדחתי קבוצה מדרג 3 אני הייתי בעצמי דרג 3. אבל עם בית כזה, זה לא ממש משנה. הוגרלנו לבית H. כדרג ראשון קיבלנו את ריאל מדריד. דרג שני אינטר. דרג שלישי אנחנו ודרג 4 שחטיור דונייצק (אוקראינה).
המשחק הראשון היה מול שחטיור בחוץ. אמרתי לעצמי שאם אני רוצה לסיים במקום ה-3 שיוליך לאופ"א, פה אני חייב להוציא לפחות נקודה...
זה התחיל מצויין: כבר בדקה ה-16 עדן בן בסט מוצא את הרשת של האוקראינים. עם תחילת המחצית השנייה אנחנו סופגים, 1:1. אמרתי לעצמי שתיקו 1 בחוץ זאת תוצאה נחמדה מאוד, כי אז 0:0 בקרייה יספיק לי לסיים לפני האוקראינים, במידה ויהיו לנו אותו מס' נקודות. אז החלטתי להיכנס לבונקר, משחק הגנתי, מעט קריאייטיב, קו הגנתי עמוק ולצופף את המשחק, וכדי להשאיר בכל זאת שביב של תקווה לשער לשים התקפות מתפרצות. וזה השתלם... בדקה ה-86 כשכבר אני מת לשמוע את השריקה בוזגלו רץ עם הכדור יחד עם צ'אבי, בהתקפה מתפרצת, 40 מטר מהשער ופתאום יורה את הכדור. כשהכדור היה באוויר צעקתי "מה לעזאזל הוא עושה? 40 מטר!" בום. הכדור עוצר רק בחיבור של האוקראינים, איזה שער של בוזגלו! אבל פה הייתה הטעות שלי. לא בוזגלו הוא זה שכבש אלא צ'אבי חימנז (שניהם היו צמודים עם הכדור ואי אפשר היה לראות מי בועט). נו, כבר הרכש החדש השתלם... ניצחנו 2:1 ענק, וכרגע כל מה שאנחנו רוצים זה לא לחטוף מאינטר וריאל. במשחק המקביל אגב ריאל ניצחו את אינטר.

מחזור שני, חיפה נגד אינטר בקרייה. הקהל לא האמין למה שהוא רואה. חיפה שולטת ברוב שלבי המשחק!! הגענו לאינספור מצבים ולא ניצלנו אותם, 0:0 שבהתחלה היה נראה כמו חלום מתוק, הסתיים בטעם די מר. ריאל מנצחים את שחטיור ועולים למקום הראשון בטבלה, חיפה שנייה עם 4 נקודות.

מחזור שלישי, ריאל מגיעים לקרייה. גם פה עליתי במשחק הגנתי, וגם פה ההגנתי היה התקפי: מכבי חיפה טובה יותר מריאל במשך 90 דקות אך לא כובשת, 0:0 בסיום. וההפתעה הגדולה: שחטיור מנצחת את אינטר 2:1, אינטר בצרות ושחטיור נושפת בעורפיי.

מחזור רביעי והמדהים מכולם: נגד ריאל בברנבאו. לא עוברות 5 דקות מהפתיחה ועדן בן בסט מכניס את הקהל הביתי להלם, 1:0 לחיפה! אבל היתרון הזה החזיק מעמד מעט מאוד זמן, ובקהאם עם בעיטה חופשית משווה. דקה לפני סיום המחצית ובקהאם לא רק שמשלים צמד, אלא חוגג שער פשוט מדהים: מקבל את הכדור ויורה 30 מטר מהשער ישר לחיבורים. 2:1 לריאל במחצית, זה נראה גמור כי ריאל שולטת במשחק. רוב המחצית השנייה הייתה משעממת, אבל אז הגיעה הדקה ה-80: עדן בן בסט מזוית קשה עושה 2:2! אבל השמחה שוב הייתה קצרה, חור גדול בהגנה משאיר את ראול לבד מול אלמדון, שרואה את הכדור קופץ מעליו ועושה 3:2 ללבנים. גמור? לא. בתוספת הזמן עדן בן בסט משלים שלושער מדהים אחרי טעות קשה בהגנה של ריאל, 3:3 וחיפה חזק בתמונת העלייה. בן בסט עם 8 שערים בליגת האלופות (2 במפגש הכפול מול הבלארוסים, 2 נגד אולימפיאקוס, 1 נגד שחטיור ושלוש נגד ריאל) מתמודד חזק חזק עם לוקאס פודולסקי על מלכות השערים. אינטר נוקמת בשחטיור ועכשיו במצב בטבלה: 8 נקודות לריאל, 6 לחיפה, 4 לאינטר ו-3 לשחטיור.

מחזור חמישי: נגד שחטיור בקרייה. אמרתי לעצמי שכדי לעלות אני צריך לנצח. דווקא פה אפילו היה קל יחסית, 2:0 עם צמד של חביאר דירסאו (ממתי הוא כובש צמדים?)
ריאל מנצחת את אינטר, ועכשיו זה רשמי: מכבי חיפה בשלב הבא!
מחזור אחרון לפרוטוקול בלבד. אינטר הנחילה לנו את ההפסד הראשון בסן סירו, לא לפני שירקה דם במשך 84 דקות. שחטיור הפתיעה את ריאל, ובגלל אותו שער של אינטר נמנע ממנה המקום ה-3. מחכים להגרלה.

ההגרלה הייתה משמחת מאוד עבורי: נגד בנפיקה. ללא ספק ההגרלה הכי נוחה, אבל עדיין אני אנדרדוג.
משחק ראשון בקרייה: שוב זהו עדן בן בסט שמעלה את חיפה ליתרון בדקה ה-15! אבל הפעם לא שמחנו יותר מידי, בדקה ה-36 רנאטו משווה וקובע את תוצאת המשחק: 1:1 והסיכוי לעלות קלוש מאוד.
משחק שני בפורטוגל: ידענו ש-0:0 לא יספיק ולכן לא עלינו כ"כ הגנתי כמו בדרך כלל. זה עלה לנו ביוקר בהתחלה: הפורטוגלים עולים ל-1:0 ועכשיו חייבים לכבוש כדי לשלוח את המשחק להארכה... וזה הגיע: לא זוכר באיזו דקה, צ'אבי חימנז משווה! והמשחק הולך להארכה. החלק הראשון היה משעמם, עדיין 1:1. ואז הגיעה הדקה ה-112.. לא, זה לא טוב כמו שזה נשמע: ואגנר לאב שעבר לבנפיקה כובש שער אדיר מרחוק ומעלה את הפורטוגלים ל-2:1. שער אחד, זה מה שאנחנו צריכים כדי לעלות לרבע הגמר... והשער הזה הגיע, ועוד איך הגיע: בדקה ה-116 כדור קרן שמוגבה מצד ימין מוצא את הראש של רפאלוב, 2:2!!! לא, זה לא רפאלוב! זה שער עצמי... של מי? של ואגנר לאב! צחוק הגורל smilie
בדקה ה-119 גם קיבלנו פנדל... משומר החמיץ, אבל כעבור כמה רגעים השופט שורק וקובע: חיפה ברבע הגמר!

ההגרלה: נגד באיירן. משחק שמפגיש בין 2 החלוצים הטובים ביותר בליגת האלופות: פודולסקי עם 10 כיבושים ועדן עם 9. משחק ראשון בבוואריה. ג'יאנפאולו פאציני מעלה את מינכן ליתרון זמן קצר מהפתיחה, יתרון שמחזיק מעמד עד הדקה ה-76: עדן בן בסט, מי אם לא הוא, כובש ומשווה גם את התוצאה וגם את מאזן השערים שלו לזה של פודולסקי. אך לא להרבה זמן. בדקה ה-83 פודולסקי מחזיר את היתרון לבאיירן ומחזיר את היתרון שלו בפסגת מלך השערים, 2:1 לבאיירן בסיום, 1:0 בגומלין יספיק.
משחק שני: חיפה לוחצת ולוחצת אבל זה לא הולך. 0:0 בסיום, עונה אירופה מדהימה מגיעה אל סופה ומכבי חיפה נפרדת מליגת האלופות... באיירן ממשיכה עד לגמר נגד... מנצ'סטר יונייטד! ומפסידה לה שוב :-).
כל מה שאני מאחל לעצמי זאת עונה כזאת של חיפה במציאות... למרות שכמו שהעונה שלנו נראית, זה נראה כמו פנטזיה... להתראות בפעם הבאה :-)
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש lioriko34 בתאריך 04/05/2007
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה