שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3459 ימים, -16 שעות ו--5 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
העתיד של Football Manager
מפתחי סדרת המנג׳ר חשפו פרטים ראשונים ומפתיעים במיוחד על המשחקים הבאים בסדרה: FM 2024 וגם FM 2025 המהפכני שצפוי להיות שונה לגמרי ממה שהכרנו
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 28/06/2023 | צפיות: 2412
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2023
בבלוג שפורסם היום באתר הרשמי של Football Manager נחשפו פרטים חדשים על העתיד של סדרת המנג׳ר הפופולרית ועל המשחקים הבאים בסדרה.
הקטע הראשון של הבלוג עוסק ב-Football Manager 2023 שלפי הנתונים הקיימים, הוא המשחק המצליח ביותר בהיסטוריה של הסדרה, מבחינת כמות שעות המשחק של המשתמשים. מדובר גם בכמות הגדולה ביותר של שחקנים (5 מיליון בשנה משחקים ב-FM 2023 לעומת 2 מיליון בשנה, במשחקים הקודמים).
יחד עם זאת, מפתחי המשחק מודים בכנות כי FM 2023 לא הביא עימו מספיק חידושים ושיפורים לעומת הגרסה הקודמת ולא היווה התקדמות מספקת מבחינתם. היו מספר חידושים שהיו אמורים להיכנס ל-FM 2023 אך לא נכנסו בסופו של דבר בגלל שלא היו מוכנים מספיק ולא זכו למספיק זמן פיתוח ובדיקות.

Football Manager 2024 - חגיגות יום הולדת 20

המשחק הבא בסדרה, Football Manager 2024, שצפוי לצאת בסתיו הקרוב, יהיה המשחק ה-20 בסדרת Football Manager ויהיה גם האחרון מסוגו, סיום של תקופה. מה זה אומר? זה אומר שהמשחק שיבוא אחריו הולך להיות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו.
אבל קודם FM 2024. מכיוון שמדובר בחגיגות יום הולדת 20 לסדרת המנג׳ר, מפתחי המשחק מבטיחים כי FM 2024 יהיה המשחק השלם והמלוטש ביותר בסדרה. הוא יביא עימו מגוון רחב של חידושים ושיפורים, גדולים וקטנים, שרובם כבר נמצאים בשלבים סופיים של פיתוח, מה שאומר שיהיה להם זמן רב יותר לבדוק שהכל עובד כמו שצריך לפני השחרור (בחודשי הסתיו).

החידושים של FM 2024 ייחשפו כמו תמיד בסוף הקיץ, אך היום נחשף כבר חידוש מרכזי אחד שייכנס בוודאות למשחק החדש: האפשרות להעביר שמירות מגרסה אחת של FM לגרסה הבאה.
מה זה אומר? זה אומר שאם יש לך שמירה מדהימה ב-FM 2023 שבה לקחת קבוצה מתחתית הליגה הרביעית להישגים אדירים בליגת האלופותֿ, תוכל להמשיך את השמירה הזו ב-FM 2024 מבלי להתחיל מחדש. כלומר העובדה ששוחרר משחק מנג׳ר חדש, לא אומרת שתצטרך להפסיק את השמירה שלך במשחק הקודם.
מדובר באחת הבקשות הנפוצות ביותר בפורומים ובקבוצות הפייסבוק של משחק המנג׳ר, ולאחר שנים רבות, זה סוף סוף נכנס למשחק.
כמובן שמדובר באפשרות שתהיה גם במשחקים העתידיים בסדרה, כלומר גם FM 2025 יאפשר להמשיך שמירות שהתבצעו ב-FM 2024.
מלבד החידוש הגדול הזה, FM 2024 יכלול מגוון רחב של שיפורים נוספים שייחשפו בחודשים הקרובים, לקראת שחרור המשחק בסתיו הקרוב.

Football Manager 2025 - מהפכה של ממש

אז כאמור, FM 2024 יהווה סיום של תקופה ויהיה המשחק האחרון מסוגו בסדרה, אך מה זה אומר על העתיד?
המשחק שיבוא אחריו, Football Manager 2025, צפוי להיות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו. מהפכה של ממש.
מאז FM 2009 שהציג לראשונה מנוע משחק תלת מימדי שאיפשר לצפות במשחקי הקבוצה בתלת מימד, לא היו מהפכות גדולות בסדרת המנג׳ר. בעתיד הקרוב, עם FM 2025, צפויה המהפכה הבאה.
בשלוש השנים האחרונות, במקביל לעבודה על משחקי המנג׳ר הרגילים, מפתחי המשחק עבדו על פרויקט סודי: Project Dragonfly. מטרת הפרויקט הייתה למצוא טכנולוגיות חדשות שיעשו מהפכה אמיתית ויקחו את סדרת משחקי המנג׳ר לשלב הבא, לעתיד. וכל הטכנולוגיות החדשות האלו יבואו לידי ביטוי ב-FM 2025.

החידוש המרכזי יהיה מנוע הגרפיקה החדש שנקרא Unity. משחקי מחשב רבים וידועים משתמשים במנוע הגרפי הזה וכעת גם Football Manager יעשה בו שימוש על מנת לקחת את המשחק לרמות חדשות.
השימוש במנוע Unity יאפשר ל-FM 2025 להציג גרפיקה הרבה יותר עוצמתית וחזקה, כמו גם ממשק משתמש חדש לגמרי ואיכותי מתמיד (מה שאומר שגם דרישות המינימום של המשחק צפויות לקפוץ משמעותית).
במילים פשוטות יותר, משחקי הכדורגל ב-FM 2025 ייראו הרבה יותר מציאותיים עם גרפיקה עוצמתית מתמיד, כמו שאר משחקי הוידאו החדשים בשוק, וממשק המשתמש גם הוא יעבור שיפוץ משמעותי וייראה אחר לגמרי מכל מה שהכרנו בשנים האחרונות.
גרסת המובייל של FM 2025 (אייפון ואנדרואיד) תהיה היחידה שלא תשודרג למנוע החדש בשלב הראשוני, אך שאר הגרסאות ישודרגו.

חידוש גדול נוסף ב-FM 2025 הוא כדורגל הנשים. זה יהיה המשחק הראשון בסדרה שיאפשר לך להיות מנג׳ר בליגות של כדורגל נשים.
גם פה מדובר בפרויקט גדול עליו עובדים מפתחי המשחק כבר מספר שנים, והוא כולל התאמות רבות ומגוונות בכל תחומי המשחק (כולל תרגומים של טקסטים שהיו בלשון זכר בלבד, ללשון נקבה).

וכעת נשאלת השאלה החשובה מכולן - מתי נזכה לראות את כל המהפכות של FM 2025?
לפי מפתחי המשחק, כרגע הכיוון הוא לחשוף את המשחק ברבעון השני של שנת 2024 (כלומר אפריל עד יוני 2024).
עד אז, החדשות והעדכונים שיגיעו בחודשים הקרובים יתמקדו ב-FM 2024, המשחק הבא בסדרה.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 28/06/2023
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה