שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, -3 שעות ו--1 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
Football Manager 2017 נחשף!
לאחר חודשי המתנה ארוכים ולאחר שקיבלנו תאריך שחרור (4/11) - המשחק החדש FM 2017 הוצג היום בפעם הראשונה עם עשרות חידושים ושיפורים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 13/10/2016 | צפיות: 4997
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2017
זהו, ההמתנה הסתיימה. לאחר ציפייה ארוכה מהרגיל, חברת SEGA הציגה היום בפעם הראשונה את Football Manager 2017, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית והממכרת.
כבר לפני כחודשיים פורסם כי המשחק ישוחרר ב-04/11/16, אך מלבד תאריך השחרור ועטיפת המשחק - לא היה ידוע שום דבר על החידושים והשיפורים שכלולים בגרסת 2017, עד היום.
היום החליטו יוצרי המשחק לשבור את השתיקה הארוכה ולספר למעריצי המנג'ר בכל העולם, מה צפוי לנו ב-FM 2017 שישוחרר בעוד מספר שבועות לחנויות ול-Steam.

Football Manager 2017 כולל מעל 1,000 חידושים ושיפורים (גדולים וקטנים), מעל 20,000 ידיעות תקשורת חדשות, מעל 1,500 אנימציות תלת מימד חדשות לשחקנים בתצוגת המשחק, מצבי משחק חדשים, אינטלגנציית מחשב משופרת וחוויית משחק הרבה יותר מהנה וסוחפת.
מפתחי המשחק מבטיחים כי הגרסה החדשה תהיה האיכותית והממכרת ביותר בסדרה.



החשיפה של המשחק השנה הייתה במתכונת מיוחדת - הקרנת סרטון וידאו של חצי שעה, שמציג את כל החידושים במשחק, במהלך אירוע מיוחד בחנות המשחקים Pro: Direct בלונדון.
מיד לאחר הקרנת הסרטון בחנות הלונדונית, נערך במקום אירוע שאלות תשובות של מעריצי המשחק עם מנכ"ל חברת הפיתוח SI, מיילס ג'קובסון. השאלות של המעריצים הועברו דרך עמוד הפייסבוק הרשמי של Football Manager ושודרו בלייב.
סיכמנו עבורכם את רשימת החידושים שהוצגה בסרטון.

רשימת החידושים



חוויית המשחקים
משחקי התלת מימד של Football Manager 2017 כוללים אנימציות חדשות, אינטלגנציית שחקנים משופרת, זווית מצלמה חדשה (מאחורי השער) ושיפורי תצוגה על מגרש הכדורגל ומחוצה לו - היציעים, הדשא, שלטי הפרסום.
במשחק החדש נוספו מעל 1,500 אנימציות תלת מימד חדשות לשחקנים בתצוגת התלת מימד ושופרה מערכת תגובות השחקנים - הם יעשו החלטות חכמות והגיוניות יותר מבעבר.
האינטלגנצייה של משחק ההגנה שופרה משמעותית, כאשר במשחק החדש שחקני ההגנה יהיו חכמים יותר, ידאגו למיקום נכון יותר ויעשו החלטות הגיוניות יותר בהתאם למצבי ההתקפה שמולם.
חידוש קטן ונחמד הוא ספריי הסימון - כאשר תתבצע בעיטה חופשית באזור שקרוב לשער, השופט ידאג לסמן בספריי לבן את המיקום המיועד של הכדור.
בנוסף, בתחילת כל משחק ניתן יהיה לצפות בשחקנים יוצאים מחדרי ההלבשה, עומדים בשורות, מתחממים ולוחצים ידיים לקראת שריקת הפתיחה.
מעבר לחוכמת השחקנים, שופרה גם חוכמת המנג'רים - המנג'ר הממוחשב יהיה חכם יותר, ישתמש טוב יותר ב-Roles השונים ויבצע שינויים בהתאם להבנה שלו את משחק.
מנוע משחקי הכדורגל ב-FM 2017 הוא לא רק היפה ביותר בסדרת המנג'ר, אלא גם החכם ביותר בתולדות הסדרה.

רשתות חברתיות
משחקי Football Manager דואגים תמיד לשקף את עולם הכדורגל האמיתי, ואת השינויים המתחוללים בו, והשנה החליטו היוצרים להוסיף אלמנט שקיים בעולם הכדורגל כבר מספר שנים - הרשת החברתית (פייסבוק, טוויטר).
במסך החדש שנקרא Social Feed תוכל לראות את הציוצים השונים של שחקני הכדורגל והמועדונים שאתה עוקב אחריהם, ואת התגובות שלהם לחדשות החמות בעולם הכדורגל.
הקבוצה שלך נמצאת ברצף הפסדים? אחד השחקנים יכתוב על זה בטוויטר ואולי יאשים אותך אישית. עשית רכישה מוצלחת? מישהו בטח יגיב על זה בטוויטר ויחמיא לך על המהלך.
במסגרת הרשת החברתית תוכל לצפות גם בסרטוני שונים של תקצירי משחקים, שיפרסמו שחקנים או מועדוני כדורגל.
תוכל להגדיר אחרי אילו שחקנים ומועדונים תרצה לעקוב - ואת הציוצים שלהם תקבל ישירות לעמוד הפיד שלך.

תיבת הדואר הנכנס
במשחק החדש, תיבת הדואר הנכנס תהיה המקום שבו תקבל מיילים והודעות מההנהלה, מהעוזר שלך, מסקאוטים, מעובדי המועדון, מסוכני שחקנים ומגורמים אחרים - כל מה שקשור ישירות למועדון שלך.
במסגרת השינוי הזה, ביצעו יוצרי המשחק כמה שיפורים לאופן שבו מוצגות ההודעות בתיבת הדואר הנכנס.
למשל, בחירת הקפטן תהיה כעת פשוטה יותר - תקבל הודעה לתיבת הדואר שבה יוצגו היכולות הרלוונטיות של השחקנים המועמדים ותקבל מידע מפורט יותר שיעזור לך לקבל את ההחלטה.
בנוסף, הידיעות שיישלחו אליך כשמארגנים משחקי ידידות ולפני שיוצאים עם הקבוצה למחנה אימונים יהיו מפורטות וברורות יותר.
חידוש קטן ונוסף ב-FM 2017 הוא התמונות הדינמיות שיצורפו לחדשות ולידיעות. למשל, אם החתמת שחקן חדש, תופיע תמונה שלו על רקע סמל המועדון, ממש כמו בעיתונים.
במשחק החדש שופר החישוב של יחסי ההימורים על הקבוצות השונות בליגה, כאשר כעת הם יתעדכנו במהלך העונה בהתאם לביצועים של קבוצתך.
באופן כללי, אתה כמנג'ר תקבל הרבה יותר מידע ונתונים רלוונטיים לתיבת הדואר הנכנס שלך, כדי לחסוך ממך את הצורך לנווט בין המסכים השונים ולחפש את המידע, ולעזור לך לקבל החלטות טובות ומהירות.

העברות וחוזים
מפתחי המשחק השתדלו להפוך את מערכת שוק ההעברות ב-FM 2017 למציאותית ביותר בסדרה, עם מספר תוספות ושינויים שישקפו את המצב בעולם האמיתי.
שינוי משמעותי הוא האופציה החדשה לנהל שיחות לפני חוזה. מה זה אומר? אם שחקן מסוים לא כל כך מעוניין להצטרף אליך לקבוצה או קיבל התעניינות מקבוצות אחרות - תוכל לנהל איתו גישושים, שיחות מקדימות ולא רשמיות לפני שנכנסים למו"מ הרציני.
השיחות המקדימות האלו יהיו מול הסוכן של השחקן (או השחקן עצמו) ובהן ייקבעו הבטחות ועקרונות כלליים - השחקן יקבל משכורת גבוהה, השחקן ישחק בעמדה המועדפת עליו וכו'. בשלב הזה עדיין לא נכנסים למספרים ותאריכים - רק קווים כלליים.
תוכלו לעקוב אחר שוק ההעברות דרך מסך ההעברות החדש, שיציג את כל מה שקורה בעולם - רכישות ומכירות.
המועדונים במשחק החדש יהיו חכמים יותר בעת בחירת שחקני רכש או קביעת חוזים. הם יידעו למשל להמתין עם ההצעה שלך, גם אם היא גבוהה, אם הם יחשבו שיש אופציה לקבל הצעה טובה יותר ממועדון אחר.
תמיד כדאי לסיים את הרכש שלך בזמן, אבל לאלו מכם שממתינים עד לשנייה האחרונה של מועד ההעברות - נעשו כמה שיפורים לזמן הדרמטי הזה של סגירת החלון. לא רק שעיתונאים יבואו אליך עם שאלות כדי להשיג את הסקופ הבא שלהם, יהיו גם שמועות ברשתות החברתיות שיוסיפו למתח.
הסוכנים הפעם יהיו ערמומיים יותר, כאשר אם לשחקן שלהם יש מספר הצעות, הם ירוצו ממועדון למועדון ויפתחו את המו"מ שוב ושוב במטרה לשפר את החוזה ולהשיג ללקוח שלהם תנאים טובים ככל האפשר.
אופציה חדשה בניהול מו"מ על חוזים היא האופציה לנעול סעיף ספציפי אך להשאיר את הסכום שלו פתוח לדיון (למשל לנעול בחוזה סעיף של "בונוס עבור X שערים" אבל לא לנעול את הסכום המדויק של הבונוס). בנוסף, השנה יש מספר סעיפי חוזה חדשים.

אתה - המנג'ר
בשנה שעברה נוסף למשחק "המנג'ר על הקווים" - האפשרות שלך לראות את הדמות שלך כמנג'ר על הקווים בזמן משחקי קבוצתך ולהגדיר איך בדיוק הוא נראה.
FM 2017 לוקח את העניין לרמה חדשה לגמרי - השנה אפשר להגדיר בדיוק איך הפנים שלך ייראו, באמצעות העלאת קובץ תמונה.
פשוט צלם את עצמך בתמונת סלפי באמצעות הסלולרי, העלה את התמונה לתוך FM 2017 - והמנוע החדש והמתוחכם שנקרא FaceGen יידע לייצר דמות תלת מימדית שתיראה בדיוק כמוך.
בנוסף, המשחק החדש כולל אופציות לבוש חדשות ואפשרויות שונות להתאמה אישית של דמות המנג'ר שלך (משקפיים, שיער פנים וכו'). השנה אפשר אפילו להגדיר את צבע העניבה שלך - בדיוק כמו שמעריצי המשחק ביקשו ברשתות החברתיות.
היוצרים רצו השנה לתת לנו תחושה שאנחנו ממש בתוך המשחק, ולכן השקיעו מאוד בשילוב של הדמות שלנו כמנג'ר בתוך עולם המשחק.
בנוסף, מוניטין המנג'רים יעבוד השנה בצורה חכמה יותר, כאשר המועדונים ימנו מנג'רים באופן הגיוני יותר ובהתאם למוניטין שלהם. תצטרך לעבוד הפעם ממש קשה כדי לטפס ברמות ולקבל הצעות ממועדונים גדולים, מה שמוסיף אתגר חדש לאלו מכם שמתחילים את המשחק בליגות הנמוכות.
במידה ומנג'ר לא מוכר עם מוניטין נמוך ימונה למועדון גדול, האוהדים ידאגו ללעוג ולצחוק על זה ברשת החברתית החדשה של FM 2017.

דראפט פנטזי
במשחק הקודם בסדרה, FM 2016, נוסף מצב משחק חדש - "דראפט פנטזי". אתה בונה את קבוצת החלומות שלך ומתמודד נגד החברים במשחק רשת.
השנה נוספו מספר חידושים, ביניהם - מנג'רים ממוחשבים. השנה לא חייבים חברים כדי לשחק "דראפט פנטזי", ניתן יהיה לשחק גם לבדך מול מנג'רים ממוחשבים. כמובן שניתן יהיה לשלב ולהוסיף כמה חברים וכמה מנג'רים ממוחשבים שיתמודדו בליגה.
לכל מנג'ר ממוחשב יהיה מערך מועדף וסגנון משחק משלו, כך שאתה תוכל לבחור בדיוק אילו מנג'רים ממוחשבים יתמודדו מולך.
כשפותחים משחק חדש ב"דראפט פנטזי", FM 2017 מאפשר לבחור תקציב סגל התחלתי בצורה מפורטת יותר עם אפשרויות רבות מבעבר. בנוסף, אפשר לקבוע שיתקיים דראפט נוסף באמצע העונה (להגברת המתח והדרמה), וכך תוכל לרענן את הסגל שלך.
בדראפט עצמו יש מספר שינויים ותוספות שיהפכו את בחירת השחקנים לקלה ונוחה יותר. אפשר יהיה גם לשמור את הגדרות המועדון שלך, כך שלא תצטרך להגדיר מחדש את שם המועדון ואת התלבושות שלו בכל פעם שתתחיל משחק פנטזי חדש.

פתיחת משחק מהירה
כשפותחים משחק חדש, FM 2017 יאפשר לך לבחור בין 2 אופציות: מצב מהיר (Quick Start) או מצב מתקדם.
המצב המהיר יהיה מהיר במיוחד ויאפשר לך בתוך 2-3 לחיצות לבחור את הקבוצה ולהתחיל שמירה חדשה, בלי הגדרות מסובכות ובלי אפשרויות להתאמה אישית. ישר ולעניין.
במצב המהיר, המשחק יתאים עבורך את ההגדרות השונות (גודל מאגר שחקנים, ליגות פעילות וכו'), בהתאם למועדון שבחרת ולביצועי המחשב שלך.
חידוש משמעותי שהרבה ממעריצי המנג'ר ביקשו בשנים האחרונות - המשחק מגיע גם בגרסת 64 ביט (לצד גרסת ה-32 הרגילה), במחשבים שתומכים באופציה הזו המשחק ירוץ הרבה יותר מהר .

צוות מקצועי
תמיד חשוב להרכיב סביבך צוות מקצועי איכותי, אבל ב-FM 2017 זה הופך להיות חשוב יותר מבעבר, כאשר כל טיפ ועצה יכולים להיות טובים ומדויקים יותר במידה ותבחר את אנשי הצוות הנכונים לעבוד איתך.
העצות מאנשי הצוות המקצועי כעת מתפרסות בכל מסכי המשחק, ולא יופיעו רק במסך המיועד לכך, כמו במשחקים הקודמים.
בכל מסך רלוונטי שבו תהיה במשחק (פרופיל שחקן, מו"מ חוזה וכו') - תופיע תיבה קטנה בראש המסך ובו העצות של אנשי הצוות שלך בנוגע לתחום בו אתה מתעסק כרגע.
למשל, אם תיכנס לפרופיל שחקן, תקפוץ לך מיד תיבה שבה תופיע עצה מעוזר המנג'ר שלך הממליץ לשנות לו את תוכנית האימונים. אם אתה צופה במסך הטקטיקה, תוכל לקבל מפעם לפעם טיפים מהצוות שלך בנוגע להגדרות הטקטיות של הקבוצה.
במשחק החדש יש יותר טיפים מהצוות המקצועי, כמו למשל דרכים לטיפול בשחקן לא מרוצה.
נוספו השנה 2 תפקידים חדשים של אנשי מקצוע: מנתח מידע (חלק מצוות הסקאוטים, יספק לך ניתוח של ביצועי הקבוצה וסטטיסטיקות מורכבות) ומדען ספורט (חלק מצוות הרופאים, יעזור לצמצם את הסיכויים לפציעות).
חידוש קטן ונוסף הוא האופציה של שחקנים להתחיל ללמוד קורס אימון עוד לפני פרישתם מכדורגל.

סקאוטינג
בשנים האחרונות שמענו על הרבה פיתוחים ויכולות חדשות בתחום הסקאוטינג של מועדוני הכדורגל בעולם האמיתי, עם הרבה יותר דגש על ניתוח סטטיסטיקות, ניתוח וידאו וכלים שונים שנותנים לסקאוטים יכולת טובה יותר לקבל החלטות.
ב-Football Manager 2017 תוכל לנצל את כל הכלים האלו כדי לקבל סקירה מקיפה על כל רכש אפשרי.
שינוי משמעותי במשחק החדש הוא דו"ח היריבה הבאה שעוצב מחדש לגמרי, עם יותר מידע על הקבוצה היריבה ועל שחקני המפתח שלה - כמו המערך בו היא צפויה לשחק, המנטליות וסגנון המשחק השגרתי שלה.
כמו במציאות, גם ב-FM 2017 כשתבקש דו"ח על שחקן מסוים, תקבל מהסקאוט שלך קלטת וידאו עם ביצועי השחקן. הסקאוטים גם יידעו לדווח לך על פציעות שמגבילות את שחקן הרכש הפוטנציאלי מלהתאמן.
דו"ח הקבוצה שלך שודרג גם הוא, עם יותר פירוט על היתרונות והחסרונות של הסגל שלך, באותו אופן שבו המידע מוצג בדו"ח השחקן. הדו"ח יכלול גם סטטיסטיקות רלוונטיות שיעזרו לך להחליט באילו תחומים הסגל דורש שיפור.
מסך "עומק הסגל" שופר ומוצג כעת בצורה של מערך, כאשר על כל עמדה במגרש הכדורגל תוצג רשימת השחקנים של אותה עמדה לפי רמתם.
במסך חיפוש השחקנים נוספו מספר אופציות קטנות, כמו אפשרות לחפש שחקן לפי מספר הימים שלו במדינה מסוימת (רלוונטי כשמחפשים שחקן שעומד לקבל אזרחות), ואפשרות למיין רשימת שחקנים לפי 2 שדות שונים.

ניתוח משחקים
במשחק הקודם, FM 2016, בוצעה קפיצת המדרגה הגדולה ביותר בנוגע לניתוח משחקים, בזכות שיתוף הפעולה עם כלי הניתוח של ProZone (החברה נקראת היום STATS).
יוצרי המשחק המשיכו לשפר את תחום ניתוח המשחקים גם השנה, כאשר FM 2017 כולל מספר אפשרויות חדשות בתחום.
אם אתה רוצה לראות באילו אזורים של המגרש הכדור היה רוב הזמן, תוכל לצפות ב-Heat Map שיציג את מפת הפעילות של כל אחת מהקבוצות בזמן המשחק.
יש מספר אירועים חדשים שמחושבים השנה בסטטיסטיקות הניתוח של STATS - באילו מיקומים על המגרש שחקניך איבדו את הכדור או חטפו אותו, ובאילו מיקומים על המגרש שחקנים ביצעו נגיעות בודדות בכדור.

כלי תקשורת
היחסים של המנג'ר עם התקשורת, ב-FM כמו במציאות, יכולים להרים או להפיל מנג'רים.
המשחק החדש כולל לא מעט שאלות חדשות במסיבות העיתונאים, ועם התוספת החדשה של הרשתות החברתיות, תצטרך לקחת בחשבון שכל אמירה שלך בתקשורת תזכה לתגובה או ציוץ ברשת.
ב-FM 2017 תקבלו יותר שאלות על אירועים במשחקים, העברות, שביעות רצון של שחקנים ופציעות, בזמן שהעיתונאים מחפשים להוציא מכם את הכותרת הבאה שלהם.
גם מנג'רים ממוחשבים, היריבים שלך, עלולים להסתבך עם התקשורת באמירות שלהם, מה שיוסיף ליצירת דרמה ויריבויות.

שחקנים
Football Manager 2017 מוסיף רמה חדשה של עומק לאופי ולאישיות של שחקני הכדורגל במשחק, כאשר היכולות המנטליות של השחקן ישפיעו בצורה משמעותית יותר על הביצועים שלו ועל התקדמותו במקצוע.
למשל, שחקן עם יכולת הסתגלות נמוכה יהיה פחות נלהב לעבור לשחק בחו"ל.
בנוסף, יש מספר שינויים באופן שבו השחקנים מתפתחים ומשתנים עם הזמן, כמו למשל יכולות מסוימות שיתחילו לרדת ככל שהשחקן מזדקן.
מנוע החישוב של השינויים ביכולות השחקנים שודרג משמעותית (ייקח בחשבון גורמים כמו מתקני האימונים של הקבוצה, דקות המשחק שהשחקן מקבל ועוד), ויגרום להתפתחות מציאותית יותר של השחקנים ב-FM 2017.
שחקנים יכולים לפנות אליך ולהגיד לך שהם רוצים לעבור למועדון X, אפילו אם מועדון אחר מתעניין בהם וצפוי להגיש הצעה גבוהה יותר. זה יכול גם ליצור סערה ברשתות החברתיות, עם תגובות חיוביות או שליליות של האוהדים.
שחקנים יכולים לקיים ראיונות בלעדיים עם התקשורת, לפעמים בניסיון לפנות אליך עם בקשה מסוימת בצורה יותר קולנית. למשל, אם שחקן רוצה לקבל יותר דקות בהרכב ואתה לא נותן לו, הוא עלול לפנות לתקשורת ולנסות לגרום לאהדה הציבורית כלפיו לשכנע אותך לשנות את דרכיך.
בנוסף לשיפורים בנושא אופי השחקנים והתקדמותם, עוצב מחדש מסך השוואת השחקנים באופן יותר ברור ומדויק.

מצב "צור מועדון"
במשחק הקודם בסדרה, FM 2016, נוסף מצב משחק חדש - "צור מועדון", שאיפשר לנו לבנות מועדון כדורגל חדש, להוסיף אותו לכל ליגה שנרצה ולאמן אותו.
FM 2017 מוסיף כמה יכולות חדשות למצב המשחק הזה, כמו למשל היכולת ליצור יותר שחקנים מומצאים ובעצם להרכיב סגל שחקנים שלם שכולל שמות לא אמיתיים, למשל אותך ואת החברים שלך.
לאלו מכם שמעדיפים לשחק עם שחקנים אמיתיים, נוספה אפשרות לחפש שחקנים ספציפיים לפי שם, בדיוק כפי שקיים במצב המשחק "פנטזי דראפט".

הנהלה
כל מנג'ר מצליח חייב מאחוריו הנהלה תומכת שרואה איתו עין בעין את עתיד המועדון - אלו האנשים שנותנים לך את הכסף ויכולים למנות או לפטר אותך.
ב-Football Manager 2017 ההנהלה תתנהג בצורה יותר דינמית ומציאותית, ותעבוד בצורה יותר קרובה עם המנג'ר שלה.
כבר בהתחלה תשימו לב שההנהלה פונה אליכם יותר מאשר במשחקים הקודמים, עם נושאים שונים ומגוונים: הצעות חוזה, שינויי תקציב ושינויים בגודל הצוות המקצועי. לאחר העברת בעלות, חלק מהיו"רים גם ירצו לשמוע את דעתכם על התקציב ועל מתקני המועדון.
ההנהלה גם תיתן לכם יותר פידבק לגבי שיתוף הפעולה עם קבוצות הבת של המועדון, כך שבמשחק החדש תוכלו לנהל מו"מ לגבי שיתופי פעולה קיימים ולוודא שאתם מוציאים מהם את המקסימום שניתן עבור המועדון שלכם.
בשיתופי פעולה בין מועדונים (קבוצת אם/בת) יופיע מידע מפורט יותר, כמו למשל האם ההסכם הוא לטווח ארוך ועד כמה הוא משתלם מבחינה מסחרית כלכלית.
שוגר דדי, אותם מיליונרים שמגיעים עם ארנק פתוח ורוצים להשקיע חזק במועדון, יתנהגו גם הם באופן יותר מציאותי במשחק החדש. הם יהיו דינמיים, כלומר ישנו את סוג ההשקעה שלהם ככל שהקבוצה עולה או יורדת ליגות. יש סוג חדש של שוגר דדי - משקיע שרוצה להרוויח בחזרה, הוא יקנה מועדון מליגה נמוכה שיש לו פוטנציאל באמצעות הלוואה מהבנק, וככל שהמועדון יעלה ליגות, הוא יוכל להחזיר את ההשקעה שלו ולהרוויח בטווח הארוך.
דבר אחרון שחשוב להזכיר בתחום הזה הוא שהטייקונים יהיו כעת יותר חכמים בעת בחירה של מועדון לרכישה.

הפרטים הקטנים
כמו תמיד, יש במשחק החדש מאות חידושים ושיפורים קטנטנים וכמעט לא מורגשים, אבל כאלו שעוזרים להפוך את המשחק לחוויה סוערת, מרתקת וממכרת. אלו הדברים הקטנים שהופכים את FM למה שהוא.
הנה כמה חידושים קטנים שיופיעו בגרסת 2017: במסך היסטוריית המועדון ניתן לראות רשימה של כל השחקנים ששיחקו במועדון בכל הזמנים כולל מידע על איפה הם היום, תוספת מושלמת עבור אלו מכם שמשחקים הרבה עונות.
מסך היסטוריית המועדון כולל השנה גם מספר שיאים חדשים, כמו למשל מלך השערים של המועדון בכל המפעלים בעונה, השוער עם הכי מעט ספיגות בעונה, והעונה עם הכי הרבה נצחונות.
חידוש קטן ונוסף השנה הוא הימורים בתחילת העונה על הזוכים בפרסים השונים, כמו למשל מלך השערים ושחקן העונה.
בחירת השמות של הריג'נים (שחקנים שנולדים במשחק) שופרה ותייצר כעת שמות יותר מגוונים ויותר קרובים למציאות, בהתאם למדינה (למשל הריג'נים הדנים יקבלו שמות במבנה שמקובל בדנמרק).
הירידה לפרטים של יוצרי המשחק בחברת SI מתבטאת אפילו בשינויים הקטנים והספציפיים, כמו למשל ההתאמה של מבנה ליגות הנוער של אוסטרליה לשינויים שהתרחשו בעונה שעברה במציאות.
המדינות החדשות קוסובו וגיברלטר נוספו כנבחרות לשלבי המוקדמות בכל המפעלים הבינלאומיים.
חוקי ה-FFP (התקנות לתחרות כלכלית הוגנת) עודכנו בהתאם לשינויים במציאות.
כמו תמיד, Football Manager 2017 מגיע עם מאגר נתונים מעודכן לעונת 2016/17, כולל חוקי הליגות, סגלי הקבוצות ויכולות השחקנים.

משחקי רשת
חוויית משחקי הרשת ב-FM 2017 תהיה מהירה וחכמה יותר, עם מגוון אופציות חדשות שיאפשרו לך להתקדם במשחק מהר יותר מבלי לפספס החלטות חשובות.
המארח של משחק הרשת יכול כעת להגדיר את המספר המקסימלי של הפעמים שבהם ניתן לעצור את המשחק ביום מסוים.
יש גם טיימר חדש שיספור למנג'ר את הזמן שבו הוא יכול להתעסק בדברים כמו פגישות עם ההנהלה או הגשת הסגל (כדי לזרז את התקדמות המשחק). ניתן להגדיר על אילו נושאים בדיוק יופיע הטיימר ועל אילו לא.
יש הגדרה חדשה שמאפשרת למארח המשחק להגדיר שכל המנג'רים חייבים לתת לעוזר שלהם לנהל את משחקי הידידות, מה שיחסוך בזבוז זמן יקר במהלך תקופת הפגרה.

Football Manager Touch
Football Manager Touch הוא מצב המשחק הקליל של Football Manager 2017. זו בעצם גרסת לייט מוקטנת עם פחות אפשרויות מהמשחק הכבד, והיא מיועדת בעיקר לשחקנים שאין להם הרבה זמן.
השנה גרסת ה-FM Touch הופרדה מהגרסה הגדולה של המשחק, והיא מהירה וקלילה הרבה יותר מבעבר.
כל החידושים הגדולים עליהם דיברנו ב-FM 2017 יופיעו גם בגרסת FM Touch 2017: מנוע המשחק, ההעברות והחוזים, הרשת החברתית, תיבת הדואר הנכנס, שיפורי אישיות השחקנים ועוד.
בין התוספות הייחודיות שנוספו בגרסת Touch 2017: האפשרות לקבל תוצאת משחק מיידית גם בזמן המשחק (אם ראית מספיק ובא לך להפסיק לצפות במשחק ולקבל תוצאה) והאפשרות להעביר יותר משימות ותחומי אחריות לאנשי הצוות המקצועי שלך.
יש גם אתגרים חדשים במצב ה-Challenge mode וכמו בשנה שעברה, ניתן להעביר שמירות מגרסת המחשב של FM Touch לגרסת האנדרואיד והאייפד.

שיפורים וחידושים נוספים
וזה לא הכל...יוצרי המשחק שילבו במשחק עוד הפתעות קטנות ומגוונות אותן מעריצי המנג'ר יגלו במהלך הזמן.
כל אלו הופכים את Football Manager 2017 למשחק המנג'ר הטוב והמציאותי בכל הזמנים.

הגרסה המוקדמת
הגרסה המוקדמת של Football Manager 2017 תשוחרר כשבועיים לפני יציאת המשחק (בסביבות 21/10).
כל מי שיזמין מראש את Football Manager 2017 דרכנו, יזכה לקבל גרסה מוקדמת שלו שבועיים לפני יציאת המשחק. שבועיים לפני כולם!

הגרסה המוקדמת שתצא שבועיים לפני המשחק תהיה בעצם גרסת בטא לא סופית של FM 2017, אבל קרובה מאוד לגרסה הסופית שתצא שבועיים לאחר מכן.
הגרסה הזו תכלול את המשחק המלא, את משחק ה-Touch ואת משחק האתגר (Challenge Mode). משחקי רשת לא יהיו זמינים.
חשוב לציין שניתן יהיה להתחיל משחק בגרסה המוקדמת ולהמשיך אותו בגרסה הסופית שתשוחרר.

קנה עכשיו דרך FMisrael
FMisrael שמח להודיע על מכירה מיוחדת של משחק המנג'ר החדש Football Manager 2017.
גם השנה אנחנו מציעים לכם, גולשי האתר, לקנות את משחק המנג'ר הממכר במחיר הנמוך ביותר שתמצאו, ועל הדרך גם לתרום כספית לאתר המנג'ר הישראלי.
שימו לב - המחיר שלנו גם השנה זול יותר מרוב החנויות באינטרנט ואפילו מהחנות הרשמית של Steam.
החנות הרשמית של SEGA והחנות של Steam מוכרות את המשחק החדש ב-190 ש"ח (50 דולר), בעוד אצלנו ב-FMisrael המחיר הוא כ-170 ש"ח בלבד (45 דולר).

במסגרת המכירה המיוחדת, תוכלו להזמין מראש כבר עכשיו את Football Manager 2017 תמורת כ-170 ש"ח בלבד (45 דולר).
את המשחק ניתן יהיה להוריד ברגע שהוא ישוחרר ובמהירות שיא דרך תוכנת Steam. בלי המתנה לשליח, בלי להתרוצץ בקניון!

FM 2017 - כל הפרטים, התמונות והסרטונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 13/10/2016
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה