שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, -13 שעות ו--8 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
הקבוצות הגדולות בעולם ישתמשו ב-FM
יוצרי משחק המנג'ר חתמו על שיתוף פעולה ייחודי עם Prozone, שירות ניתוח סטטיסטיקות הכדורגל בו משתמשים המועדונים הגדולים בעולם
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 15/08/2014 | צפיות: 4724
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2015
השבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה מיוחד בין חברת SI, יוצרת משחקי Football Manager, לבין חברת Prozone.
Prozone הוא שירות סטטיסטיקות המאפשר למועדוני כדורגל לנתח את ביצועי השחקנים שלהם ולאסוף נתונים ומידע על שחקני כדורגל מרחבי העולם.
על פי ההסכם החדש, מועדוני הכדורגל הגדולים בעולם שמשתמשים בשירותי הנתונים של Prozone, יקבלו גישה מלאה למאגר העצום של Football Manager הכולל נתוני שחקנים, סטטיסטיקות, היסטוריות, ארכיון פציעות, נתוני פוטנציאל, פרטי חוזה ועוד.

בין קבוצות הכדורגל שמשתמשות במערכת Prozone נמצאות מנצ'סטר סיטי, ארסנל, צ'לסי, ליברפול, אברטון, פ.ס.ז', ליון, באיירן מינכן, אייאקס ועוד.
כל המועדונים הגדולים האלו משתמשים במערכת המידע של Prozone כדי לגייס שחקנים חדשים, לבצע סקאוטינג ולהשיג מידע ונתונים.
המערכת החדשה של Prozone, שתנצל את המידע הרב ממשחקי Football Manager, תאפשר למועדונים לבצע השוואות מדויקות בין שחקני כדורגל, למיין אותם, לקבל מידע חדש ומעמיק ולשפר את תהליך רכש השחקנים שלהן.


מערכת Prozone בה משתמשות הקבוצות

כידוע, מאגר המידע של Football Manager הוא עצום ויחיד מסוגו, כולל מידע על מעל 300,000 שחקני כדורגל מכל העולם. לכל אחד יכולות, פרטי אישיות, נתונים מקצועיים וכו', הפרטים כמובן מתעדכנים בכל עונה כאשר יוצאת גרסה חדשה בסדרה.
למאגר הנתונים העצום והלא ייאמן הזה של Football Manager יש חלק גדול בהצלחה של המשחק וקיימים אפילו סיפורים על מנג'רים אמיתיים שמשתמשים במשחק כדי לחפש ולעקוב אחר שחקנים.
לשם כך מפעילים יוצרי המשחק צוות גדול של חוקרים (Researchers) מכל רחבי העולם שתפקידם לחקור , לעקוב ולהכניס את כל הפרטים והנתונים הקשורים למדינה שלהם.
צוות החוקרים הנוכחי של Football Manager מונה מעל 1300 חוקרים והפך למעין "צבא" קטן.

"מאגר הנתונים של FM הוא מקור עשיר ואמין בצורה מדהימה, והוא ישפר משמעותית את מערכת גיוס השחקנים שאנחנו מציעים ללקוחותינו", אמר נשיא Prozone.
"השילוב בין המידע הטכני ומאגר הסרטונים שלנו, לבין מאגר הנתונים העצום של FM יהפוך את המערכת שלנו למדויקת ואמינה מתמיד".


חיפוש שחקנים ב-FM 2014

"כבר שנים אנחנו שומעים סיפורים על מנג'רים וסקאוטים אמיתיים שמשתמשים במשחק שלנו כדי לבחור ולגלות שחקנים חדשים", אמר מנכ"ל SI, יוצרי Football Manager.
"מעתה והלאה זה יהיה רשמי, מנג'רים אמיתיים מכל העולם יבצעו חיפושים והשוואות של שחקני כדורגל באופן דומה מאוד לזה שאותו עושים שחקני FM".
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 15/08/2014
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה