שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -16 שעות ו--38 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
חדשות רשמיות (הפופולריים)
חדשות רשמיות (המומלצים)
FM 2014 - "ממכר מתמיד"
ימים ספורים לאחר השחרור, Football Manager 2014 זוכה לביקורות מעולות עם ציונים גבוהים ושבחים מקיר לקיר!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 08/11/2013 | צפיות: 4683
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2014
רק 8 ימים חלפו מאז שוחרר Football Manager 2014 וההתרגשות בקהילת המנג'ר בשיאה.
במהלך השבועות האחרונים זכו כלי תקשורת שונים לשחק במשחק ובימים האחרונים, בעקבות השחרור, פורסמו ביקורות רבות הסוקרות את המשחק החדש.
כמו בכל שנה, Football Manager 2014 זוכה לשבחים ומחמאות, לעתים אפילו לציונים מושלמים, וכולם מסכימים - מדובר במשחק ה-FM הטוב ביותר, בפער גדול!



Gamespot
ציון: 9 מתוך 10

Football Manager 2013 היווה נקודת מפנה מסוימת בסדרת המנג'ר הפופולרית, עם מצב המשחק הקלאסי החדש, שנועד למשוך קהל חדש וקליל יותר, שלא מורכב רק ממכורים לסטטיסטיקות ונתונים.
היה ברור במשחק הקודם שעיקר ההשקעה נעשתה במצב הקלאסי, שהיווה את גולת הכותרת של FM 2013 ותוכנן להוות מסלול חדש וקליל.
השנה, לעומת זאת, המצב שונה לגמרי. מלבד כמה שיפורים קטנים במצב הקלאסי, עיקר החידושים והתוספות שייכים למצב הרגיל והכבד של Football Manager, שינויים שהופכים אותו למשחק הכי מרתק (וזולל זמן) בסדרה.

Football Manager 2014 הוא משחק עם שני מסלולים נפרדים - האחד לאלו עם חלומות אמיתיים להפוך למנג'רים של קבוצת כדורגל, והשני (המצב הקלאסי) עבור אלו עם קצת יותר חיים חברתיים ורצון לתהילה מיידית.
בעבר הלא רחוק, משחקי Football Manager היו בלתי אפשריים עבור מי שלא הגדיר את עצמו כאוהד כדורגל אמיתי ומכור. אבל זה שייך לעבר.
המפתחים של SI יצרו הפעם משחק הרבה יותר שלם שמתאים להרבה יותר אנשים, וזאת מבלי לפגוע יותר מידי בחוויית של ותיקי הסדרה.



VideoGamer
ציון: 9 מתוך 10

Football Manager ידוע כמשחק שמשתלט לך באופן הדרגתי על הזמן ועל המחשבות, כמו שמעט מאוד משחקים מסוגלים לעשות.
גרסת 2014 מושקעת ומוקפדת כתמיד, אך נעשתה נוחה וקלילה יותר כדי ליצור חוויית משחק מהירה יותר.
למשל מערכת הטקטיקה הפכה להרבה יותר קלה השנה, הודות לכך שהכל זמין במסך אחד בלבד, במקום בחירה של הוראות אישיות שונות בתפריטים נפרדים.
Football Manager 2014 מאפשר לך לעשות יותר דברים בפחות זמן, אך זה לא אומר שתבזבז השנה פחות זמן על המשחק מאשר בשנים קודמות.
בין אם אתה מנסה באופן נואש לשרוד בליגה ובין אם אתה מתמודד בגמר הכי חשוב, גם השנה FM יצליח לגרום לך להשקיע ולהקדיש לו המון זמן.

Telegraph
ציון: 9 מתוך 10

במסיבת העיתונאים הראשונה שלך במשחקי Football Manager, שואלים אותך לגבי יחסי האנוש שלך מול השחקנים. התשובה הקבועה שלי כאן היא "אני חושב שהכי טוב להתייחס לשחקנים פשוט כמו בני אדם". כזה אני.
נראה שמפתחי המשחק ב-SI לקחו את הגישה הזו ללב עם המשחק החדש, Football Manager 2014.
משחקי הסדרה ידועים בכמות האדירה של המספרים והנתונים, ובכך שהם נראים כמו מסמך אקסל ענק.
הכל עדיין שם, המשחק עדיין מושקע וכולל עומקים מדהימים, אבל עם השנים הוא הופך להרבה יותר אנושי. השיחות הקבוצתיות, הפגישות האישיות עם השחקנים, אפילו השיחות עם ההנהלה.
כל אלו הופכים את FM למשחק הרבה יותר אנושי, כאשר השיחה שלך לא פחות חשובה מהטקטיקה שלך.

ה-FM החדש ממשיך לבנות עולם עצום ומשכנע. האפשרות הקסומה של לקחת מועדון ולעצב אותו לפי רצונותיך, היא המנוע שהופך את המשחקים האלו לכל כך ממכרים.
וכעת, עם ההתמקדות המוגברת של FM 2014 באנשים שנמצאים בתוך המועדונים האלו, המסע ממשיך והופך למרתק ואנושי יותר.



IGN
ציון: 8 מתוך 10

משחקי FM הם חיה מוזרה במיוחד. אין בהם כמעט "משחקיות" קלאסית כמו שכולם מכירים, ועדיין הם מצליחים לחדור ולסחוף אותי כמו שמעט מאוד משחקי ספורט יכולים.
בהתאם לכך, גם המשחק החדש FM 2014 גרם לי להישאב ולהיסחף, למרות היותו הרבה פחות מהפכני מקודמו בסדרה.
גם עם המשחק החדש צעקתי על המסך, קיללתי את ההגנה שלי, בכיתי בהחמצות מטורפות, וחגגתי שערי ניצחון כמעט באותה התלהבות בה אני חוגג שערים אמיתיים.

קיימים מעט מאוד משחקים בעולם שיכולים לשאוב לי את הזמן כמו שמשחקי Football Manager מסוגלים במהלך כל השנה, וזה צפוי להמשיך הודות לגרסה החדשה והמשודרגת.
יש מעט מידי שיפורים גדולים הפעם, אך הרבה ליטושים קטנים ואלגנטיים שהופכים את FM 2014 לטוב יותר מקודמו.
האופי הממכר של הניהול הטקטי במשחק נמצא בשיא בגרסה החדשה, וזה עדיין אחד ממשחקי הספורט העמוקים והסוחפים בעולם.

EuroGamer
ציון: 8 מתוך 10

אחרי 20 שנים של הוספת שכבות רבות של מורכבות ועומק למשחק, נראה שהשנה, בפעם הראשונה בסדרה, Football Manager הפך לפשוט יותר.
קצת מוזר לכתוב ביקורת על משחק כמו Football Manager. כמעט 95% מהמשחק נשאר אותו דבר משנה לשנה, והמעריצים הרבים שמחים לרכוש את הגרסה החדשה עם הסגלים המעודכנים, השיפורים הקטנים והחידוש הגדול והנוצץ.
חלק מהקסם של המשחק זה ההמשכיות והעובדה שהמשחקים שומרים על אותו בסיס זהה משנה לשנה. בניגוד למשחקים כמו FIFA ו-PES, לא צריך ללמוד מחדש בכל גרסה.

FM 2014, לעומת זאת, מהווה סטייה קטנה מהדרך הזו, כזו שנמצאת אולי בחלק הכי חשוב של המשחק - מערכת הטקטיקה.
לא ציפיתי לשינוי כל כך דרמטי בטקטיקה של FM 2014. נעלמו פסי הגלילה ותיבות הסימון שמוכרות לנו כבר 10 שנים במשחקי FM (ו-CM), נעלמה האפשרות להעלות את רמת הלחץ והסגירה של הקבוצה ב-2 פסים, ולשלוט בהוראות ברזולוציות כאלו גבוהות.
במקום זה, המשחק החדש מאפשר לבחור לכל שחקן תפקיד (Role) ולתת הוראות אישיות.
הרעיון מאחורי השינוי הזה, כך אני מאמין, הוא להפוך את כל העניין ליותר אנושי, יותר דומה למציאות - הרי מנג'רים במציאות לא קובעים לכל שחקן את ההוראות באמצעות פסי גלילה, הם פשוט אומרים לו "היום תשחק כפליימייקר".
הבעיה בזה, אני חושש, היא שרבים מהמעריצים הכבדים של הסדרה ירגישו שזה מחליש את השליטה שלהם בקבוצה ומצמצם אפשרויות. עבור שאר האנשים, הרוב העצלן, השחרור הזה מפסי הגלילה המעיקים הוא שינוי מרענן.



Digital Spy
ציון: 8 מתוך 10

Football Manager 2014 מאחד את האלמנטים הכי טובים מהמצב הרגיל ומהמצב הקלאסי של השנה שעברה, ומשלב בין המשחקיות המהירה של המצב הקלאסי לבין העומק והתחכום של המצב הרגיל.
אין ספק כי SI הקדישו מחשבה רבה על רשימת התוספות בגרסה החדשה, עם בנייה של החלקים הנכונים כדי להגדיל את המציאותיות של המשחק, תוך כדי הוספה של חידושים שמגדילים את הנגישות והופכים אותו לקל ונוח יותר.
התוצאה היא עוד משחק סימולציה נהדר שישדרג את החיים של אלו החולמים להיות מנג'רים, ויהפוך את החיים ליותר נסבלים כשיגיע חודש מאי ותיגמר עונת הכדורגל.

ומה אתם חושבים?
לאחר ששיחקתם לא מעט זמן בגרסה המוקדמת ובדמו, שתפו אותנו בדעות שלכם על המשחק החדש.

הורדת הדמו של FM 2014
Football Manager 2014 - כל הפרטים, התמונות והכתבות

קנה עכשיו את FM 2014 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 08/11/2013
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה