שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3452 ימים, 0 שעות ו--40 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מדריכים (הפופולריים)
סקירת הדו"ח הקבוצתי
הדו"חות הקבוצתיים ב-FM 2012 עברו מהפך גדול ומספקים השנה הרבה יותר נתונים - בכתבה נסקור את המידע שניתן להפיק מהדו"ח החדש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 19/11/2011 | צפיות: 5239
קטגוריה: מדריכים | משחק: Football Manager 2012
כפי שכבר הספקתם לראות, אחד השיפורים הבולטים ב-Football Manager 2012 הוא הדו"ח הקבוצתי החדש.
בחברת Sports Interactive התייעצו עם סקאוטים בכירים ומוכרים בעולם הכדורגל, קיבלו מהם מסמכים ודו"חות אמיתיים, ועל סמך כל אלו שיפצו את הדו"ח הקבוצתי שמפיקים הסקאוטים ב-FM 2012.
המטרה המרכזית של מפתחי המשחק היא לאפשר לך, המנג'ר, לקבל בדיוק את אותו מידע ואת אותם נתונים שמקבלים המנג'רים במציאות מהסקאוטים שלהם.
גם בתחום הזה, כמו כל תחום אחר בעולם ניהול קבוצת כדורגל, ב-Football Manager רוצים להידמות ככל האפשר לעולם האמיתי.

הדו"ח הקבוצתי ב-FM 2012 מעניק לך סקירה מקיפה במיוחד על קבוצה, וניתן להציג אותו גם על הקבוצה שלך וגם על קבוצות אחרות במשחק (אם תשלח סקאוט שלך לצפות בהן).
כדי לצפות בדו"ח הקבוצתי על הקבוצה שלך, לחץ על שם הקבוצה בתפריט העליון ובחר "דו"ח קבוצה" (Team Report).
כדי לצפות בדו"ח על קבוצה אחרת, תצטרך להיכנס למסך הסגל שלה, לפתוח את תפריט "סקאוט" ולבחור בסקאוט הספציפי מהצוות שלך שתרצה שיכין עליה את הדו"ח.
ניתן לבקש דו"ח על כל קבוצה שקיימת במשחק.



מה כולל דו"ח קבוצה?
הדו"ח הקבוצתי ב-FM 2012 מספק לך סקירה מקיפה על הקבוצה - פירוט על השחקנים השונים בעמדות (והרמה של כל אחד), סקירת יכולות כללית של הסגל, השוואה עם קבוצות אחרות בליגה, ניתוח מפורט של הטקטיקה איתה משחקת הקבוצה, ניתוח מפורט של התמודדות הקבוצה עם טקטיקות של היריבה, ניתוח של סטטיסטיקות שערים ובישולים ועוד.
צפייה בדו"ח קבוצתי יכולה ללמד אותך הרבה על קבוצתך, ועל הקבוצות היריבות מולן אתה משחק.
באמצעות צפייה בדו"ח הקבוצתי והבנה של הנתונים המוצגים, ניתן להסיק מסקנות ולקבל החלטות שישנו את מצב הקבוצה, החלטות המבוססות על מידע ונתונים.

1. עומק הסגל
המסך הראשי בדו"ח הקבוצה הוא עומק הסגל (Team Depth Chart).
במסך זה יוצגו לך 3 השחקנים הטובים ביותר בכל עמדה, עם דירוג כוכבים לכל שחקן, על פי הרמה שלו באותה עמדה.
אם תרצה לרדת לפירוט נוסף, תוכל ללחוץ על עמדה ספציפית מבין העמדות המוצגות, ואז תקבל רשימה של כל שחקני המועדון בעמדה הזו, מסודרים לפי היכולת שלהם (דירוג כוכבים).
שים לב שליד כל שחקן יש כפתור של "-". לחיצה על הכפתור הזה תוציא את השחקן מהדו"ח ותאפשר לך לראות מיהם 3 השחקנים הטובים ביותר בעמדה בלעדיו. האפשרות הזו יעילה במקרה של שחקנים לא זמינים, או שחקנים שהולכים לעזוב את הקבוצה (ולכן לא תרצה לראות אותם בסקירה של הסגל).

במידה ותרצה לקבל חוות דעת נוספת, תוכל לבחור להציג את "עומק הסגל" על פי איש צוות אחר (על ידי בחירה של איש צוות מקצועי בתפריט בצד ימין). לכל מאמן ואיש צוות יש דעה אחרת על שחקני הסגל וכל אחד מהם יכול לסדר אותם בסדר שונה.

מסך זה מעניק ניתוח מעמיק של סגל הקבוצה ונותן לך הבנה מהן העמדות הבעייתיות ועל אילו עמדות יש הרבה מועמדים טובים.



2. השוואת קבוצות
המסך השני בדו"ח הקבוצה הוא השוואת קבוצות (Team Comparison).
במסך זה תקבל השוואה מקיפה בין הקבוצה לבין שאר הקבוצות בליגה שלה בפרמטרים שונים כמו גיל ממוצע של הסגל, גובה ממוצע, משקל, שכר, שווי, מספר הופעות בנבחרת ועוד.
מלבד ההשוואה בפרמטרים הכלליים הללו, ניתן לעבור בין הלשוניות השונות במסך ולקבל השוואה של יכולות.
למשל, אם נעבור ללשונית "שוערים", נוכל לקבל השוואה של יכולת ה"אחד על אחד" בין השוערים בקבוצה שלי לבין שאר הקבוצות בליגה.

מסך זה מעניק מבט השוואתי על הקבוצה אל מול קבוצות אחרות באותה ליגה ומאפשר לך להבין היכן היא עומדת ביחס לאחרות, בשלל הפרמטרים המוצגים.



3. משחק אחרון
המסך השלישי בדו"ח הקבוצה הוא המשחק האחרון (Last Match).
במסך זה מוצגת סקירה של המשחק האחרון ששיחקה הקבוצה - כולל סטטיסטיקות, ציוני שחקנים, ותיאור ההופעה של כל שחקן (גם בקבוצה וגם ביריבה שלה באותו משחק).
בלחיצת כפתור ניתן גם לעבור לצפייה במשחק.

במקרה שאתה צופה בדו"ח על קבוצה יריבה, מסך זה מאפשר לך לדעת באיזה כושר היא נמצאת ואחרי איזה משחק היא מגיעה להתמודדות מול קבוצתך.
תוכל לגלות מי השחקנים שנמצאים בכושר טוב ומאילו שחקנים לא צריך לפחד.



4. ניתוח טקטיקה
המסך הרביעי בדו"ח הקבוצה הוא ניתוח הטקטיקה (Tactic Analysis).
במסך זה מוצגת סקירה של הטקטיקות בהן הקבוצה השתמשה ושל הטקטיקות נגדן היא שיחקה בתקופה האחרונה.

לכל טקטיקה בה הקבוצה השתמשה תוכל לראות כמה דקות היא שיחקה איתה, כמה שערים כבשה וכמה ספגה, ובעצם לגלות מהי הטקטיקה הכי יעילה של הקבוצה.
בצד ימין ניתן גם לראות פירוט של השערים שהקבוצה כבשה וספגה על פי רמת היריבה - שערים נגד יריבה טובה יותר, יריבה דומה ויריבה חלשה יותר.
בחלק העליון של המסך ניתן לסנן את הטקטיקות על פי המפעלים (רק משחקי ליגה, רק משחקי ידידות) ועל פי המשחקים (כל המשחקים, או רק 5 אחרונים).

באותו אופן ניתן גם לראות סקירה של הטקטיקות נגדן הקבוצה שיחקה - מול איזו טקטיקה היא סופגת את הכי הרבה שערים? מול איזו טקטיקה היא כובשת הרבה, ונגד אילו יריבות?
במקרה שאתה צופה בדו"ח על קבוצה יריבה, תוכל בקלות לדעת מהי הטקטיקה שנגדה היא לא מסתדרת.

מסך זה מעניק ניתוח מפורט ויעיל במיוחד של נושא הטקטיקה ומאפשר לך לגלות את רמת האפקטיביות של כל טקטיקה, על פי ניתוח מעמיק של שערים, ספיגות ורמת היריבה עבור כל טקטיקה.



5. ניתוח שערים
המסך החמישי והאחרון בדו"ח הקבוצה הוא ניתוח השערים (Goal Analysis).
במסך זה מוצגת סקירה של השערים שהקבוצה כובשת וסופגת, על פי פרמטרים מפורטים במיוחד - זמני שערים, סוגי שערים וסוגי הבישולים.

בלשונית "זמני שערים" תוכל לראות באילו דקות הקבוצה סופגת הכי הרבה שערים, ובאילו היא כובשת את הכי הרבה.
בלשונית "סוגי שערים" תוכל לגלות אילו שערים הקבוצה כובשת וסופגת - האם היא סופגת את הכי הרבה שערים ממצבים נייחים? האם היא כובשת במיוחד בנגיחות?
בלשונית "בישולי שערים" תוכל לגלות איך מתחלקים הבישולים של הקבוצה - כמה במסירות, כמה בקרנות וכמה בהגבהות.
במגרש הכדורגל שמופיע בצד ימין מופיעים מיקומי הבישולים עבור שערים שהקבוצה כובשת (בחצי הירוק) ושערים שהיא סופגת (בחצי האדום). כך תוכל לדעת האם קבוצתך מייצרים את השערים שלה בעיקר מצד ימין, מצד שמאל או ממרכז המגרש.

מסך זה מעניק מידע רב על השערים שהקבוצה כובשת ועל אלו שהיא סופגת, ומסייע לך להסיק מסקנות ולקבל החלטות המבוססות על המידע - למשל, במידה והקבוצה סופגת את רוב השערים שלה במצבים נייחים, תדע שצריך לעבוד על התחום הזה. במידה והיא סופגת במיוחד בדקות 76-90, תדע שיש לה בעיה של כושר גופני ושמירה על מוטיבציה בדקות הסיום.



מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 19/11/2011
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה