שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3469 ימים, -1 שעות ו--27 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מדריכים (הפופולריים)
יכולות מנטליות - חלק 1
ראש זה לא רק בשביל לנגוח...הסבר על התכונות המנטליות במשחק
נכתב ע"י: tustus441 | בתאריך: 20/12/2006 | צפיות: 3093
קטגוריה: מדריכים | משחק: Football Manager 2007
בניגוד לתכונות הטכניות והפיסיות, שהן די מסבירות את עצמן, הרבה מנג'רים (בעיקר חדשים) מוצאים עצמם אובדי עצות מול התכונות המנטליות של השחקנים שלהם. מה שייך למה? מה משפיע על מה?

אל דאגה! tustus441 יעזור!

אגרסיביות - אחת התכונות שלא מוערכות דיין. אפשר לומר שתכונה זו מייצגת את רוח הלחימה של השחקן, ולא רק בנוגע לתיקולים חריפים. שחקנים עם ערך נמוך באגרסיביות הם שחקנים "רכים" שלרוב נמנעים מעימותים עם שחקני היריבה.
לעומת זאת, שחקן עם ערך גבוה הוא פייטר קשוח שלא יוותר בקלות. שימו לב שאגרסיביות גבוהה יכולה להיות הרסנית לקבוצתך במידה והיא משולבת עם דירוג נמוך בתכונות אחרות, לדוגמה - שחקן אגרסיבי עם יכולת תיקול נמוכה עלול לצבור יותר מדי צהובים ואדומים, מכיוון שהוא יאחר בתיקול.
עם זאת, חשוב שלפחות מספר שחקנים בקבוצה יפגינו אגרסיביות, בעיקר שחקנים שמשחקים במרכז (בלמים,קשרים אחוריים וחלוצים)

צפייה מראש - לרוב משייכים (בטעות) לתכונה זו קונוטציה התקפית.
האמת היא שצפייה מראש פירושה לדעת לאן הקבוצה היריבה תעביר את הכדור (כאשר קבוצתך מתגוננת, לא מתקיפה) כך שצפייה מראש חיונית בעיקר לשחקני ההגנה והקישור האחורי, אבל כמובן שגם שחקני התקפה יפיקו ממנה תועלת. לשחקן התקפה בעל יכולת צפייה מראש גבוהה יש סיכוי גדול יותר לנצל טעויות של ההגנה היריבה בדרך,אולי,לשער קל.

אומץ - די מסביר את עצמו. שחקן אמיץ לא יהסס לרוב להיכנס ראש בראש בשחקני היריבה, מה שיכול להגמר בחטיפת כדור או לחליפין בכרטיס צהוב בגלל פזיזות יתר.
חשוב מאד לשחקני הקו האחרון בהגנה - בלמים ושוערים.

קור רוח - חשוב לשחקנים במצבי לחץ, במיוחד במצבי אחד על אחד - שוערים וחלוצים.
שחקן עם דירוג נמוך בתכונה זו עלול לפשל דווקא במצבים הקלים יותר, כשכל מה שצריך לעשות הוא לשלוח רגל כדי להרחיק, או לדחוק מחמישה מטרים פנימה.

ריכוז - תכונה זו מייצגת את יכולתו של השחקן לא לעשות שטויות.
תומר בן יוסף במשחק מול קרואטיה הדגים לכולנו מה קורה כאשר שחקן מאבד ריכוז (פאס אחורה לגול) שחקן בעל ריכוז גבוה הוא שחקן אחראי שאתה יכול לסמוך עליו. סופר סופר חשוב לשחקני הגנה ושוערים!

יצירתיות - זוהי יכולתו של השחקן לעשות את הבלתי צפוי והמפתיע. מסירה גאונית, דריבל קטלני או טיל מרחוק.
שימו לב! יצרתיות היא תכונה הפכפכה מאד מכיוון שהיא תלויה מאד ביכולות אחרות. לדוגמה - שחקן בעל יצרתיות גבוהה,אבל עם יכולות מסירה, כדרור ובעיטה נמוכות ינסה הרבה מהלכים יפים...שלא יצא מהם כלום.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש tustus441 בתאריך 20/12/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה