שלום אורח
עכשיו בפורומים:
טלאי העברית 2024 - בקרוב!

הכירו את NewTrip: הדור הבא של תכנון הטיולים

טסים לחו״ל? אפליקציית NewTrip תעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם. פשוט בוחרים את היעד, התקציב וההעדפות האישיות, ונותנים ל-AI של NewTrip לתכנן את המסלול המושלם.
מוזיאונים? חופים? חיי לילה? כל מסלול שנוצר על ידי מערכת ה-AI המתקדמת יהיה מותאם באופן אישי להעדפותיך, מה שמבטיח שכל טיול יהיה ייחודי לגמרי.

הורידו עכשיו בחנות האפליקציות:

https://asifapps.com/newTrip
קנה את Football Manager 2024 - משחק המנג'ר החדש!
קנה בחנות SEGA
קנה בחנות Steam
קנה בחנות Epic
FM 2024 - כל החידושים והתמונות הוראות להפעלת המשחק
המשחק ישוחרר ב-24/11
טלאי העברית 2016 ישוחרר להורדה בהמשך החודש - צפו לעדכונים באתר! -3457 ימים, -4 שעות ו--9 דקות!
תחרות "בלוג השנה 2017" יצאה לדרך - לחצו ובחרו את כותב הבלוג המצטיין שיזכה בעותק מקורי של FM 2018!
פייסבוק
מדריכים (הפופולריים)
מערכת הסקאוטרים
מערכת הסקאוטרים (מרגלים) בFM 2007 עברה מהפכה- איך משתמשים בה?
נכתב ע"י: Eladlr | בתאריך: 09/12/2006 | צפיות: 3677
קטגוריה: מדריכים | משחק: Football Manager 2007
כפי ששמתם לב אזור הסקאוטינג במשחק עבר מהפכה ויש בו כרגע עומק רב ביותר.

בואו נתחיל להסתכל על מסך הסקאוטינג בו רשומים כל אנשי הצוות שלך ושם נוכל להסביר בצורה הטובה ביותר מה הכל אומר ועושה.

http://img453.imageshack.us/img453/194/scout1yn9.jpg"> width=300 border=0 src=http://img453.imageshack.us/img453/194/scout1yn9.jpg>

כמו שאתם יכולים לראות מהתמונה הראשונה שלכל הסקאוטים יש את המדינות שבהם הם מבינים הכי טוב וכפתור "Reports" (דווחים). כאשר נלחץ על כפתור ה"Report" נראה את כל השחקנים ומספר פרטים מצומצם עליהם שהסקאוטר חקר אותם.אנחנו נסתכל על זה בהרחבה בהמשך.

האיזור הבא הוא די חדש. זה מראה באילו איזורים בעולם הסקאוטר הוא טוב בהם. לדוגמה בתמונה למעלה אפשר לראות שהסקאוטר תותח בצרפת אבל לא משהו באיטליה. אז כאשר אתם שולחים סקאוטר לחפש שחקנים זה די חשוב לבדוק את האספקט של איזה סקאוטר ולאן אתה שולח אותו.

אתה עכשיו יכול לשלוח גם את צוות האימון שלך למשימות סקאוטינג.

האיזור הבא במסך הוא רשימה של דוחות שהסקאוטר הזה עשה או שכרגע הוא עובד עליהם. זה גם יראה לך בנוסף את מספר הימים שנשארו לפני שתוכל לראות את הדוח שלו. אתה לא תקבל הודעה שהסקאוטר סיים את עבודתו באיזור המסויים ששלחת אותו אליו. אז הכי טוב הוא לבדוק בעצמך כל כמה ימים כדי לוודא שאתה מקבל את המידע המעודכן ביותר על עבודתו של הסקאוטר.

נסה לא לשלוח את הסקאוטרים שלך למשימות רבות מדי כדי לא להשאיר את הסקאוטר רחוק ממהמדינה לזמן רב מדי מהנדרש כיוון שאז הוא יתן לך דוח ארוך מאוד לקרוא ואז כנראה שתפסיד את הנקודות החשובות בדוח שלו.

עכשיו מה עושים עם סקאוטר שחזר מטיול החקירה שלו?

אתה תראה בתמונה למעטה שהסקאוטר מזכיר שהוא חזר מהחקירה שלו ושהדוח שלו מוכן לקריאה. לחץ על "Report" ליד השם שלו ואתה תראה רשימה של שחקנים וקצת מידע לגביהם שהוא אסף.

http://img209.imageshack.us/img209/1562/scout2ph8.jpg"> width=300 border=0 src=http://img209.imageshack.us/img209/1562/scout2ph8.jpg>

מהתמונה למעלה אתה יכול לראות שיש ליד השחקנים מדד רמת השחקנים בעמדת השחקן, ברמת יכולת עכשווית וכמה הפוטנציאל של השחקן. המסך הזה נותן לך הרבה מידע אבל תמיד תסתתכל על כל שחקן כיוון שיכול להיות שהוא משחק גם בעמדה נוספת שמתאימה לך. יש לך גם את האישיות של אותו שחקן, המחיר המקסימלי שלדעתו הוא יעלה וגם המחיר המינימלי שכדאי לשלם על השחקן.

כדי לקרוא דוח מפורט ועמוק יותר על השחקן, לחץ על שמו וזה יראה לך במסך אחר שבו הסקאוטר יתן לך את כל מה שהוא חושב על אותו שחקן. לדוגמה בתמונה הזאת:

http://img153.imageshack.us/img153/5945/scout3lo8.jpg"> width=300 border=0 src=http://img153.imageshack.us/img153/5945/scout3lo8.jpg>

זכור מספר דברים:

1. הסקאוטר טוב רק באיזור שבו הוא מצויין.
2. אתה חייב להסתכל בפרטי השחקן בעצמך.
3. אתה יכול לנסות להביא את השחקן לתקופת ניסיון או בהשאלה אם אתה לא בטוח לגביו.
4. נסה לקחת את הקבוצה כקבוצה נתמכת.("Feeder Club")


אם אתה מסתכל במסך הראשי לחפש שחקנים אתה יכול לבחור מספר שחקנים שיחקור אותם סקאוטר אחד כמו שניתן לראות בתמונה הזאת:

http://img153.imageshack.us/img153/2237/scout4wn6.jpg"> width=300 border=0 src=http://img153.imageshack.us/img153/2237/scout4wn6.jpg>

לרגל אחר היריבה הבאה:

הסקאוט שלך יכול מהמשחק הזה לתת לך דוח הרבה יותר טוב על הקבוצה היריבה הבאה שלך.כפי שנראה בתמונה למעטה. אתה יכול גם לראות משחק שנצפה על ידי הסקאוטר שזוהי אפשרות חדשה די טובה.

http://img153.imageshack.us/img153/6918/scout5uc2.jpg"> width=300 border=0 src=http://img153.imageshack.us/img153/6918/scout5uc2.jpg>
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Eladlr בתאריך 09/12/2006
הוסף כתבה/מדריך

תגובות
כדי להמליץ ולכתוב תגובה יש להתחבר לאתר
המלצות
לא אהבתי ()
תווים (מתוך 1000)

עמוד ראשי | הורדות | פורום | אודות האתר | צור קשר | פרסם אצלנו | עדכוני RSS | משחקים

כל הזכויות שמורות © FMisrael

Football Manager, Sports Interactive, the Sports Interactive logo, in-game generated images and any other Football Manager related items are either registered trademarks or trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive, or their respective trademark and copyright holders.
SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Corporation. All rights reserved.
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. The views expressed on this site are the views of the individual contributors and not those of Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at www.footballmanager.com and the official forums can be found at community.sigames.com.
לחץ על התמונה כדי לסגור אותה