"טלאי העברית 2022" - בקרוב!
אפשר לנשום לרווחה - FMisrael שמח להודיע כי גם השנה נזכה לשחק בעברית - העבודה על "טלאי העברית 2022" בשיאה והטלאי ישוחרר בקרוב!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 06/11/2021 | צפיות: 4415
קטגוריה: טלאי העברית | משחק: Football Manager 2022
קהילת המנג'ר בישראל יכולה לנשום לרווחה - FMisrael שמח לחשוף כי העבודה על "טלאי העברית 2022" נמצאת בעיצומה.
גם השנה, כמו ב-15 השנים האחרונות, ישחרר FMisrael את "טלאי העברית" - הטלאי שמתרגם את משחקי Football Manager לשפה העברית ושעשה מהפכה אדירה בקהילת המנג'ר הישראלית כאשר שוחרר לראשונה, לפני כ-15 שנים.

העבודה על "טלאי העברית 2022" החלה כבר לפני מספר שבועות. צוות המתרגמים של "טלאי העברית" ממשיך לתרגם בימים אלו את אלפי הטקסטים החדשים שנוספו השנה.

כמו כל משחק חדש בסדרה, גם Football Manager 2022, המשחק החדש והמעולה, כולל עשרות אלפי משפטים וקטעי טקסט חדשים - כמויות אדירות של טקסטים חדשים, שינויי טקסטים ומסכים חדשים להתאמה.
מסיבות העיתונאים כוללות כעת עוד מאות שאלות ותשובות, השיחות האישיות עם הצוות המקצועי ועם השחקנים שודרגו, נוספו ידיעות רבות למסך החדשות ועוד.





מתי ישוחרר "טלאי העברית 2022"?
כרגע עדיין אין תאריך יעד לשחרור של "טלאי העברית 2022". העבודה על הטלאי נמצאת בשיאה כאשר המטרה היא לשחרר אותו כמה שיותר מהר.
כאשר תהיה לנו הערכה יותר מדויקת, בהתאם להתפתחויות, נפרסמה באתר. תמשיכו לעקוב.
אם תרצו לקבל עדכונים על "טלאי העברית" ותמונות לפני כולם, כולל תמונות בלעדיות - הצטרפו כחברים לעמוד הפייסבוק של FMisrael.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 06/11/2021
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי