FM 2019 - חידוש ה-VAR ועוד
בבלוג הרשמי לקראת השחרור הקרוב של Football Manager 2019, מספרים יוצרי המשחק על החידושים השונים שיגיעו השנה, והפעם - VAR ויום המשחק
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 01/10/2018 | צפיות: 3273
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2019

בלוג מפתחי המשחק
יום המשחק הוא היום החשוב ביותר - זה היום אליו התכוננת במהלך כל השבוע.
השיפורים והחידושים שנכנסו השנה ב-Football Manager 2019 בתחום המשחקים יהפכו את החווייה הזו של יום המשחק, למהנה ומלהיבה ביותר בתולדות הסדרה.

FM 2019 כולל לראשונה בסדרה 2 טכנולוגיות וידאו חדשות בהן התחילו להשתמש בעולם הכדורגל האמיתי בשנים האחרונות.
הטכנולוגיה הראשונה היא VAR - שופט וידאו.
השימוש ב-VAR ייעשה במפעלים בהם זה קורה גם במציאות. יהיו שני סוגים של VAR - אחד הוא כאשר השופט רץ למסך טלוויזיה שנמצא בצידי המגרש כדי לבדוק האם ההחלטה שלו הייתה נכונה, וסוג אחר הוא כאשר השופט מתקשר באמצעות אוזניה עם העוזר שלו שצופה במסך הטלוויזיה.
בהתאם לסוג ה-VAR בו משתמש המפעל במציאות - כך יהיה גם ב-FM 2019.
צפו בסרטון: סרטון VAR

הטכנולוגיה השניה שנוספה ב-FM 2019 היא צילום קו השער. בעת מחלוקת על שער, יוצג הילוך חוזר ממצלמה שממוקמת על קו השער, ולפי הצילום השדר יקבע האם הכדור עבר את הקו או לא.



שני החידושים האלו ימשיכו ליצור בלגן גם מחוץ למגרש, למשל במסיבות עיתונאים. לאחר משחקים בהם הייתה החלטה של VAR, העיתונאים ישאלו אותך על זה.
בדיווחים על משחקים ובתגובות ברשתות החברתיות, יהיה דיון על החלטות שנויות במחלוקת של השופט.
בדיוק כמו במציאות - הטכנולוגיות החדשות האלו של VAR וצילום קו השער, יעשו לך הרבה רעש במשחק.

מעבר לחידושים האלו, נוספו מספר שדרוגים השנה במנוע המשחק. נעשתה עבודה רבה מאחורי הקלעים כדי לדאוג שהסגנונות הטקטיים החדשים ישוקפו באופן מדויק במהלך המשחק עצמו.
זה כולל מספר ליטושים של האינטלגנציה המלאכותית של השחקנים, והאופן שבו הם יתאימו לתפקיד אותו הגדרת.
גם המנג'ר היריב, הממוחשב, יהיה חכם יותר השנה ויידע לעשות החלטות טקטיות טובות יותר במהלך המשחק.
יותר מ-500 אנימציות תלת מימד הוחלפו או שופרו ב-FM 2019, כולל אנימציות של שליטה בכדור, הגבהות, נגיחות, מסירות, בעיטות, תיקולים, חגיגות אחרי שער ואפילו תנועות של הקהל.

עוד שיפור ויזואלי שתוכלו לראות, במיוחד אם אתם מאמנים קבוצה מליגה קטנה, הוא בכל הקשור לאצטדיונים קטנים (עד 5,000 מושבים).
במשחק החדש יהיה מגוון רחב יותר של סוגי אצטדיונים קטנים, כל אחד עם מבנה שונה ובנוי מחומרים שונים - מה שייתן יותר אופי למועדונים הקטנים במשחק. בנוסף, הוספנו אוהדים נכים למשחק, כך שתוכלו להיתקל גם בזה.



לסיום, השיחות הקבוצתיות (במחצית ולאחר משחק) כוללות יותר מידע ב-FM 2019 מאשר במשחקים הקודמים. הנושא של "דינמיקה קבוצתית" (משנה שעברה) שולב הפעם לתוך השיחות הקבוצתיות, כך שתוכל לראות בדיוק מה מעמדו של השחקן שעונה לך בחדר ההלבשה.
במשחק החדש אתה תקבל עדכונים על ההשפעה שהייתה לשיחה הקבוצתית שלך על מנהיגי הקבוצה. כידוע, אם המנהיגים יהיו מרוצים, זה ישפר את מצב הרוח בחדר ההלבשה, לכן כדאי מאוד לקחת בחשבון את ההשפעה של השיחות שלך עליהם.

אם תעדיף לתת לעוזר המנג'ר שלך לטפל בשיחות הקבוצתיות, תראה השנה שהוא יוכל לפנות גם לכל הקבוצה באופן כללי וגם לשחקנים ספציפיים.
שיפרנו גם את ההמלצות והטיפים שעוזר המנג'ר שלך ייתן במהלך השיחה הקבוצתית, והוספנו אופציות חדשות לשיחה בסיום העונה, בהתאם למצב של הקבוצה בליגה.

זו רק טעימה ממה שאתם יכולים לצפות לראות ב-Football Manager 2019 במהלך יום המשחק - היום החשוב בשבוע.
השימוש בטכנולוגיות וידאו ידאג לייצר הרבה רגעי מתח בלתי נשכחים במהלך העונה, ומנוע המשחק המשופר, האנימציות החדשות והאינטלגנציה המלאכותית המשודרגת, יוסיפו המון לחוויית המשחקים.

מתורגם מתוך האתר הרשמי Football Manager
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 01/10/2018
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי