FM 2018 - שוק ההעברות
שוק ההעברות ב-FM 2018 ישקף באופן הרבה יותר מדויק את המציאות - כל החידושים והשיפורים נחשפים בסרטון היומי
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 23/10/2017 | צפיות: 4464
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2018
המשחק החדש Football Manager 2018 כולל מגוון חידושים בשוק ההעברות, שיהפכו אותו למדויק ודומה יותר למציאות.

בסרטון הבא שפורסם היום, נחשפים החידושים והשיפורים בתחום ההעברות והאינטליגנציה הממוחשבת.
בהמשך המאמר - סיכום של כל החידושים המפורטים בסרטון.



בסרטון היום נדבר על השיפורים בשוק ההעברות, בתקשורת עם ההנהלה ובאופן בו התפקוד שלך כמנג'ר ייבחן באופן יותר מדויק ב-FM 2018.
נתחיל עם ההעברות. בעולם האמיתי, ראינו קפיצה גדולה בסכומים המוגזמים שמועדונים גדולים מבזבזים על שחקנים בשנים האחרונות וזה כמובן ישתקף גם ב-FM 2018.
השנה נוספו למשחק מספר סעיפי רכש, סעיפי חוזה וסעיפי השאלה חדשים כדי לשקף את שוק ההעברות בעולם האמיתי. למשל, האופן שבו אתה מחלק תשלום על שחקן רכש למספר תשלומים השתנה כך שניתן לשלם גם כל 6 חודשים (במקום כל שנה), עם חלוקה ל-3 תשלומים.
חלוקה לתשלומים באופן הזה, זה משהו שמועדונים בעולם האמיתי עושים כדי לעמוד במגבלות ה-FFP וכעת זה יהיה אפשרי גם במשחק.

גם שוק ההשאלות עודכן כדי לכלול סעיפים נוספים שמועדונים משתמשים בהם כשמבצעים השאלות במציאות. למשל, נוספה אופציה להשאיל שחקן עד פתיחת חלון ההעברות הבא. יש אופציה לתת למושאל בונוס עבור הישג מסוים במפעל (עליית ליגה וכו').
יש גם כמה שינויים בנושא סעיף השחרור המינימלי, שהפך במהירות לאחד הסעיפים הנפוצים בחוזים במציאות. ניתן כעת להגדיר תאריך סיום לסעיף השחרור ואף להגדיר סכום שחרור נפרד למועדונים מקומיים וסכום אחר למועדונים מחו"ל, באותו חוזה.
אם אנחנו כבר מדברים על חוזים, אתה יכול השנה להכניס לחוזה את אותו סעיף אבל עם ערכים שונים. למשל, רוצה להעניק לשחקן בונוס עבור 15 שערי ליגה וגם בונוס עבור 30 שערים? עכשיו זה אפשרי.
המנג'רים הממוחשבים יהיו השנה יותר אינטליגנטיים בהחלטות שלהם בנושא רכש ומכירת שחקנים. הם ישימו יותר דגש על הכושר הנוכחי של השחקן כשיחפשו רכש אפשרי, מה שאומר ששחקנים שנותנים עונה טובה באופן מפתיע יתחילו לקבל הצעות ממועדונים גדולים יותר, בזכות הכושר המוצלח שלהם.
גם האינטליגנציה של המחשב בעת בניית סגל השחקנים השתפרה, המנג'ר הממוחשב ייקח בחשבון גם את הצרכים בטווח הקרוב וגם בטווח הרחוק מבחינת הרכבת הסגל, והקבוצות הגדולות כנראה יחפשו רק כוכבים גדולים וכשרונות צעירים מפורסמים, כל עוד יש להם מספיק חומר מוצלח בקבוצת הנוער.
הם כעת ינסו לגייס יותר שחקנים שיכולים להשתלב ישר בהרכב הקבוצה ולהעביר את השחקנים הותיקים לתפקידי רוטציה בספסל, אם יש צורך.
כל השינויים האלו יהפכו את שוק ההעברות להרבה יותר תחרותי וידאגו שהמנג'ר הממוחשב לא יתמודד מולך רק על העסקאות היקרות אלא בכל הרמות.

FM 2018 כולל לראשונה תהליך של מעקב מדויק אחר הביצועים של הקבוצה בליגה, מעקב שיתרחש "מאחורי הקלעים" וישתמשו בו המנג'רים הממוחשבים, ההנהלות, התקשורת והאוהדים.
מדובר בחידוש גדול שישפיע על האופן שבו התפקוד שלך כמנג'ר נמדד במהלך הקריירה. במקום למדוד ולשפוט אותך רק לפי הציפיות שההנהלה הגדירה בתחילת העונה (באופן חד מימדי ופשטני), המערכת החדשה תיקח בחשבון הרבה יותר מידע ונתונים כדי ליצור תמונה שלמה יותר של התפקוד שלך בעונה.
למשל, אם אתה מוצא את עצמך תקוע במאבק הירידה ואז מוביל את הקבוצה להישארות, תראה שהתמיכה בך מצד השחקנים בחדר ההלבשה תעלה וגם ההנהלה תתחשב יותר בבקשות שלך.
גם התקשורת תתעסק בתפקוד שלך וכמובן גם הרשתות החברתיות, עם אוהדים שיביעו דעות יותר מדויקות והגיוניות על הביצועים, דעות שלוקחות בחשבון את התמונה הכוללת של כל התקדמות העונה.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 23/10/2017
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי