FM 2018 - המרכז הרפואי
המשחק החדש FM 2018 כולל מסך חדש בשם "המרכז הרפואי" וכן תפקיד הרבה יותר בולט ליועץ הספורט - בסרטון הבא מפורטים החידושים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 16/10/2017 | צפיות: 2564
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2018
המשחק החדש Football Manager 2018 כולל מסך חדש בשם "המרכז הרפואי" וכן תפקיד הרבה יותר בולט ליועץ הספורט.

בסרטון הבא שפורסם היום, מוצגות כל האופציות החדשות בתחום הרפואי.
בהמשך המאמר - סיכום של כל החידושים המפורטים בסרטון.



במשחק החדש Football Manager 2018, הצוות הרפואי שלך ישחק תפקיד הרבה יותר משמעותי מבעבר, יספק לך יותר מידע על מצב הפציעות של הקבוצה וכן ייעץ לך איך להימנע מפציעות באימונים.
בשנה שעברה נוסף למשחק תפקיד מקצועי חדש - יועצי ספורט (Sports Scientists) והשנה הם חוזרים, עם נוכחות הרבה יותר בולטת.
יועץ הספורט ידאג לדווח לך על המצב הספורטיבי והרפואי של שחקני הסגל, וכך יפנה את הרופאים והפיזיותורפיסטים להתרכז בעבודה האמיתית שלהם - לטפל בשחקנים פצועים.
השנה נוספה יכולת חדשה לאנשי הצוות המקצועי: ייעוץ ספורטיבי (ציון 1-20).

אתה יכול לצפות במשוב של יועץ הספורט שלך במסך החדש - "המרכז הרפואי" (Medical Center), זה יהיה המקור המרכזי עבורך בכל מה שקשור למצב רפואי, כשירות ופציעות השחקנים.
בתוך המסך החדש, שכולל את הפירוט העמוק ביותר בהיסטוריה של סדרת משחקי FM, ישנם 5 אזורים:
1. Overview - אזור זה יציג סקירה כללית של רשימת הפצועים הנוכחית, אילו שחקנים חזרו מפציעה, ואילו שחקנים בסיכון להיפצע בקרוב.
בראש המסך תוכל לקבל הערכה של יועץ הספורט שלך לגבי עומס האימונים הנוכחי, מצב הפציעות לעומת קבוצות אחרות בליגה ושינויים שכדאי לעשות כדי לצמצם את הפציעות באימונים.
2. Risk Assessment - באזור הזה תוכל לדעת איך לצמצם את הסיכוי לפציעות באימונים. כאן יוצגו רשימת המשחקים הבאים, עומס האימונים הנוכחי ומידע נוסף שיעזור לך להתאים את רמת האימונים ללוח המשחקים.
היועץ שלך ימליץ לך מתי כדאי לתת לשחקן מנוחה ומתי כדאי דווקא להעמיס עליו עוד אימונים, הכל כדי לשמור על השחקנים בריאים ונקיים מפציעות.
באזור זה תוצג רשימת השחקנים כאשר ליד כל שחקן יופיע הסיכוי שלו להיפצע, עומס האימונים האישי שלו ומצב כשירותו הכללי.
מכאן תוכל להעמיק לתוך דו"ח רפואי אישי של כל שחקן ושחקן בסגל שלך, שם תוכל לצפות בהיסטוריית הפציעות וכן לראות בדיוק באילו איברים הוא פצוע ומה מצבו הרפואי.
3. Injury History - באזור זה תופיע היסטוריית הפציעות של כל העונה, כולל משך ההיעדרות של השחקן ושיטת הטיפול בה בחרת לטפל בפציעה.
בראש המסך תוכל לראות השוואה בין מצב הסגל שלך לבין הפציעות בקבוצות אחרות בליגה, כמו גם השוואה שנתית של קבוצתך. בחלק העליון ימני של המסך יופיעו 3 השחקנים שנעדרו הכי הרבה העונה בשל פציעה.
4. Season Summary - באזור זה תופיע רשימה מפורטת יותר, כאשר לצד כל שחקן יופיעו מספר הפעמים שנפצע, מספר הימים שנעדר העונה ועוד.
5. Current Injuries - כאן תופיע רשימה של הפצועים הנוכחיים בסגל.

את כל אחד מהמסכים האלו ניתן לסנן כך שיוצגו רק שחקני הקבוצה הבוגרת, רק שחקני הנוער, או כולם יחד.
מדי כמה ימים אתה תקבל מייל לתיבת הדואר האישית שלך מהפיזיותרפיסטים ומיועץ הספורט של המועדון, עם דיווח על מצב הפציעות הנוכחי של סגל השחקנים שלך, כולל השוואה לקבוצות אחרות.
אם תבקר באופן תדיר במסך החדש "המרכז הרפואי" ותשתמש במידע הרב ובטיפים של אנשי הצוות המקצועי, תוכל להכין טוב יותר את הסגל שלך מבחינת כשירות ומצב רפואי ולהתמודד טוב יותר עם האתגרים על המגרש.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 16/10/2017
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי