הליגה הישראלית ב-FM 2016
סיכום ביניים של החוקר הראשי של צוות החקירה על העבודה על משחק המנג'ר החדש FM 2016
נכתב ע"י: Amir | בתאריך: 28/10/2015 | צפיות: 5491
קטגוריה: חדשות החוקרים | משחק: Football Manager 2016
משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2016, יצא היום סוף סוף לקהל הרחב בגירסת הבטא, ואיתו גם הליגה הישראלית.

צוות החקירה עובד ברציפות לאורך כל השנה על שיפור הנתונים של הליגה הישראלית.
אני, כמי שלוקח חלק בחקירת המשחק מאז Championship Manager 4, כשרק הוסיפו את הליגה הישראלית, ואחראי על הליגה הישראלית כחוקר ראשי מאז CM03/04 (זה המשחק ה-13 שלי), שמח להגדיר את הגירסה הזו כגירסה הטובה ביותר של הליגה הישראלית עד היום מכל הבחינות.

הנתונים של הליגה הישראלית עברו שינויים מקיפים, וסגלי הקבוצות מעודכנים עד ליום נעילת הדאטאבייס ע"י SI.
המוניטינים של הקבוצות, איכות מחלקות הנוער ויכולות אנשי הצוותים המקצועיים והניהוליים נערכו, בהתאם לדיונים מקיפים וארוכים שניהלנו בתוך חברי הצוות על איכות הקבוצות, הסגלים ואיך הפרופילים של השחקנים השונים צריכים להיראות.


רמת הקבוצות משתקפת כמו שצריך במשחק, אך עם זאת - כמובן שתמיד יש מקום לשיפור, ועל כך נשמח לשמוע בבמערכת המשוב ובפורום החקירה. חשוב לי לבקש שתקפידו על ביקורת בונה, וההנחייה החד-משמעית שלי לחוקרים היא לא להתייחס להודעות שלא נכתבות בצורה שכזו.
בנוסף, אנחנו תמיד מחפשים עוד חוקרים שיצטרפו אלינו! חושבים שיש לכם מה לתת כחוקרים? מוזמנים למלא את הטופס כאן. לא בטוחים מה זה אומר בכלל להיות חוקר? קראו כאן!

מקווה שתהנו מהגירסה הקרובה של הליגה הישראלית, ומזמינים אתכם לכתוב לנו על הנקודות הטובות יותר והטובות פחות בדיון המשוב הרשמי של הליגה הישראלית בפורום, וגם בבפורום החקירה ובמערכת המשוב.


מקווים שתהנו מ-FM2016 כמו שאנחנו נהננו מהעבודה עליו.

אמיר נווה
בשם צוות החקירה של הליגה הישראלית
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Amir בתאריך 28/10/2015
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי