בלוג FM 2011 - תצוגת המשחק חלק א'
לקראת השחרור המתקרב של FM 2011, מפתחי המשחק כותבים בלוג ומספרים למה זהו המשחק הטוב בסדרה והיום - תצוגת המשחק חלק א'
נכתב ע"י: ofirroze | בתאריך: 13/10/2010 | צפיות: 3045
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2011
Football Manager 2011, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-5/11/2010 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד באתר Mirror Football.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



תצוגת המשחק חלק א'
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

ב-Football Manager 2009 הכנסנו לראשונה למשחק תצוגת תלת מימד של משחקים. זה נראה כך:



רק שנתיים לאחר מכן, ב-Football Manager 2011, שיפרנו בצורה משמעותית את המערכת. היום זה נראה כך:



יש שינוי ענק בין המשחקים - וזה אומר שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה. ביומיים הקרובים אני עומד לתת לכם הרחבה על מה שהשתנה בשנה האחרונה בתצוגת המשחק. לפני כן, מעט על מנוע המשחק עצמו.

בניגוד למשחקי כדורגל אחרים בשוק, אנחנו מנסים ליצור סימולציה אמיתית ומדוייקת של כל 90 הדקות במשחק. אנחנו עובדים על מנוע הצגת המשחק, תוך ניסיון להכניס צורות כדורגל חדשות לתוך המערכת - מה שנותן לכם שליטה מלאה על ביצוע הטקטיקות שלכם (תוך התחשבות במה השחקנים חושבים עליכם, ומכאן איך הם ישחקו על המגרש).

הקדשנו זמן רב בצפייה בסטטיסטיקות עולמיות אמיתיות של בעיטות, מסירות, תיקולים, ריצות, הדיפות וכו', כדי להפוך את מנוע תצוגת המשחק למציאותי יותר - כולל עבודה עם שחקני עבר כדי להפוך את התנועה והמיקום של השחקנים למציאותי יותר.

ככל שאנחנו מתעמקים באיך השחקנים יזוזו על המגרש - אנחנו חייבים לשפר גם את אופן הצגתם. אנחנו מנסים להפוך את הגרפיקה של המשחק למציאותית יותר, ולגרום לשחקנים שיראו כמו בחיים האמיתיים. זה די בלתי אפשרי בהתחשב במספר העצום של השחקנים ושל אנשי הצוות במשחק (430,000), אך לפחות אנחנו רוצים לגרום להם להיראות כמו שחקני כדורגל.

אחד המקומות בהם התמקדנו בתצוגת המשחק הן האנימציות. אנחנו שיפצנו כמעט כל אנימציה במשחק, וגם הקדשנו מאמץ לשיפור נקודות המפגש בין הכדור לבין האנימציה - כדי שזה יראה מציאותי ככל האפשר.

הוספנו כ-100 אנימציות חדשות של בעיטה, נגיחה, תרגילים, ריצות וגם ביטוי רגשות. הוספנו גם טאצ'ים יפים של מסירות כפולות ושל הרמות בין שחקנים.
ביטוי רגשות הוא משהו חדש שהוספנו בפוטבול מנג'ר 2011. שחקנים יכולים להגיב אחרת בהתאם לסוג המשחק ובהתאם לאישיותם. אחרי ספיגת שער, שחקנים מסויימים ינסו לסחוף אחריהם את הקבוצה כדי לרוץ ולהבקיע שער, ואחרים פשוט יחזיקו את ראשם בידיהם. ביטוי רגשות גם יכול להתבטא כאשר שחקן רואה שנשלח אליו כדור לא מדוייק, או ששחקן אחר בעט מעל המשקוף.

הוספנו גם סוגים חדשים של חגיגות אחרי הבקעת שער, אליהם תוכלו לשים לב בסרטונים שהעלנו בערוץ היוטיוב שלנו.

לסיכום, האנימציות שופרו בצורה דרסטית מהמשחק הקודם, למרות שיש עוד צדדים של שיפור בגרפיקה שאותם נראה בבלוג הבא.
לפני שאני מסיים רציתי להדגיש שלמרות שאני מקבל המון שאלות בפייסבוק ובטוייטר על מועד יציאת הדמו, אני פשוט לא יודע אותו עדיין. אנחנו חייבים עוד לשפר כמה דברים במשחק המלא לפני שמוציאים את הדמו, מכיוון שכדאי שאתם תוכלו לשחק במשחק המלא באותה הגרסא שבה שיחקתם בדמו.
הוא בדרך כלל יוצא שבועיים לפני יציאת המשחק המלא, היאזרו בסבלנות.

מתורגם מתוך הבלוג הרשמי של FM 2011 באתר Mirror Football



Football Manager 2011 ישוחרר לחנויות ב-5/11/2010, כאשר הדמו של המשחק יגיע כשבועיים לפני כן.
כל המידע והתמונות
בלוגים קודמים
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש ofirroze בתאריך 13/10/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי