בלוג FM 2011 - התאמה לליגות בעולם
לקראת השחרור המתקרב של FM 2011, מפתחי המשחק כותבים בלוג ומספרים למה זהו המשחק הטוב בסדרה והיום - חוקי הליגות השונים בעולם
נכתב ע"י: ofirroze | בתאריך: 07/10/2010 | צפיות: 2891
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2011
Football Manager 2011, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-5/11/2010 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד באתר Mirror Football.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



התאמה לליגות בעולם
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

מאז שהתחלנו לעבוד על פוטבול מנג'ר, תמיד העניין העיקרי היה להעביר לכם עולם כדורגל מציאותי ככל האפשר. כשיש במשחק מעל 50 ליגות בהן ניתן לשחק, ומעל 5000 קבוצות בליגות הללו, אחד העניינים החשובים ביותר הוא להעביר למשחק בצורה מדויקת את חוקי הליגות.

מה שאוהבי כדורגל רבים לא מבינים, הוא השוני שבליגות בין מדינה למדינה. קחו למשל את ספרד, בה יש שמות שונים לקבוצות המילואים - שלהן מותר לשחק במבנה הליגות הרגיל הספרדי (אין מבנה ליגות מיוחד למילואים).
גם לברצלונה (ברצלונה אתלטיק) וגם לריאל מדריד (קסטיליה) יש קבוצות מילואים שמשחקות בליגות מתחתן, והן כמובן לא יכולות לעלות לאותה הליגה כמו של קבוצת האם שלהם.

נוכל להסתכל גם על ליגת ה-MLS בארצות הברית, שם הליגה (לא הקבוצה) היא בעלת השחקנים, ויש שכר קבוע שהיא מעניקה לכל שחקן שמשחק בה. לכל מועדון יש אפשרות לקחת 2 שחקנים שלהם הוא ייתן שכר כרצונו.

בברזיל אתה משחק בתחרות אזורית וגם בתחרות ארצית באותה השנה. התוצאות שלך בשני המפעלים קובעות היכן תשחק בהמשך העונה.

עם צוות חוקרים רחב מכל העולם (יותר מ-1000 אנשים שמספקים לנו מידע על הקבוצות והליגות השונות), אנחנו נמצאים במקום טוב מבחינת האפשרות לאפשר כל מיני שינויים שכאלו בליגות השונות בעולם.
מתוך אלפי שינויים שהכנסנו למשחק בנושא הזה, בחרתי כמה מהם כדי להציג לכם בהמשך.

הדבר הראשון הוא שיטת הרשמת הסגל החדשה בליגות האנגליות. כדי להיות הוגנים, אציין שהכנסנו את השינוי הזה גם לפוטבול מנג'ר 2010. אתה תוכל לספר לעיתונאים את דעתך אחרי שהם מספרים לך על שחקנים שמנצ'סטר סיטי רוצים למכור בכדי לקנות כמה בודדים אחרים. אתה תוכל לדעת שמנצ'סטר סיטי עושה זאת גם בעיקר שהם רוצים לפנות לעצמם מספרי סגל פנויים.
אבל ליטשנו את המערכת עוד ועוד, כך שהפרדנו את מסך ההרשמה של השחקנים ממסך קבלת המספרים, כדי שאתה תוכל לתת מספרים גם לשחקנים שבחרת לא לרשום.

עוד אפשרות שהייתה בעבר במשחק אבל לוטשה למשחק החדש, היא השאלה של מי נחשב לשחקן זר בצרפת. כעת במשחק יש קישור לאתר שמראה את רשימת המדינות הקולוניאליסטיות של צרפת, שאזרחיהן קיבלו אזרחות צרפתית.

עוד כלל נחמד שהוספנו למשחק, הוא הפלייאוף שיש בטורקיה בין 2 קבוצות שסיימו עם מספר נקודות שווה בראש הטבלה בסיום העונה. כעת יערך פלייאוף שיחליט מיהי הזוכה בגביע.

הלכנו רחוק אפילו עד לכך שהמשחק יוסיף כמות מסויימת של תמיכה למועדונים מהונג קונג שזכו ביותר מתואר אחד בעונה (שזכו גם בתחרות היבשתית).

סיפרתי בבלוגים הקודמים על העבודה שלנו על קבוצות מילואים (כמו בספרד), מה שיהפוך את האימון של קבוצות מילואים לפחות מתסכל וליותר מציאותי.
בילינו הרבה זמן בחקירה במקומות שבהם מערכת קבוצות המילואים היא יותר מפותחת, כדי להפוך את חווית המשחק של המנג'ר בקבוצות אלה למהנה יותר.
כדוגמא, שיפרנו את השליטה של מנג'רים בקבוצות אם על אילו שחקנים יוכלו ללכת לקבוצות המילואים למשחקים, ואילו שחקנים יהיו גם אפשריים למשחקים אצל קבוצות האם.
כעת קל יותר להעביר שחקנים מקבוצת מילואים לקבוצת האם, וגם ההיסטוריה שלהם בקבוצת המילואים תישמר - ותצוין בעדכוני חדשות שונים.

כדי להראות את רמת הפירוט שנכנסו אליה, אני אדגים כיצד קבוצות מילואים מהליגה השנייה בדנמרק (יש 8 כאלה) לא יוכלו לעלות לליגה הראשונה. אנחנו גם אפשרנו לשחקנים לשחק עד סוף העונה בקבוצת המילואים כאשר הם מגיעים לגיל 23.

מתורגם מתוך הבלוג הרשמי של FM 2011 באתר Mirror Football



Football Manager 2011 ישוחרר לחנויות ב-5/11/2010, כאשר הדמו של המשחק יגיע כשבועיים לפני כן.
כל המידע והתמונות
בלוגים קודמים
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש ofirroze בתאריך 07/10/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי