"בלוג השנה 2010" - מועמד 7
במהלך הימים הקרובים נחשוף את מועמדי "בלוג השנה 2010" ונערוך היכרות עם יוצריהם - הבלוג השביעי הוא "זה התחיל עם מינוס ולא רק בבנק"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 02/09/2010 | צפיות: 2880
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2010
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות "בלוג השנה 2010".
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בחבילת פרסים שווה מתנת חברת SEGA.
במהלך השבוע אנחנו נחשוף בהדרגה את המועמדים לזכות בתואר "בלוג השנה 2010" והפעם מועמד מספר 7 - "זה התחיל עם מינוס ולא רק בבנק" של הגולש Raul Madrid (טל).



"תוכן הבלוג היה מצויין, הכתיבה, העריכה ובעיקר החידושים", "אהבתי מאוד את העומק, ההשקעה, האתגר, הכל. הוא גם עשה איתם אחלה הישגים!", "הוא ריתק אותי למסך בזמן שקראתי את הבלוג".
אלו ציטוטים של כותבי הבלוגים המצטיינים באתר, המשבחים את "זה התחיל עם מינוס ולא רק בבנק".
הבלוג צועד בבטחה בראש טבלאות הדירוגים של "בלוג עונה" כבר זמן רב עם מספר אדיר של מנויים והמלצות, והוא פייבוריט לזכייה בתואר "בלוג השנה 2010".
מספר הצפיות המדהים (מעל 13,000, יותר מפי 2 מהמקום ה-2 בצפיות) הוא שיא כל הזמנים באתר של צפיות בבלוג אחד, כמו גם מספר המנויים - 92 מעריצים שרופים שמקבלים הודעה בכל עדכון חדש.

הבלוג מספר על צ'סטר סיטי, קבוצה שהייתה שקועה בתחתית הליגה השנייה (הרביעית בחשיבותה), ירדה לבסוף לקונפרנס אבל בגלל בעיות כלכליות קיבלה עונש של הפחתת 25 נקודות וחייבת נס כדי לשרוד. Raul Madrid מנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולבנות שם אימפריה.

העדכונים בבלוג מושקעים באופן נדיר, הטקסטים ארוכים ומהנים ויש אפילו חידוש - סרטוני יוטיוב של משחקים מלאים.
בבלוג פורסמו מעל 50 עדכונים, כולם שומרים על שפה גבוהה, ארגון ועריכה ובעיקר יכולת סיפורית גבוהה עם עלילות מרתקות.
"זה התחיל עם מינוס ולא רק בבנק" מדורג במקום ה-1 בדירוג הצפיות, במקום ה-1 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-1 בדירוג המנויים.


ככה הסתיימה העונה הראשונה

היכרות עם היוצר - Raul Madrid

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
הרעיון לבלוג הגיע אחרי הבלוג המוצלח שהיה לי עם מכבי נתניה ("למצוא את יעקובו הבא") וניסיתי לבדוק את היכולות שלי כמנג'ר וככותב באתגר הקשה ביותר שלקחתי על עצמי.
הבלוג שלי מספר על קבוצה קטנה וענייה בליגה ה-5 באנגליה (קונפרנס לאומית) בשם צ'סטר סיטי. המועדון ששקע בחובות נאלץ לפתוח את העונה במינוס של 25 נקודות וללא סיכויים רבים להינצל.
אחרי כניסתי למועדון, הצלחנו למחוק את המינוס ואף להינצל בליגה. בעונות שלאחר מכן, בעזרת רכש מתאים התחלנו לטפס במעלה הליגות תוך כדי ניצחונות מרשימים וסנסציות בגביעים החשובים יותר והחשובים פחות.
לאחר 4 עונות של עליות ליגה רצופות, הגשמנו את החלום והגענו לפרמיירליג!
המענקים של העלייה איפשרו לי להביא לראשונה שחקנים בסוכמי כסף שלא נראו עדיין בצ'סטר סיטי כדי לנסות ולהישאר עונה נוספת בליגה הבכירה. אחרי עונה מפתיעה מאוד שכללה מס' נצחונות סנסציוניים שביניהם ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד וארסנל. העונה המפתיעה שלנו זיכתה אותנו בסגנות בגביע האנגלי, במקום ה-7 המכובד בליגה ומקום היסטורי בליגה האירופית.
אחרי עוד כמה רכשים מפתיעים (ויקרים יחסית) שנעשו בקיץ שכללו עונת השאלה נוספת של החלוץ האיטלקי הצעיר והמצטיין מתיאה מאניירו. הרכשים הללו עזרו לנו מאוד וגרמו לנו לזכות בגביע הליגה, לסיים במקום ה-3 הסנסציוני ולהגיע לרבע הגמר של הליגה האירופית (על שני האירועים האחרונים לא יצא לי לספר בבלוג כיוון שהשמירה נהרסה מיד לאחר מכן ולא הספקתי לצלם תמונות).
לצערי לא הספקתי להגשים את חלום הזכייה בתואר אירופי אבל אני בהחלט מאושר מההישגים שהספקתי לרשום.


ניצחון על ליברפול

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
היו הרבה מאוד בלוגים שתפסו את עיניי בשנה האחרונה והיו 4 שאני ממש אהבתי.
אם צריך לבחור אחד אז אני אלך עם הבלוג של אוראל (visfor) בברמינגהאם - "הצלחה בכחול". מדובר בבלוג שממש נהניתי לקרוא ורמת העדכונים בו הייתה גבוהה מאוד. גם השמירה עצמה הייתה מאוד מעניינת ומסקרנת.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
מה שאני ממליץ לכותבים זה פשוט לבחור קבוצה מעניינת, שלא שמעו עליה יותר מדי (ולאו דווקא קבוצה מליגה נמוכה או ממדינה מרוחקת) ופשוט לספר על כל דבר שהם עוברים.
גם אם אין הרבה קוראים בהתחלה, להמשיך לכתוב ולהשקיע והגולשים פשוט יתחילו לשים לב לבלוג, להגיב ולהמליץ.
אני מציע גם לא לפתוח את הבלוג מיד לאחר פתיחת השמירה. קודם תשחקו קצת. תראו שאתם נהנים ורק אז תתחילו לכתוב כי אחרת יווצר מצב שבו בלוג נסגר אחרי עדכון אחד וסתם תופס מקום במערכת.
אז בהצלחה לכל הכותבים!

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
תהליך כתיבת הבלוג אצלי יחסית קבוע.
אני מזכיר בקצרה את "אירועי הפרק הקודם", מספר בקצרה על המשחקים הצפויים בעדכון ומתחיל לספר על המשחקים. את העדכון אני כותב לאחר ששיחקתי את המשחקים.
אני נזכר במשחק בעזרת בתקציר, מצלם את התמונה ומספר בקצרה על אירועי המשחק. אני לא מאמין שמישהו באמת יזכור במדויק איך הובקע כל שער ולכן אני לא מספר במדויק על המהלך שהוביל לכיבוש. לפני הגשת העדכון אני בדר"כ קורא מס' פעמים כדי לבדוק שהכל בסדר אבל לעיתים אני בכל זאת מפספס מס' שגיאות נוספות שאני מגלה באיחור. בכל מקרה, אני שמח שסגנון הכתיבה שלי זוכה לפופולריות באתר.



בהמשך נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 02/09/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי