שוק המציאות
מחפשים לקנות בזול ולמכור ביוקר? הנה כמה שחקנים מענינים בשבילכם מרחבי העולם.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 09/08/2010 | צפיות: 4127
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
שוק ההעברות, אחד החלקים המענינים ביותר בתפקיד המנג'ר. אין כמעט הרגשה טובה יותר מלמצוא שחקן לא ידוע, לקנות אותו בזול, לראות אותו הופך לכוכב ואחרי כמה עונות למכור אותו ברווח גדול. במצב הכלכלי העולמי כיום ועם החוקים החדשים בעולם הכדורגל, שוק ההעברות משתנה במהירות. נכון שיש כמה יוצאים מן הכלל, מועדונים גדולים עם תקציב עצום שיכולים לקנות את כל מה שזז ומבזבזים בלי הכרה. אבל הם לא באמת מענינים אותנו כרגע, אנחנו כאן בשביל הקבוצות היותר קטנות, שם הכיף האמיתי.



בכתבה הבאה ננסה להציג לפניכם שחקנים לא ידועים מליגות פחות מוכרות, במחירים שפויים, שיכולים לחזק את הקבוצה שלכם ואולי אף להניב לכם רווחים נחמדים בעתיד. השחקנים ברשימה הם צעירים מבטיחים שעם קצת נסיון ועבודה קשה באימונים יכולים להתפתח לשחקנים טובים בעתיד. לא תמצאו כאן את ליאו מסי הבא אבל אני מאמין שהשחקנים האלה יכולים להיות טובים לקבוצות בינוניות וקטנות.
נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. תהנו.

Espen Børufsen, Start



אספן בורפסן הוא שחקן נורבגי צעיר שמשחק בקבוצת סטארט בליגה המקומית. יכול לתפקד כקשר התקפי משמאל או במרכז, אספן הוא שחקן נחוש ואגרסיבי עם כושר גופני טוב. צריך לעבוד איתו על היכולות הטכניות.

Grzegorz Sandomierski, Jagiellonia



גז'גוז' סנדומירסקי הוא שוער צעיר שמשחק בליגה הפולנית. שוער גבוה שמציג נתונים מבטיחים יחסית לגילו הצעיר, שווה לעקוב.

Vedran Jugovic, Osijek



ודרן יוגוביץ' הוא שחקן קרואטי צעיר מקבוצת אוסייק. קשר התקפי חכם עם כושר גבוה, בסך הכל מציג נתונים טובים בכל התחומים ומראה הבטחה טובה לעתיד.

Slobodan Medojević, Vojvodina



סלובודן מדוייביץ' הוא שחקן סרבי צעיר ומוכשר. קשר מרכזי שמציג נתונים מנטליים ופיזיים טובים מאוד יחסית לגילו הצעיר, בהחלט פוטנציאל גדול להתפתח לשחקן מצויין.

Christopher Dibon, AKA Admira



כריסטופר דיבון הוא שחקן אוסטרי צעיר. יכול לשחק כבלם או מגן ימני, בחור חזק ונחוש עם יכלות הגנתיות טובות. אפשר לנסות להחתים אותו בחינם בתחילת המשחק.

Georgi Milanov, Litex



גאורגי מילנוב הוא כשרון בולגרי צעיר מקבוצת ליטקס. יכול לתפקד בכל העמדות בקישור ההתקפי, גאורגי עדיין צעיר מאוד אבל מראה סימנים של שחקן טוב לעתיד.

Maciej Sadlok, Ruch Chorzow



מצאיי סאדלוק הוא שחקן פולני צעיר. שחקן גבוה ומגוון שיכול לשחק כבלם או קשר אחורי, הסקאוטים מאמינים שהוא יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד בעתיד.

Ivo Pekalski, Malmo FF



איבו פקלסקי הוא שחקן שבדי צעיר מקבוצת מאלמו. קשר מרכזי טכני עם כושר טוב, זקוק לעוד אימונים אבל מראה פוטנציאל נחמד.

Jens Stryger Larsen, Brondby



ינס סטרייגר לארסן הוא שחקן דני צעיר מקבוצת ברונדבי. יכול לתפקד כקשר התקפי מימין או במרכז, ינס הוא שחקן מהיר מאוד ואגרסיבי. אני מאמין שעם שיפור בצד הטכני הוא יכול להתפתח לשחקן מעניין.

עד כאן המציאות שלי לבנתיים. אני מקווה שתוכלו להנות מהשחקנים האלה בקבוצות שלכם ואשמח לשמוע תגובות.


מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 09/08/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי